Едно зареждане на автомобил Tesla в Тексас струва 900$
Студът в щата прати спот цените на електроенергията до рекорди
Обратно в новинатаКоментари - Едно зареждане на автомобил Tesla в Тексас струва 900$ | Бизнес.dir.bg
Коментари
Тъпа статия със тъпо сравнение. Спотовата цена няма нищо общо със заплатената на зарядната станция. Айде малко да не обръшаме един метериологичен каприз във обобщени изводи. Америка си е Америка, Тексас си е Тексас..... малко е пресилена статията, в манипулативен стил, ама вие биете негрите.....
Откровена лъжа!!!В момента зареждане за Tesla model6 85kw струва 8-9$!!!Съжалявам че не мога да публикувам касовата бележка /Receipt/от днес кочто е 8.76$ за зареждане от 18% до100% от Далас.Освен ако Далас вече не се намира в Тексас.Или ако става въпрос за Далас койти е на Марс.
Вятърните турбини в Тексас замръзнали? Егаси зимата. Най-топлата в историята предполагам. Както всяка година
Америслямците в момента буквално умират от глад и студ. Едва ли им е до зареждане на Тесли, макар че те отдавна са демонстрирали, че нямат проблем да тръгнат да плячкосват по улиците.
С 60 000 долага бвп на глава от населението и покупателна способност за 75 000 долара на човек, определено ще ти се обадят за милостиня.
Сигурно е много приятно да се утешаваш как имаш 60 000 бвп долара на глава от населението и покупателна способност за 75 000 долара на човек, а да умираш от глад и студ и да ти се налага да си преваряваш водата за пиене като в страна от третия свят.
Буахахаха! И това при положение, че елктричките са екзотика!! Айде представете си 90% от автопарка да са електрички!!! Няма кой да ви остави да карате по евтино от сега бре Мъскзомбита!!! Много по голям ще го ядете, ама времето ще покаже
Проблема е временен и е в Тексас, където са арзчитали на вятърни елцентрали. АЕЦ-а може да зареди милион тесли за 10 кинта на зареждане. Ако 90% от колите бяха електрични това щеше да доведе до разширяване на инфраструктурата и поевтиянване на горивото. Проблема е, че хората не са сигурни, дали искат да си зарежат вече изградената инфраструктура за течно гориво и да харчат трилион за нова.
Дирници, абсолютни измишльотини пишете. Зареждането на автомобилите Tesla в станциите на фирмата е безплатно. Не заблуждавайте хората!
Мокри момче, не е безплатно. Колата има сериен номер който комуникира със зарядното устройство, тесла ти имат данните на кредитната карта асоциирани със серийния номер на колата и те таксуват винаги
Кяк се обърнаха нещата. Вече нокй не иска да ги стигаме тия. Внесто тва те ни стигнаха с прогнилия им капитализъм - режим на тока
Стана -1с и в “най - напредналата” страна Тексас фалира :)
Всяка къща със соларнаи панели има и дублиращ петролен генератор. Почти всеки частин гараж в САЩ има портативен петролен генератор. Братския китайски АЛИ ЕКСПРЕСС продава и постояннотокови електрически петролни генераторчета, които се свързват директно към електрическите автомобили. Размери на куб от 30 см. които може да стои в багажника. От 1997г до днес Тойота Приус доказа хибридното превъзходство. Днес Тойота продава масово малолитражки и лимузини, особенно Лексус. Цената на лимузината 2021г Лексус ЕS 350 хибрид е колкото лагерната количка Тесла 3.
Като ти чета глупостите никога не си сядал и не си карал приус. Това е токова дървено, по-дървено от жигула дори. Хибридната технология от типа който е в приуса е абсолютно безперспективна. Тази в шевролет волт е в пъти по-добра. Изцяло електическите автомобили са безперспективни без контактна мрежа и масово развиване ма явдрената енергетика
2012 когато урагана Сенди удари Ню Йорк, нямаше ток и помпите на бензиностанциите не работеха. Малкото бензиностанции, които имаха генератори бяха с опашки от по 1 миля и нещо дълги. На места хората си вадиха пистолети за това, че някой се опитал да предрежда. Накрая губернатора нареди колите с четни и нечетни номера да се редуват в дните за зареждане. Дойде тока накря и бензина тръгна от помпите. Тук не може да се правят генерални изводи от ситуацията в Тексас дали трябва фосил фюълс или грийн енерджи. Зависи от ситуацията.
