Коментари - Електромобилите изпреварват кризата в Европа, продажбите по-добри от тези в Китай | Бизнес.dir.bg
Коментари
Верно ли бе? Инфраструктура има на всеки ъгъл. "Нов внос" електрички колкото щеш. Батериите хич не замърсяват при производство. Сич
ко ток и жици браат. Я да си извадят контактите от задниците. Електромобилите които имат някакъв перформънс близък до бензиновите са меко казано скъпа играчка за заможни европейци. Ако дигнат данъците на бензинките по нашите ширини прекалено така ще си стимулират еко-номиката че свитки ще им излезат. Типични бюрократични решения от тикви които не стъпват по земята. Успех им желая:))
Няма нищо вярно в тази статия, даже комунистите по-малко лъжеха по петилетния план бе.
В Норвегия плащат половината от стойността на ел автомобил. А както казва един мой приятел швед - всичко в Норвегия е една голяма смешка.
Докато има нефт на тоя свят електромобила ще си остане играчка за богаташи, пазарна ниша за умни глави като Илон Мъск.
След първото изречение спрях да чета, то всичко било в бъдеще време. Хубава работа ама руска, паживьом увидем.
На туй му се вика -"лобизъм". Не можейки да спечелят пазар за скъпите ел. автомобили, затегнаха екомерките за нормалните автомобили. В резултат, на което някои напуснаха европейския пазар(Лада например), а останалите поскъпнаха драстично, заради новите турбо бензинови двигатели. Така ножицата в цените се позатвори значително.
Хибридите са добри автомобили. Съчетават най-доброто на ДВГ и електродвигателя. Но чистите електромобили са извращение.
всичко коментари, които прочетох по-долу ги е имало и преди стотин години, когато е пърпорел първият автомобил с върешно горене. Разни "височайши" особи гледайи от луксозната си карета са казали: - Тази бавна, шумна и миризлива каруца никога няма да замени удобния файтон. Това е положението пиове, няма връщане назад. И инфраструктура ще се построи (както има бензиностанция на всеки ъгъл), ще се подобри зареждането, както и пробега. В бъдеще няма да поддържаме, хидравлични системи, маслени системи, охладителни системи, съединители, ДПФ филтри и катализатори. Ще има да сменяме накладки, баатерии и фреон. Не е по-добре?!
Утре не знам какво ще има правим батериите на тези електромобили. Пълна дивотия и никой не го вижда.
Идеалното съотношение при плуг ин хибриди е 100 км на ел.ток и над 500 км на ДВГ. Това е два дни градско и дълъг път до морето. Ако спираш да заредиш ел.ток два пъти можеш и 5 литра гориво и 5 лева за ел.ток да стигнеш от София до морето.
Ти виждал ли си гробище на автомобили... В момента, в който станат масови и пазара ще роди фирма, която да ги рециклира.
За съжаление (мое също) единствения кусур за момента е, че няма изплащане допълнителната цена на плъгин-хибрида.
Разбира се че технологията е добра, никой не спори. Проблема както винаги е имплементацията и нереалният натиск върху бизнеса с адженда не много по-различна от планова икономика (СИВ). Ако имаше адекватен подход нещата щяха да тръгнат от инфраструктура а не от скъпи играчки. Нарича се стимулиране на пазарна икономика не политическа демагогия. Потребителя е този, който сам ще хвърли на боклука ДВГ автомобила в момента, в който знае, че може да се зареди на всяка съществуваща бензиностанция( трансформирана в електростанция) щото до морето ще иде за без пари. Другият проблем е, че не само в БГ хората карат стари коли тях кво ги правим? Забраняваме им да се движат ли? Явно това е планчето. И какво следва? С какво ще се придвижват хората? С Железницата ли? И на всяко влизане и излизане фейс рекъгнишън заради вируса и следващите дизайнерски болести. Беше време, когато подобен сценарии му казваха конспирация. Са му казват демокрация:))
Абе,ей,за какъв ръст говорите? Какви 25%? Защо не ги виждам тези проценти по пътищата в Централна Европа? Австрия, Чехия, Италия? Стига вече с тези партенки!
Материал за батериите от къде? А после какво ще правите с екологичната бомба употребените батерии? А електричество в такива обеми откъде? Познавате ли закона за запазване на енергията?
Това е увеличение в процента на миналогодишна база. Като цяло не са повече от 0.2-0.3 % от автопарка в Европа. Тъй де, няма как да ги видиш!
я, кажи баце, как се рециклират сярна киселина, химикали и отрови. Викаш, кат ламарините - ена преса и ги оставяш да си ръждясват?
те големи водни съдове с атомен двигател има мнооооого отдавна ... зареждат се веднъж на 5-10 години ... то на практика е с парен двигател, но все пак е на ядрено гориво (на базата на атомно делене). Та електрически малко няма как, с такава конкуренция и изискванията - да се движат няколко десетки хиляди тона.
Електромобилите изпреварват кризата в Европа, продажбите по-добри от тези в Китай
Пандемията свива пазарът на обикновени автомобили с 25% през тази година
Обратно в новината