Коментари - Европа се сбогува с дизеловите автомобили | Бизнес.dir.bg
назад

Европа се сбогува с дизеловите автомобили

Производители масово се отказват от тези двигатели

Обратно в новината
| Редактор : Красимир Тодоров

Коментари - Европа се сбогува с дизеловите автомобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За Фиат 500Х дизеловите двигатели 1.3, 1.6 и 2.0 остават за фейслифта от 2019г. Бензиновите двигатели са нови и включват 3 цилиндров модел. Дизеловите двигатели са без промяна за 2019г защото са си достатъчно добри и екологични. Така че не пишете глупости да заблуждавате хората. А от останалите изброени марки кои са европейски?

Продава се полуостров в Черно Море , без документи за произход и нотариален акт , на цената на Аляска , че не ни купуват нефта , а трябва да храним блядките ! За контакт : Минфин России , 109097, Москва, Ул. Ильинка, 9

Купуват ли още нафтови печки?

Както и в предишната статия " Европа се сбогува с дизеловите мотори" така и в тази ,автора Кр.Тодоров се показва като абсолютно неподготвен по тези проблеми.Жалко ако на това се казва журналистика.

Както и в предишната статия " Европа се сбогува с дизеловите мотори" така и в тази ,автора Кр.Тодоров се показва като абсолютно неподготвен по тези проблеми.Жалко ако на това се казва журналистика.

Няма значение дали са европейски или не, важното е, че става въпрос за модели предвидени за европейския пазар. И е крайно време да ги разкарат тия печки, че това беше една от най-големите измами в автомобилната индустрия!!!!

се е сбогувала със здравия разум! Как може кола, която харчи 8 литра гориво на сто километра да е по-екологична от кола, която харчи 5 на сто (при сходни характеристики на двигателя)? Няма как!!!

Всичките американски блюдолизци имате много добър руски, браво. Бързо сте се преквалифицирали, но явно един път блюдолизец - завинаги блюдолизец.

Манго, ще те дръстя!

Европа е силна в дизеловите двигатели. Някой други са силни в безумните 4-5 ЛИТРОВИ, "много икономични" бензинови горелки. И европейската икономика твърде много се засили - на някои хора им пречи и трябва да й се сложи спирачка. На продажните европейски политици бе платено да приемат абсолютно малумни и практически непостижими екологични изисквания. Населението е облъчвано по всякакви медии колко вредни са дизелите. Същите дизели, всъщност много по-лоши от тях без всякакви екологични норми са били карани в Европа през последните 70 години.... Целта е спъването на водещата германска автомобилна индустрия. Cui bono - кой печели от всичките тези малоумия? Ако се сетите, ще разберете и кой плаща.

СБОГУВАНЕ - ДРЪЖКИ! По-важното е само да се дрънкат менците!

Трябва да си гати бастуна да си купиш дизел...

Европа, не е важно колко харчи, а колко вреди. Ясно е като цяло, че дизела е по вредното от двата основни типа горива. Но като цяло аз съм скептичен към всички тези изследвания и проучвания, те са манипулират така както VW си манипулира софтуера на моторите, зависи на кого как е изгодно. И според мен, не леките коли, а камионите, автобусите и морския транспорт са много по големи замърсители, но там няма алтернатива и за това се набляга на автомобилната индустрия.

Когато VAG , Даймлер и БМВ спрат дизелите, тогава да излизаме с гръмките заглавия!

Както писах по-горе - дизелови двигатели много по-вредни от сегашните са се карали в огромни количества през последните 70 години. Как па сега изведнъж откриха колко са вредни и всички взеха много да разбират? А може би цялата истерия е базирана на здравото промиване на мозъци през всевъзможни медии?

Как кубик кюмюр замърсява повече от кубик газ! Лошото е, че 60 000 софийски семейства също се чудят!

Дизелите се развиха много и едва ли замърсяват повече от бензиновите. Това е тенденцията за момента, но мисля че ще стихнат лека полека и пак ще си има и дизели и бензини. Нека се увеличат електрическите - аз съм за, но да ги доразвият.

ТИР и АВТОБУС и ВЛАК ??? Ще ги спират ли в ЕС ?

Марките които сте изброили са жълтури, неконкурентноспособни на европейския пазар, почти никакви продажби. По отношение на порше, онзи ден имаше статия че облислят отново да се върнат към дизела. В момента трите немски премиум марки - бмв, ауди мерц, предлагат дизелови двг-та като се започне от най-еврините им модели та се се стигне доцтоп модифилациите им - седма серия, осмица, ес класа. Преди има няма две седмици от бмв пуснаха в продажба новото им луксозно купе осма серия, с ......дизел двигател 840д над 300 к.с. и ускорение под 5 секудни. Хахаа, по тази причина и всичките изброени жълти тъпанарщини спират дизелите - защото няма какво да предложат насреща. Вервайте си че дизела си отива

С колите с вътрешно горене, ще стане това, което стана с лентовите фотоапарати. И то ще избухне като ураган, при това до 1-2год., независимо от това дали се харесва на този или онзи. Спиране няма.