Не знам кой говори за фосилните горива, става въпрос че "зелените" не стават за сериозна употреба, и не може да се разчита на тях, особено във форсмажорни обстоятелства. Чисто технологично все още сме далече от това да разчитаме на електроенергия от вятър, приливи-отливи, слънчева енергия. Усилията трябва да се насочат към термо-ядрената енергия за цивилна употреба, и "изчистване" на ядрената, технологично, от към горива, начин на употреба, съхраненение. Има и друг момент, всъщност ние се "къпем" в енергиен-електрически океан, но все още не можем, или нарочно не можем да го използваме.
Пазара реагира на търсенето и предлагането. Такива стресови удари по пазара развиват алтернативни технологии. Технологии не се развиват чрез директиви на Единная Россия по време на Ленинградския цифров форум. Пазара не търпи свръхтърсене и веднага се появяват STARTUPS с революционни идеи. В САЩ половината електроенергия е от ветроцентрали и соларни станции. Няма да се учудя, ако американски инвеститори започнат да строят вятърни и слънчеви централи в Мексико и тока да се пренася до САЩ. Но в западните и средни щати масово се издигат ветроцентрали и ще продължат с новите покорения по-ефективни генератори на ток. Маслото на редуктора се сменя веднъж на 8 години. Целия редуктор се сваля и се транспортира за сервиз. Повече обслужване вятърните централи нямат.
Без значение какъв вид е енергията, ако не се намали общото потребление, все ще е теслА. Дали е атом, петрол, електричество, все едно. Щом се харчи много енергия, това води до дисбаланси в средата, които не могат да се регулират. Същевременно, колкото повече енергия черпи от околната среда една система от какъвто и да е вид, толкова по-силен е процесът на нейната ентропия и толкова ускорено се движи тя към своя край.
На тоя етап на развитие на човечеството,няма по сигурна енергия от Ядрената.Да не се ослушват нашите ръководители ами да мислят след Белене да почват още от сега и трета ядрена централа.
Когато си купиш Тесла зреждането на т.нар. Tesla Supercharge станции е безплатно, т.е. включено е в цената при покупката на автомобила. Считам, че ако тази новина е истина въобще то става въпрос за обикновенните зарядни станции, и ако е така трябва да се смени снимката, използвана за илюстриране на статията.
трябва да се преосмисли политиката за производство на ел.енергия в щата и не само там.Глобалните промени си казват думата.Нещата се променят и никога няма да са същите.Трябва да приемем това.
пари за семки, измерено в биткоини... а на марс ще е още по-евтино за коренните жители там! :-)))
сменям тесла на велосипед, телефон - 911 по всяко време
ето за това става въпрос!!!!! най важното от новината е че в сащ тока вкъщи е 0.22 ст за 1 кв, а в бедна България пак толкова!!! освен това водата за 1 куб в сащ е под1 долар !!!!! коментарите са за вас!!! ние сме клоаката на света!
Да сравняваш цената на тока в два толкова различни региона държави е висша степен неграмотност. Ти имаш ли идея колко ядрени централи има там..и колко язовира?!?!
САЩ да си поръчат много Атомни централи от Русия. Най-добрите в света . Собствените технологии на САЩ са стари несигурни,за нови нямат пари и интелектуален капацитет да създадат. Така че, да молят Русия.
Ми то и сега Росатом осигурява 30% от ядреното гориво на САЩ... и по този начин 10% от американците разчитат на "руски" ток.
