Ето как такситата вече няма да отказват късия курс...
Министерство на транспорта трябва отговори в срок от седем дни по исканите промени в наредбата
Обратно в новинатаКоментари - Ето как такситата вече няма да отказват късия курс... | Бизнес.dir.bg
Коментари
Протестиращи таксиджии само липсват по площадите. Бакшиши + пернишки винкели - голям цирк ни чака. хе-хе
До Министерството! Моля не им разрешавайте. Към момента в Габрово първоначалната такса е 1.99 лв. Карат на 0.99 лв на километър и винаги отказват къси курсове. Такситата са мръсни, мирише лошо, а шофьорите нечистоплътни и се отнасят лошо с клиентите.
Нали наскоро "бизнесът" протестираше срещу предложението държавата да утвърди минимална работна заплата в частния сектор. Не можело държавата да се бърка в частния бизнес. Е, питам, такситата не са ли също вид частен бизнес? От какъв зор искат държавата да им гарантира някакви цени?
До скоро ползвах таксита от глезотия и мързел, защото е изгодно. Но вече не - в знак на протест. Да мрат от глад тия алчни копелета, хем са повече от необходимото, хем не им се работи (особено за къси курсове). Таксито в София в повечето случаи е нещо което стои на най-неудобните места на кръстовищата и пречи на движението. Това е.
ами без пари или няма да те возят или ще те "товарят" с помпи. проблема е че и при по високи цени никой не гарантира че товаренето ще спре. иначе - на всеки му се еналагало и ще му се налага да ползва този вид услуга и не е коректно да се сипят такива хули за този или онзи бранш, НО ние сме си такива и затова нищо не ни се получава
И сега се качвам рядко на такси, но вече ще гледам да не се качвам. За участък, през деня, за който с колата ми излиза 3.6 лв. на газ, такси ми взема 12 лева. Ами ще си карам колата.
Държавата има нужда от работници. Дебелаци, слизайте от колите и започвайте да работите.
Пълен смях е частен бизнес да се моли за някакви минимални и максимални цени. Държавата трябва да направи изискване всеки таксиджия да обяви цените по точно определен начин, за да няма измами, да улесни издаването на лицензи и да следи за спазването на правилата. Всеки има свободата да определи цена за труда си. А ЮБЕР и лифт са добра конкуренция и трябва да се пуснат веднага.
Срещу завишените цени ще има ли нови автомобили, приятно ухаещи? Непушещи и чисти шофьори? Дали наистина ще спрат да се циганят за късите разстояния? НЕ МИСЛЯ. Пак ще дебнат курсове от Люлин за летището през Пазарджик
" Кратък курс" е творение на нагли глупаци! Аз най- много се радвам на кратки курсове- с качването и приемането на адреса от клиента той вече е платил първоначалната такса; ако и веднага слезе- най- рентабилния курс! Нула разходи- левче, с бакшиша, за мен! А защо не вдигат тупурдия за извънградските курсове? Веднага почват пазарлък, че " връщането няма кой да го плати". Доволен съм от работата и доходите- вечер съм с 15- 20 лв. бакшиши! Малко ли е?
Има разлика м/у това държавата да регулира и да гарантира. В момента цените са регулирани от държавата, а не гарантирани
Това е частен бизнес, никой не ги спира да увеличат цените си колкото искат. Просто искат да накарат всички да си вдигнат цените, за да няма такива, които да си карат на ниските цени и да им обират работата. То и сега си има напълно законни таксита, тъй наречените копърки. Там си е написано, черно на бяло - 5лв. на километър. Ако искаш се качаваш. Имаше убер - забраниха го. Ебаси мафията с тия таксита. Имаше закон колите им да са макс до 10г. - махнаха го.
каква неясна новина - цена за превоз на км. е едно, а начална такса за услугата е друго. Не разбрах какво искат
И опашките от чакащи таксита ще станат от 10 на 30 коли.Работата като таксиметров шофьор в България не е задължителна. На който не му харесва да не я работи тази работа.