карам дизел с евро 6 и разход 4,3 на 100 . Дали замърсява повече от бензинката която карам и гори почти 8 на 100 и е без катализатор? Да не говорим, че бензинката в града гори към 12, а дизела под 6

да се чудиш - колко тежи кубик кюмур и кубик газ? Трябва да се сравняват ЕДНАКВИ ТЕГЛА на горивото. И тогава истината излиза наяве.

хонда са по добри от всички немски кошници и са го доказвали МНОГОКРAТНО не къде да е, а във F1. Немеца трябва да направи три пъти по мощен двигател за да е горе долу равностоен на останалите концерни. Там където има ограничения на мощността и трябват технологии немците са тотална дупка.

Kalin

Не знаех че тези марки са водещи в Еврапа че да определят кое да и кое не.По ми звучи като тъпа реклама но не и нещо реално.

Това може да стане само ако се появат евтинки батерии и то по-добри от сегашните. Като се има предвид че повече от 100г учените се питват да ги направят, шансовете да стане изведнъж са около нулата.

Когато цъфнат налъмите, ще разкарат дизелите. А печалбата от бензиновите е значително по-голяма, за това са тия напъни. Като с цигарите, "грижат се за здравето на хората", а всъщност целта е ограбването им и по-високи печалби! То заради тия малоумни политики и ламтеж за пари, съюза не удържимо се разпада. Ако искахме да живеем при соца - с планова икономика, можехме да си караме и без такава демокрация!

Изглежда производителите залагат на хибридите. Електродвигателят има същот предимство, както дизеловия двигател - голям въртящ момент. При това в още по-голям диапазон от скорости. Още от 0 оборота/минута, при тръгване още, когато въртящ момент е най-необходим. Но дизеловият двигател е необходим, никой не може да го мине по КПД при непълните хибриди.

Гръмко заглавие, което не съответства на съдържанието на статията. От статията се разбира, че японските производители се отказват от дизеловите си версии за европейския пазар, които и без това продаваха с неохота. Дори ги поддържат само за Европа, никъде другаде не ги продават. Има споменати и 2 европейски производителя - единия е Фиат, който непрекъснато се люшка между различни решения и не е фактор на европейския пазар, с изключение на самата Италия, където се произвежда. Другият европейски производител споменат в статията е Порше, които са изцяло спортно насочени и без това дизелите им стояха като на свинче звънче. Когато Мерцедес, БМВ, Ауди, Пежо и Ситроен се откажат от дизела, тогава пишете такива гръмки заглавия. Дотогава тази статия е по-скоро в графата фалшиви новини!

Ние сме шофьории любители и формула 1 не ни касае особено, още поече статията касае дизели, а не миксерчета с азиатски произход ! но дори и във ф1 има брандове които са на светлинни години пред хонда. Има и нещо друго много важно - малките жълти хора няма какво аналогично да покажат като много класове на европейските производители - като започнеш със спортни коии истигнеш до топ премиум лимузини. Единственото което имат е малки, безлични коли, направени от безлични хора ио и купувани от други безлични и безхарактерни хора!

ти караш автомобили с дизелов и бензинов двигател... а кой те излъга, че ги караш с дизелово гориво и бензин? Ако сипваш в България си ми ясен. Заяждам се защото си купих кола "нов внос" бивша италианка с теоретично превъзходен двигател на класическите 150К и една година по-късно при навъртени по-малко от 10К с български бензин, колата звучеше по съвсем различен начин спрямо момента на покупката. Отделно съм карал мотор, на който сменях горивният филтър на всеки 1000 километра, а като се излъгах веднъж да му отворя карбуратора се хванах за главата.

Ами да се поинтересуват кои са най-продаваните автомобили в БГ.

така е, обаче едва преди година две внедриха в индустрията нано-технологиите, които са основният фактор за революционното повишаване на качествата на не един и два материала, включително компонентите за изработка на батерии. В света на тези технологии 1-2 години въобще не е "изведнъж". Батериите имат тепърва да се подобряват с поне 30%, което съществено ще увеличи достъпността на производните продукти. Те учените доста повече от 100 години се опитват и да открият тайната на летенето, но ако сметнеш от наивните опити на братя Райт до съвременният свят където авио-транспорта е нещо нормално и прозаично са минали едва 100 години и мъничко.

много точна забележка, ама вЕрвай ми БМВ и VW групата няма да закъснеят.. Техните дизели с нищо не блестят, а нямат сериозна продуктова линия която би се нуждаела от дизелови двигатели... Пежо, Ситроен, Рено и най-вече Даймлер имат традиции в лекотоварните автомобили и много сериозни инвестиции в тези двигатели и няма току-така да ги изоставят.

