ЕК отхвърли предложение на Китай за 30 000 евро минимална цена за електромобил
Като решение на спора се разглежда и индивидуално изчислена минимална цена за всеки производител и евентуално за всеки модел в зависимост от размера и пробега му
Обратно в новинатаКоментари - ЕК отхвърли предложение на Китай за 30 000 евро минимална цена за електромобил | Бизнес.dir.bg
Коментари
Средна цена на електрокар в Европата 66000€ Шейсет и Шест ХИЛЯДИ ЕВРО!!!??? Японски Плъг Ин Хибрид с бензинов двигател с комбинирана мощност 150 конски сили ... 25000€ с ДДС-то и то автоматик, с всички основни екстри като топло на г..а, навигация, и т.н. Кеф ти на ток да джиткаш, кеф ти на бензин като се изчерпят електроните. И като погледнеш европейския електрокар почти 50% в него е пак китайско бре ... произведено обаче за ЕС-то. Преди 3 години сметнах колко километра/години мога да изкарам с бензиновия си автомобил с разликата между цената електрокар-ДВГ Бензин при положение, че на година минавам средно между 10000 и 15000 километра. Ами господа оказа се, че при средна цена от 2,50лв на литър за бензин 95 аз ще си зареждам бензинката близо 10 години при пробег 10000 километра на година. Т.е. когато количката ми направи 100000 километра аз ще съм я карал само с разликата от цената електрокар-ДВГ. А на десетата година ви гарантирам, че на електрокара ще трябва да му смените батерията, т.е. да го изхвърлите на боклука. В Германия защо им спряха субсидиите за електрокари и пазара на тези автомобили отиде в трета глуха?
разликата в цената е три иляди тона въглеродни квоти Сакате ли зелена зделка ваща макя
Смятай за какво говорим? Цена 20 К в евро. Ама в ЕС не може такава евтиния. Требе да има за заплатки на чиновниците, за сътрудници, за крайна, за зелените простотии и още, и още.
Като не ги кефи да ги продават в Африка бе! Защо искат да продават в загиващата Европа
еврочиновниците искат хем к...ра до края (командно-регулативна икономика с контролиран пазар), хем душата в рая (някой да плати цената на "неконкурентноспособността" и високите разходи за чиновническо-административен апарат). Чудете се защо се клати ес и субсидиите буквално "потъват"
Контрабандата на бренди ми се струва по-лесна от контрабандата на автомобили. Отговорът на Китай не ми се вижда адекватен.
Китай отдавна е бръкнал под полата на евромъжете. Сега остава да дръпне полата и всички да си припомнят лафчето- една мадама като се наведе пред Тримоната, да скибаш таш.ци
ЕК вместо да се пъне, да вземат да направят нещо така че тук да има индустрия, а не цялата икономика да е от кол центрове.