Великана с потрошени глинени крака се разпада напълно! Не могат да контролират елементарни кризи в смешната си държава,тръгнали да дълбаят под читави държави по света. Нещастници.
САЩ са Нигерия със сняг. Само дето негрите са по-черни, а пък нигерийците не са били роби.
Почти 32 тыс. человек остались без света в Дагестане из-за непогоды жителей Акушинского и Буйнакского районов остались без электроснабжения. В Хабаровском крае из-за циклона без электроснабжения остались 13 населенных пунктов в Нанайском, Комсомольском, Ульчском, Верхнебуреинском и Советско-Гаванском районах. Из-за снегопада на Кубани 18,5 тыс. человек остались безжэлектроснабжения обесточенные из-за снега дома 8 тыс. крымчан и т.н 20 милиона в Русия са останали без ток в продължение на дни. А Путлераста се загледал в САЩ
Така, така. Аве де са квичащите соросотролякопитеци, да ни какжат и разкажат,че електротеслата е бъдещето на Българията ви.
Спят си по колите, борейки се за живота си. Една част от тях са измряли отровени от въглероден моноксид. Друга част от измряха студ, докато чакат геерал Мраз да отпусне захвата от перките на вятърните мелници. Трета част малоумници измряха във верижни катастрофи, щото с плитките си мозъци не са сетили да си сменят гумите или поне да си сложат вериги. Има и една четвърта част която те първа ще установи, дори и да ги огрее Божията топлина, слънчевите панели са за смяна, понеже не им е понесла процедурата на дълбоко замразяване. Има и една пета част от оцелелите, която те първа ще има остра нужда от хриле, но това няма да е веднага. Освен да запалим свещичка и да се молим за душите на тия мизерници, какво друго ни остава? По вечните ловни полета се пръснаха, като ято зимни пилци.
С тия $900 за зареждане колата си отговаря точно на името Тесла с ударение на а
Така, така .. те затова Германците си прекарват още един Северен поток, Унгарците и Чехите строят още по една АЕЦ.. а ние балъците ще внасяме руски газ от Турция и ток от Рускат АЕЦ в Турция! Прост народ, калпави управляващи, скъп ток и мръсен въздух!
Ей манафи журналисти, да ви питам какво е "спот ", бееееее ?! Лумпени идиоти такива !
Чудя се 0,14 $ не е ли ма-ааалко по-малко от 0,25 лв ? А американска заплата не е ли ма-а-ааааалко по-голяма от българска такава? "Клеча и сера ,сера и мисля... По едно време се сещам ,че само си клеча!
Все още, не мога да разбера, прехвалената Тесла, с какво превъзхожда автомобилите с конвенционални горива! За, КПД и дума не може да става ...
Тесла може да ускори от 0 до 100... един път, а нашите електромобили могат да направят това 16 пъти подред, или с други думи Тесла има още много да се учи как се правят електромобили.
Всъщност електродвигателите имат много по-висок КПД от един двигател с вътрешно горене, но май това е единственото им предимство. Аз лично не съм привърженик на тази предварително обречена технология в автомобилостроенето... Водородните горивни клетки са много по-обещаващи, трябва просто технологично време и сериозни инвестиции.
Електродвигателите са консуматор, а батериите са просто акумулатори - никой от тях не е нетен източник на енергия. Теслите са просто едни парни машини. Добре поне, че не са бутални, а са турбинни, но принципно, двигателите им горят въглища и се намират някъде около градовете. Приводът при ДВГ е рпосто съединител и скоростна кутия, а при електрокарите приводът е повишаващи и понижаващи трансформатори, електропроводни трасета, батерии и т.н. Като сметнеш КПДтата на всяко звено по веригата, получаваш реалното КПД, щото източникът на енергия не е в резервоара и само остава химическата енергия да се преобразува в механична, както е при колите.