там ти е голямата грешка...всички технологиии от моторните спортове отиват в нормалните коли. Много ми е любопитно, кои са тези брандове на светлинни години пред хонда във F1 , били споделил? Безлично е да не познаваш повече от половината автомобилна индустрия в света .

явно си предубеден... Тойота продават на всички континенти започвайки от миксерчета и стигайки до огромни джипове, които представи си се купуват даже от реднеци. Даже бате ти Бойко най-си хареса едни тойоти от НСО и си ги кара с кеф. Нисан са почти същите, но това е по-скоро джойнт венчър с французите. Митцубиши правят японските БМВ-та, а субару, кой знае защо също гледам, че продават много предвид, че уж не блестят с нищо.

На приказки или на истина! Най продавани са тесла, Порше, Бентли и Мерцедес И никоя не гори повече от 4 на сто градско, освен теслата

щом ти харесва. Всички сме наясно, че това, което наливаме в България не е като продукт със същото име в която и да е друга страна. Но не за това иде реч. Казвам, че не можеш да ме убедиш , че ако изгоря 6 литра "дизел" с нов автомобил, ще замърся повече отколкото двойно повече литра "бензин" със стар автомобил, наливани от едно и също място. дано този път си схванал.

Безсмислено е да обявяваш смъртта на дизеловите двигатели след като те са навсякъде, особено в по-бедните държави.

ЕС има добра Стратегия . Трябва до 2-3 години да се забранят всички дизелови автомобили и превозни средства - леки коли , Камиони , Локомотиви и Кораби . Истината е в Електричеството от Слънцето . С парите от скрапиране на дизелите , ще се изгради дори ВЕИ на Луната .

Новината е фалшива отвсякъде!

С метан........

Голям оптимист си с тия 2-3 години. Аз по-скоро бих заложил на 20-30. Което, за съжаление , поне на мен ми идва твърде напред.

ЕС има добра стратегия - до 2-3 години, покрай дизелите, да забрани и е*ането.

не аз, а ти си предубеден за немското. Така са масово хората в БГ. Но иначе заобиколи въроса ми за брандовете в Ф1. Да те светна и тойота , хонда и нисан си имат собствени луксозни брандове ,но може би никога не си ги свързвал със съответната компания. Сам казваш, Тойота са номер едно по продажби , а техните джипове са номер 1 в света. май няма какво повече да коментираме.

Недейте ще ме разплачете! Аналог на ес класа? лексус лс 2018 може би, със цвт трансмисия като на атв и два вида двг- в6 безнин и в6 хибрид. , продаван единствяено в 3 конфигурации и пълна липса на каквато й да било персонализация! Не искам да намесвам бмв 760ли в12, амг в12 битурбо или бугатито.хахаах Аналог на порше гт2 рс, ламбо хуракан перформанте , ферари 812 тдф?, Макларън 720, астон мартин . Знам какво ще ми кажете - платмасовия нисан гтр, кола с концепция от преди 12 години е последния модел. или лексус лф, спрян от производство преди 10 год. или може би нсх, на цената на ферари! Или може би супрата спряна от производство преди има няма 20 год. Ахаха. Нещо в сегмента на пета серия ем , ауди ер ес 6 или е класа амг ес. ахахахах Аналог на Г класа и дефендър и ивеко масиф - едиснствено ландкрузера. Има 4 европейски марки които навсякъде по света с екарат от успели и платежоспсобни клиенти - порше, мерц, ауди. бмв. Жълти коли за масата колкото искаш - без претенции, просто една евтина пластмса, 4 гуми и немощен двигател най-много 1.8. смях смях смяхх. Карайте си и си вярвайте че сте върха. ама оставете хората ценящи наистина стойностните неща!

Теслар, ти в кой свят живееш?

Ако ще ценим истинските неща съвсем трябва да забравим немското. Остава само британско или италианско. Единственото истинско немско БЕШЕ порше, R.I.P. Безаварийно шофиране , кой с каквото го кефи.

Трябва нормалните хора да засипат с камъни видиотинените от презадоволеност евро бюрократи. Карам дизелова капа с разход 10 на 100, която ако беше на бензин щеше да харчи 16-20 на 100.

Не бе Петров. Ти и другите тъпири дето са ти писали плюс, нищо не сте разбрали. Тука няма политики. Самите производители се отказват да произвеждат дизели. Защото е достигнат физическият лимит и по-чисти от това не могат да се направят. Ти къде освен в ЕС си видял дизели? Дори ЕС е много назад. Самото налагане на дизела в Европа е било грешка, неуспешен експеримент. Навсякъде другаде по Света си карат с бензинец Типичен български Андрешко си ти - хем искаш да ти е чист въздуха, хем да си пушиш с 20 годишния изпърдян дизел. Сега кво? Ще почнеш да се оправдаваш, че нямаш пари ли?

николайчо, николайчо. Не бюрократите. Самите производители спират дизелите. Ти не чете ли статията? Нормалните хора първо четат, после осмислят и евентуално пишат. Ама ти си чукча писател.