ЕК: Мръсните дизели не бива да отиват в Източна Европа

На Запад не ги искат, на Изток ги купуват: през 2017 само в България са били внесени 30 000 "мръсни дизели".

Обратно в новината

Коментари - ЕК: Мръсните дизели не бива да отиват в Източна Европа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За това се говори от години, нооооооооо всичко си е по старому. Скапаните европейски тенекии идват у нас, защото зад това стоят мафиоти политици, та ще си я караме още дълги години така. А и сме бунището на европата, кланяме се и се навеждаме на всички, та да имаме търпение докато сме живи, дано нещо помръдне положително за деца и внуци поне....

А една малка част от тези дизели продължава да се търкаля по немските пътища, но вече с български и румънски регистрационни номера.

Мръсни политици, ъъъ.. т.е. дизели!

Всички МПС-та минават на извънреден СО дрегер в районните кат по график. Определят им категория по евростандарта. Данъка - базова сума с коефициент от евростандарта и край. Няма значение една кола на колко години е, а какви к колко отпацъди сере след себе си като се движи. Онзе с монтирани газови или метанови ередби и сертифицирани по закона системи - с облекчения от стойността на дължимия данък! По-справедливо от това - здраве му кажи!

Сега да сменим "мръсни дизели " с "мръсни мигранти" и статията ще започне да ми харесва. Прехвърлянето на мръсни мигранти от Западна към Източна Европа не е решение на проблема ,а само изместване от едно място на друго.

Да ни подпомогне ЕС с едни 50-60% премия за купуване на нов автомобил

ПРИ НАС СА РАЗРЕШЕНИ ДАНАЦИТЕ СА ИМ ПО ДОХОДНИ ЗА УПРАВЛЯВААЩЕТЕ

Въздуха в София не се диша,само в неделя става донякаде поносимо !

Е нали за това ни приехте в ЕС - да си пласирате втората употреба коли, дрехи, храни, лекарства и техника ? И да ни размахвате пръст, че не се справяме добре, въпреки, че стоим на най-ниските доходи ? Или за друго ? Е кое е това друго ?

Чисти са бе, Папата им уми краката!

И това влиза в икономическия ръз като им купуваме таргите.

Голям въпрос към собствениците на “мръсни дизели” в БГ ако един данък от 24 лв. се увеличи с 30% колко ще стане в абсолютно изражение ? ( Отговор-ОГРОМНИТЕ И “ВЪЗПИРАЩИ “ ВНОСА НА “МРЪСНИ” ДИЗЕЛИ - 31.20 ЛЕВА !!!) Въпрос : Колко ще се намали данъка на кола с Евро 6 сертификат , която е внесла като нова и 20% ДДС в бюджета на БГ с 20% т. е. 400лв -20% ? ( Отговор: 320 лева , ) И двете коли ползват едни същи пътища и единственото по което се различават е коя колко ЦАПА !!! Дори и с това “ увеличение” и “ намаление” на практика по никъкъв начин не се стимулира покупката на ЧИСТА КОЛА !!!Аза нов изобщо !!!

Е, за това се бориха българите десетилетия, да имат втора ръка автомобили, бяла техника, дрехи, храни, а бе, да бъдат втора ръка народ и нация, изобщо !! Тъжно е, но го наблюдавам всекидневно.

При само 3 пъти по-голяма територия в Германия живеят 82 милиона души и се движат над 60 милиона автомобили. Половината от тях - "МРЪСНИ дизели" !!!!! Дей Илия - на кирия! Не пишете глупости. Искате да крадете яко - вдигайте данъците! Двойно ги вдигнете, вашата мама тъпа!

а, сериозно?

ми уважаеми германци, просто не ги продавайте на източна Европа. Въведете закон, който задължава колата да отиде за скрап, а не в поредната автокъща в БГ - лъсната, сменен волан, седалки, педали, превъртян километраж, измит двигател, сипана присадка да спре течовете. И да четете в обявите как 99% от клоите са на по 120-130000 км, независимо от годините, и карани само от стари хора до магазина и обратно.

Преди малко гледах как метат улицата и какъв облак прах се вдигаше... само от една безмоторна метла. Крайно време е улиците да се мият, а не прахоляка да се мести от единия край в другия, ако въобще някой си направи труда.

едни и същи теми врътите само

Не е ли по-редно източноевропейците да приемат закони, забраняващи вноса на старите таралясници в техните страни? Ясно е, че цените на автомобилите ще скочат тогава, ама нали ще дишаме въздух, а не фини прахови частици - фини, фини, колко да са фини? Топката е в нас, не е луд, който яде зелника, нали? Или хубаво, нека се внасят, ама да има строги екологични правила и "мръсни" коли да не се движат у нас. А то - всеки може да бутне някой лев на когото трябва и да си кара трошката.

Важното е да е с наЕлони по седалките, та като седнат нашите 80% хммм... граждани, да си кажат "Ей, какъв нов автомобил!"

Не трябва да се увеличават данъците на старите коли! Хората карат стари коли, защото не могат да си купят нови. Сега каква е целта, да направим колата лукс в България ли?

Аз пък гледам как от една седмица метат листата в "гората" между блоковите пространства.

Алооооо, досега да не би да се внасяха чисти дизели. Напротив- аз мисля че това е добре за нас. Сега вече ще идват по-нови дизели. Дано да са на приемливи цени. Така че споко.

