Коментари - Европа е пред дилема за китайската автомобилна експанзия | business.dir.bg
назад

Европа е пред дилема за китайската автомобилна експанзия

Страните членки на ЕС се колебаят дали да наложат временни защитни мерки (нови тарифни ограничения) за китайските електромобили

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - Европа е пред дилема за китайската автомобилна експанзия | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Когато Путин Предложи На Германия и Франция Икономически Съюз след Брекзит На Англичаните ? Слугите На ФАЩ му казаха НЕ Е Сега ще закривате фабрики и заводи еврогейски слуги !!! Цупкаи Хуй Китай ще ве праска отзад !

Не можеш да имаш конкурента индустрия ако енергията ти е скъпа - това е. А, щом човек няма достъпна енергия, той е беден - сега му викат "енергийно беден", в смисъл че ако човек не може да си позволи топло зимата, той е специална категория бедняк. Но ние знаем че ако някой избира между топлина и храна той е просто БЕДЕН. Та, и да вдигнат митата, европейските ел.мобили няма да се продават повече, просто повече европейци ще си карат старите коли, а на колите втора употреба ептен ше им превъртят километражите - но ние поне сме свикнали да караме страи щайги.

Че те старите са по-хубави от новите и всъщност какво лошо има в това да караш една кола поне 20 години? Понеже в капиталистическият свят всичко се мери само в числа - ако фабриките бълват продукти и ти имаш пари да купуваш значи държавата е богата и народът живее добре. Дали е така? Не може ли да си щастлив със старият телефон, телевизор, хладилник, автомобил? Не, не може! Научен си да консумираш, пред очите ти се бута новото, което е уж по-добро от старото. Ще спасяваме планетата със "зелени" автомобили. Купете си и ставате отговорни към планетата. Купете си и тениски от рециклирана пластмаса. Иначе храната от магазина в нова палстмаса ни я дават. Няма ядове, щото после ще я направят на обувки затова рециклирайте! Да де, само никой не ти казва че пластмасата не може да се рециклира вечно и куп други подробности. Консумирайте и не го мислете. Ред е на китайците да отхапят голямо парче от баницата

Ми да стане провинция на Китай и готово

Евтини ресурси, евтина работна ръка, робско мислене...това е Китай. Срещу това няма как да си конкурентен.

Тия оправдания вече не вървят... просто китайците са по-ефективни в оползотворяването на това което имат. А в Европа Голямата политика е на път да пребие реалната и икономика.

Би ли ни пояснил какво означава по-ефективни в оползотворяване на това което имат? Единствената разлика са заплатите в Европа и Китай.

Китайците са с робски манталитет!

Из Европата се опитаха да си внесат хора навити да работят в непривлекателните професии, които местните открито бойкотират... пустата Германия дори се оплака че 13% от трудоспособното и население е навито да си живее на социални помощи но не и да работи, е, опитът на Европата като цяло се провали защото няма заплата която да "проагитира" някого, който не ще да бачка, да се хване на работа. Или с други думи в Европа не могат да оползотворят дори и работната сила с която се сдобиха... а тази която все още имат постепенно губи квалификацията си, което пак води до загуба на ефективност, и свързаното с това оскъпяване на производството, а европейските икономики като цяло разчитат малкото реално произвеждащи да се ползват от голям обем допълнителни услуги, и така да си мултиплицират това което смятат като Брутен вътрешен продукт, ама с каквото и да умножаваш нулата тя, проклетията, си остава нула... е, хайде да не съм толкова краен, но, ако няма инфлация крайната стойност на умножението на намаляващи величини пак е намаляваща величина Колкото до манталитета... ми, не, не е робски, все пак те не са японци, ако използваме европейските понятия манталитетът им е на хора които са готови да се пожертват в името на някаква идея, и не го бъркайте с идеологическа обремененост -)

ПИПО

300, аз ще ти обясня. Прави се проект за магистрала Пекин - Шанхай. Проекта се изготвя за 3 месеца и се възлага на държавна строителна компания която го изпълнява за 2 години. Тук се предлага проект, този проект стига до народно събрание след година - две и се започват дебати по него. Дебатите и мъките продължават с години защото се намесват и зелените и искат, да има път за костенурките. Ако всичко е наред след няколко години проекта е одобрен и се възлага на търг. Търга продължава няколко месеца където някой печели, след като спечели други двама започват дело срещу него и се отива на съд. Съда минава на втора и трета инстанция още две години и в крайна сметка се излъчва изпълнител на поръчката. Този изпълнител си взима подизпълнители и започва работа. Парите на 6 ти я месец свършват и подизпълнителите излизат на стачка. Следва намеса на държавата, поредно плащане за сметка на нашите джобове и в един красив бъдещ момент магистралата е построена с ниско качествени материали. През това време китайската магистрала работи с години, направени са икономически зони около нея които работят и носят приходи. Надявам се да си ме разбрал.

Да ама за сметка на това нашата ще почнем да я ремонтираме по-рано. И пак ще дръпнем някой лев от бюджета. Сладка работа....