Вземи се качи на Тесла първо и тогава говори. Има два режима на използване на динамичната енергия на колата и превръщането и в кинетична, т.е. в ток за зареждане на батериите, т.е., когато вдигнеш крак от педала на газта, колата зарежда батериите. В икономичен режим, т.е. при който се генерира повече ток електродвигателите явно са много ефективни, защото усещането е почти като при умерено натискане на спирачката при конвенционалните автомобили. Декселерацията е доста бърза и това е малко опасно за колите отзад, защото Теслата спира по този начин доста бързо но ти не натискаш спирачката, и стоповете съответно не светят, и този зад теб ако не внимава или няма необходимата дистанция лесно ще ти влезне в багажника. При другия режим това спиране е много по-плавно, но и тока, който все пак се генерира е по-малко. Ти си избираш кой режим те устройва през тъч-скрийна поместен на централната конзола.Карането на Тесла е незабравимо преживяване и го пожелавам на всеки любител на автомобилите. Ускоряването е направо уникално и оставих доста учудени физиономии на шофьорите около мен, които явно са подценявали тази кола досега :)
От толкова много лаишки приказки разбрах две неща - че си се качвал на електрокар и, че си открил от практиката, че електродвигателят може да се реверсира на генератор, както и примерно вентилаторът на турбина. Пусни си прахоскмукачката да дърпа през вентилатора на компютъра ти и ако не е диодната защитата, вентилаторът с мотора му ще минат в режим на турбина с генератор. И какво точно искаше да кажеш, че не разбрах. То и на моите коли като им пусна газта и спират подаването на гориво, при което се движат по инерция, което пак е икономия. Ама електрокарите можели да спират по-бързо, защото го обръщали на генератори? И какъв е нетният ефект от това? Или ти откри перпетуум мобиле. Престанете с тези тъпизми за ускоренията, защото там разходът на електроенергия е експоненциална функция и като натискате гърмите нахалост много повече ток, отколкото "регенерирате" при спиране. Теслите са толкова далече от качественото автомобилостроене, колкото си ти от задълбочените технически знания. При каросериите им допуските са едно към гьотере, фугите между панелите са като на евтин талашитен гардероб от Икеа, сглобен неправилно, а ходовата им част е мечтата на монтьора. Да не говорим на колко места са заложили planned obsolescence, за което вече имат федерално дело - за контролера на този телевизор вътре.
Да ама на никой не му пука за ефективността на двигателя. Важна е ефективността на колата. А тя е безсрамбо ниска, точно както на фотоволтаичните системи. Докато не направят батерия която кара поне 800 км с 160 и пуснато парно и реотани, и се зарежда за 5 минути и е беьопасна, тия мобили ще имат дамо нишово приложение
Ами като не разбираш с какво Тесла превъзхожда ,карай си Масквича и се успокой,че си победил американския империализъм.
Доказват го десетките хиляди бройки дефектни Тесли върнати за доизкусуряване. Tesla изтегля обратно 48 442 броя от своите електромобили Model S и Model X, които са произведени в САЩ и продадени на клиенти в Китай. Причината за това е потенциално дефектно и опасно предно и задно окачване, пише CNBC. Coбcтвeници нa нaй-нoвaтa Tеslа ce oплaквaт oт прoблeм c oкaчвaнeтo В прeднoтo oкaчвaнe нa крocoувърa Mоdеl Y гaйкитe ce рaзвивaт cпoнтaннo
E тойота като са върнали над 3 милиона !!! ТРИ МИЛИОНА техни каруцу з доизкусуряване, това не се ли брои ? Я го сметни като проценти от произведеното и ще се удивиш, че Теслата е НЯКОЛКО ПЪТИ ПО-НАДЕЖДНА от прехвалената тойота
В Япония в края на януари изпаднаха в колапс,поради невъзможност да се произведе необходимото количество ел-енергия. 5,5милиона домакинства бяха лишени от възможност да се отопляват на ток. Правителството се принуди да активира 39 от наличните 54 реактора(ядрени). "Пътят на добрите намерения минава през ада"!!! Много детайли са пропуснати при осъществяването на така наречената "зелена енергия"! Миналата година Калифорния се наложи да внася ток от съседните щати!В следствие на пожарите облаците дим лишиха фотоволтаиците от слънчева светлина. Тексас наскоро изживя тотален срив в производството на ел-енергия.Обледениха се перките на ветрогенераторите.Наложи се да ги подгряват ,за да падне ледът от тях. Ами,накратко-от генератори се превърнаха в консуматори на ток!!! България ,готова ли е за коренна трансформация при производството на ел-ток!?!? Трябва,задължително е да има алтернативни източници за генериране не ел-енергия,да са предвидени резервни(аварийни)варианти! Трябва,но това изисква задълбочени-анализ и прогнози,касаещи възможностите на държавата-финансови,икономически.Да се отчитат промените на климата. Не сме подготвени,от всякъде! .......