По-скоро разчитам на германците да забранят износа, отколкото на българите да спрат вноса. Каквото зависи от нас, винаги се корумпира по евразийски начин.

Да идват евтинджосите, да махаме филтрите и да ги дупим по светофарите. С 3.0 ще скъсам всеки.

Като нямате пари ще карате колелета, стига рев.

помръдне , ей тъй от самосебе си . То само с драскане не става , и реване във форумите.Всеки чака да дойде някой и да го оправи .Не разбрахте ли , че ни оправиха вече.Голяма сопа трябва , не химикалки и клавиатури и драскане под всеки пост , колко сме зле и другите колко много са ни прекарали.Ами къде бяхте докато ни прекарват - на топло пред компютрите !

ДАНЪКА Е ЗА СТОЙНОСТА НА ПРИТЕЖАВАНОТО ИМУЩЕСТВО ! ПО - СКЪПО ИМУЩЕСТВО СЛЕДВА ПО -ГОЛЯМ ДАНЪК ! НЕ НАМЕСВАИТЕ ПОНЯТИЯТА СЕЛЯНДУРИ ТАКИВА !!

са им много !

То понеже преди това всичко ти беше ново и сега ти отнеха, а... Мамин златен...

Къде отиват старите дизели се знае от години и не се прави нищо за да се завиши контролът на пунктовете за ГТП, времето си минава, въздухът си остава с привкус на въглища.

айде да са поне 130 процента, че и да почерпим на тяхна сметка за новата кола?

Някой си имат нови ...

От тия 30 000, 15 000 вече са се размзали по калпавите пътища комбинирани с Ганьовото умение да шофира... Нищо нема да замърсят...

И защо всички трябва да карат автомобили?

ОО ама това било публикувано в Дойче Зеле -рупора на европейските либералглобалисти,дето само се чудят как да ти нахлузят нови данъци и такси.

Добре де, отървахте се, ся що не си траете ами ми пречите на бизнеса ? Ше купувам италианки вече кат ви е толква акъла. Ваще си ги дръжте и си ги продавайте на безценица !

Толкова ли е трудно да се забрани вноса на дизел? Като в същото време се обложат с данък всички дизели, които все още са в движение. Постепенно ще се премине към бензинови с катализатор. Кое не е ясно.

Гледат от западна Европа и я копират в законодателството като папагали без да мислят приложимо ли е то у нас или не/най бедната държава в ЕС

Богатите по богати Бедните по бедни Да не мислите че искам да карам 20 годишна кола

Тези 30 000 коли 10 години са се карали в Германия и са били съвсем чисти, в повечето случаи са били поддържани добре (германците си гледат техниката, за разлика от италианците примерно). И изведнъж тея хиляди автомобили дето са били чисти, са станали много мръсни. Разбиртам че на много хора тук медите са им промили здраво главите, ама опитайте се да помислите реално как така става тая работа. Без да слушате "радиото какво ви пее".

малко са. искаме още.

ОО това било публикувано от Доиче Зеле -рупора на европейските либералглобалисти,дето само гледат как да ти нахлузят нови данъци и такси. А от Дира веднага ме изтриха

че то е ясно и на децата. ЦРУ зема стратегическо решение да запуши притока нса пари към россиа чрез сваляне на цената на пертола и нефта. мъск за фронтмен и безспирна кампания за мръсниа въздух. После прецакаха германиа с дизългейт и дойчето банката глобен.А тва, че ено вулкано кат ти изригне и ти прави мазало на чистиа въздух.....или па, че военните са най-гоуемиа замърсител: НЕМА ДА СЕ ЧУЕ. ДАЙ ДИЗЕЛЯКА БЕ! ШЕ СИ КАРАМ БЕЗ УГРИЗЕНИЕС.

и забраната ще е на какво основание? Пич, на никого не му пука за въздуха!!! Ако беше така, отдавна да са се разработили алтернативни горива. Че нали световната икономика се крЕпи на петрола и на печалбите от търгуване с него.

Добре е да се попрочете тук там по нещо преди да се пише : В Германия живеят 82 млн. жители и има регистрирани 42 млн . МПС . В България с 7 млн. население има 3.4 млн МПС . В Германия се продават нови ежегодно 3.2-3.5 млн . МПС . В България се продават 15-32 000 нови МПС-та. Така , че всеки който може да смята -да смята къде сме НИЕ и къде Германците!!!

ми щото е 21-ви век. Само ти ли да имаш това право?

Това със замърсяването на въздуха започва с изсичането на горите и дърветата в градовете и построяването на големи сгради. А от науката знаем, че точно дърветата и другите по-малки растения спомагат за обогатяването на въздуха с кислород или неговото прочистване. Но какво се прави последните години - масова сеч на горите за дървесина и на дърветата по градовете за освобождаване на место за ново строителство,а и от това и забогатяване на определени хора. В България има бясно застрояване. много от тези сгради остават и на половина празни, но за да се появят преди това са унищожени дървета и растителност.

Докато народът продължава да тъне в глад и мизерия ще продължават да се карат стари коли. Нямаме и 50% от доходите на германците , тук народа масово работи за 400-500лв които не стигат до никъде. Така че не 30 000 а 300 000 да докарат - пак ще ги вземем и караме.

Ми щото е 21-ви век. А ти що си мислиш, че винаги ще можеш да си позволиш нова кола?