Коментари - ЕС гласува за митата върху китайските електромобили: Германия е против, но кои са "за" | business.dir.bg
назад

ЕС гласува за митата върху китайските електромобили: Германия е против, но кои са "за"

Връщане към двигателите с вътрешно горене не може да има, отбелязва Асоциацията на европейските производители на автомобили

Обратно в новината
| Редактор : Антоанета Начева

Коментари - ЕС гласува за митата върху китайските електромобили: Германия е против, но кои са "за" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

пълен абсурд е 27 страни да сключват еднакво изгодно споразумение с Китай Индия или Русия. интересите са толкова различни и ще стават все по различни. Европа я чака як унтерганг докато всяка докато ес не стане само търговски съюз с право на пътуване и нищо друго общо. Всяка страна сама трябва да решава кои са и търговските предимства.

Най-голямата тъпотия е административно да се забрани да се продават коли с ДВГ след 2035. По-добре тая работа да се остави на пазара. Сегашните доказани залежи на петрол ще стигнат за 59 години според уорлдометър. След това ще има само електрически, газови и водородни автомобили. Безсмислено е да се пришпорват нещата. Повишението на температурите са глупости. Колко пък да се вдингат ? като свърши петрола и спрят въглеродните емисии Земята ще почне да се охлажда. След 200 години глобалното затопляне ще е един спомен от петролната ера.

Сегашните залежи на петрол нико не знае до кога ще стигнат. Има купища неразработени находища, откриват се нови, отделно има стари. ЕС се прострелва в главата.

Реално европейските "поляци", които не правят коли или правят малко и не ги изнасят изнудват германците. На "поляците" не им пука за износа на коли, който нямат, но е ясно, че китайците също ще обложат германските коли в Китай с мита и немците ще загубят едни печалби. Германия пак трябва да даде някой лев на т. нар. "поляци" в ЕС за да й позволят да изнася спокойно. При такова неравномерно разпределение на заводите- всичко ценно и доходоносно в Германия- това ще е резултата. Трябва по- силна интеграция и разпределение на индустрията в рамките на ЕС- не може в Мездра и Плевен някакви пишман германци да уволнят 2000 човека и да занесат заводите в Молдова, че там заплатите били 250 евро... И да не говорят брюкселианците за свободна конкуренция- пълна глупост е това- свободната конкуренция е за малкия е средния бизнес, а за големия и мултинационалите има други- по- сладки правила и това вече е очевидно!