Аз пък го виждам по-различно от теб. Процента възобновяема енергия в Тексас е един от най-ниските в САЩ. Тексас са си откъснали електрическата мрежа от другите щати. Те са си отделна губерния - сами са си го решили да разчитат единствено сами на себе си, за да си спестят едни пари и неудобството на определени регулации, които са иначе там, за да защитят потребителите. Сега доверчивите гласоподаватели подсмърчат, гледайки ледените висулки в къщите си. Обледеняване е възможно, защото не са си спестили разходите в случай на екстремно време. В Холандия, като две седмици беше между -5 и -12 (+сняг, после и леден дъжд), където живея - защо пък не се обледениха перките и си се връткаха щастливо. Говориш за резерви...те и резерви нямат, защото струват пари. Пък един вчера мърмореше в Туитър, че батериите паднали...трябваше астронават да му напомни, че в космоса са на батерии, а там е още по-студено. Въобще разни тексаски величия доста врели-некипели говорят и хората от другите щати не пропускат да им кажат, че си измислят всякакви оправдания, вместо да поемат отговорност за неадекватните си решения. Които са междудругото много адеакватни за големите в този бизнес. Инвестиции на минимум, печалби на максимум. И да, трябва да има различни източници за добив на електроенергия. Не мисля, че някой в БГ е тръгнал да закрива атомните реактори. Но алтернативните източници не са за пренебрегване. Сега голямата борба е как да направят добива на водород по-ефективен. Така през лятото ползваш излишъка ток от добива чрез слънчеви колектори (или от какъвто и да е възобновяем източник), обръщаш го в водород, а водорода вече може да се складира, за когато ти трябва.
Най-добре е да им направя и хляба 100 долара.
Като почете човек насам-натам и нещата не са точно, като зелената им енергия да е проблема директно. Проблема им е, че са решили да се отцепят от електрическата мрежа на останалата част от страната (те сами си определят цени и не подлежат на регулиране), да си спестят защитите при екстремно време (това са си разходи), както и да нямат никакви резерви (които за други места варират от 10 до 15% от потреблението). Процента електроенергия, която идва от възобновяеми източници е сравнително нисък във Тексас, но те обвиняват точно тях, защото по принцип не вярват в глобалното затопляне - нали някой трябва да им купува петрола. Пиковете на цените са всъщност пряк резултат от повишеното търсене, защото там са решили да са на чист пазарен принцип - а ако търсенето драстично се увеличи, дори при същите налични мощности, цената ще се повиши драстично. А търсенето е в пъти по-голямо от най-топлите им периоди (когато ползват много ток за климатиците). Реално всичко е направено доставчиците на електроенергия и газ да печелят във всеки вариант...но като има много глупаци, които си мислят, че тотално нерегулиран пазар работи за всеки добре - така ще е . А до като хората не схваната, че глобалното затопляне не означава само затопляне, но и екстреми във времето ... още по-дълбоко ще газим из изненадите на атипични климатични прояви...
Ден- два студ и тексаските каубой заприличаха на изпаднали германци при сталинград. Нема леб, нема ток, нема вода... Изсекоха си дърветата по дворовете да се греят. ГОлем резил за цяла америка.