Ма те могат и сами да си вдигнат цените! Що карат на минималните? Като искат да си ги вдигат - защо трябва държавата да им ги вдига като могат и сами? И като им е проблем първоначалната такса и късите курсове - да направят както е по целия свят = 0 начална вноска и цена на км. избрана от тях, но минимална цена на курс! Примерно: Цена на км - 1лв, курс от 3км - брояча показва 3.20лв(с чакането по светофарите) - клиента плаща 5лв щото това е минималната цена на курс. И готово - курс по малък от 5лв няма да имат.
Ще си ги катат сами, и ще мрънкат как няма работа... и пак някой друг ще им е виновен на бакшишите.
Хубаво, а защо не се приеме плащането да става според данните от "джипиес" , вместо от ПОМПАТА...опс, таксиметровия апарат.
Масималната цена в момента регулирана в закона е 1.30 лв. през деня и 1.60 през нощта. никой не ви пречи да вдигнете цената от 0,8 на 1,3 лв и съответно началната такса на 1,3 лв.
Не е точно така - имат минимални и максимални цени. Обаче - всички карат на минималните цени. Могат спокойно да си ги вдигнат. Ама не искат - щото един ако вдигне - другите няма и ще фалират. Затова искат да се вдигне минималния праг. Та да няма как дори и да искаш да караш на по - ниска цена!
Като не са учили аритметика няма да те разберат, че 10 "кратки курса" са по-доходни от 1 дълъг, ама като е пусто в тея кратуни ...Нека си стоят и да чакат клиенти като си вдигнат тарифите, половината коли са кочини в който те е гнус да се возиш ама с претенции.
Държавата не се предаде пред учители, медицински работници, пенсионери, майки с деца в неравностойно положение, болни останали без лечение и лекарства ама клекна веднъж заради шофЕрските курсове и сега ще полегне на бакшишиите - клета територия БГ
Какъв е този вой? Къде е проблема? Някой като откажел къс курс щяло да настъпи края на света... ми да не е само той таксист в Сф? Аре у лево всички миризливи анцузи в жълти консерви!
Никакво увеличение,гадна мафия ,гадни бакшиши.Да видят колко е таксата в Германия,Англия ,Испания и да се всеме в предвид средната работна заплата.Сметката ще излезе друга. Даже 50 стотинки ще се окажат много ако се приложи горното.
И сега могат да карат на по-скъпи тарифи , никой не ги спира , но те искат гарантирана печалба със закон !!!
Уважаеми таксиметрови шофьори , само да ви светна - с такси , богаташ не се става никъде по света :)
Държавата не се предаде, защото трябва да даде тези пари от хазната. А на келешите исканията ще ги удовлетворят, защото ще прибират парите от народа.
да ги вдигат колкото искат не ми пречи.... на влак съм се возил 2 пъти последният беше преди 10 години... на такси да сеъм се возил най много 4 -5 пъти..... имам си кола, мотор, велосипед и един скейтборд.....
Аз бих направил така - таксито обявява едно число. Примерно 0,9лв: Повикване: 0,9 Престой 5 мин: 0,9 лв Км дневна: 0,9 лв Начална: 0,9 лв Нощна +20% И да задължат всяко такси да има само една цифра на лепенката. Сега трябва да четеш поне 10 цифри, преди да се качиш, щото оня си написал тарифа дневна 0,9, тарифа нощна 9,0
Предлагам на таксиджиите просто да разширят набора от услуги и ще им е по лесно с печалбите.... просто по настървено трябва да доставят наркотици и проститутки... кво се занимавате с тия кирийки от летището до младост... смешна работа...
Забранете ги тея със закон! Не са нужни мургави събратя в жълти коли да се бутат из движението! Ултиматум на държавата, чувате ли се
Че не са разширили ли? Как мислиш се "доставят" посочените стоки? И кого ползват за мулета на ало ало измамниците?
Отказа от късия курс се преодолява безкрайно лесно - един репорт от съответния клиент за този отказ до общината и съответно таксиметраджията остава без лиценз :) Не се преодолява с насаждане на картелно споразумение :)
Абе хванете първо да си изчстите колите и да се изкъпете па после вдигането на цените.
Да си вдигнат сами цените.Но не смеят,защито ще останат без клиенти.Нали сме пазарна икономика,а те искат монополни цени.
Ми хубаво - да сложат 10лв като искат. Ама те искат да вдигнат цената за всички - не само на късите курсове.