+ 10 °C - Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното. Лапландците (жителите на Лапландия) садят цветя. + 5 °С - Лапландците се припичат на слънце. +2°C - Италианските коли не палят. 0 °C - Чистата вода замръзва. -1°C - Дъхът става видим. Лапландците ядат сладолед и пият студена бира. -4°C - Котката иска с теб под одеялото. -10°C - Време е да се планува една почивка в Африка. Лапландците отиват да плуват. -12°C - Твърде студено e за да вали сняг. -15°C - Американските коли не могат да запалят. -20 °C - Може да си чуеш дъха. -22°C - Френските коли не палят вече. -23°C - Политиците започват да съжаляват бездомниците. -24°C - Немските коли не могат да запалят. -26°C - От дъха може да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу. -29°C - Котката иска да се пъхне в пижамата -30°C - Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата. -31°C - Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон -39°C - Живакът замръзва. Твърде студено за да мислиш. Лапландците закопчават най-горното копче на ризата. -40°C - Колата също иска в леглото. Лапландците си обличат пуловер. -44°C - Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса. -50°C - Моржовете напускат Гренландия. Лапландците затварят прозореца на тоалетната. -70°C - Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет. -75°C - Дядо Коледа напуска Полярния кръг. Лапландците нахлупват шапката над ушите. -120°C - Алкохолът замръзва. Следствие - лапландецът е много вкиснат. -268°C - Хелият става течен. -270°C - Адът замръзва. -273°C - Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира. Лапландците си признават, че малко е студено и си поръчват още една ракия на клечка.
Пропускате много, ако все още не сте изпробвали CryptoTab Browser! Това е първият в света Chrome браузър с вградена функция за копаене /mining/. Всичко, което трябва да направите, е да инсталирате CryptoTab Browser и той ще започне да добива Bitcoin за вас. 1 Bitcoin се търгува вече над 50 000$. Без инвестиции, без рискове, без допълнителни усилия, без да променяте сърфирането си в интернет или навиците ви! Опитайте и вижте колко е просто и изгодно https://cryptotabbrowser.com/18757804. Ако го използвате регулярно след наколко месеца ще сте благодарни за решението си, а скептиците нека продължават да гледат отстрани.
Бре тука пълно с еколози енергетици и финансистът.
Гламари тъпи. Гласувайте пак за Байдън. Има да го карате много на фотоволтаици. Само дето стигат да захраните по 2 лампи, а ко искате да пуснете прахосмукачка, ще искате специално рарешение с sms. И тук ще дойде този тормоз, като клекнат и нашите лизачи на световните еко боклуци и техните организации и спрем всички мощности и АЕЦ-а.
зимъска металите не провеждаха ли по убаво уа?Язека мислех ,яе току на студено по бързо че тича да се стопли, па той умрел.Разпраат че некой го утрепал с тесла.,
Тексас не бяха ли щата в който електропреносната мрежа е изцялало частна?
Имало Господ значи !!! Както е известно той забавя , но не забравя.През 80- те години тия същите американски тарикати, заради политическите си и икономически интереси, ни организираха една такава зима и на нас, но... ето, че има кой да им го върне !
Това са само едни електрони. Не могат да са толкова скъпи?
когато това се случваше в България зимите бяха с по няколко метра преспи по пътищата и ветрове чак влаковете едвам се движеха в този студ:) и тогава и ние имахме режим на тока, ама в училищата беше топло, чак по демокрацията почнаха да спират топлото в училищата
СЛОЖАТ ПО ЕДНО ДИНАМО НА ТЕСЛАТА И КАТ КАРАТ ДА СИ ЗАРЕЖДАТ БАТЕРИЯТА......ПЕРПЕТУ МОБИЛЕ......АМА КУСИРО Е ДЕКА НИКОЙ НЕ САКА ДА ГО НАПРАВИ.....НЕМАЛО ДОСТАТЪЧЕН КОЕФИЦЕНТ НА ПОЛЕЗНО ДЕЙСТВИЕ.....БИЛО ОБЯСНЕНИЕТО......НА МЪДРИТЕ.....