Дженерал мотърс казва край на автомобилите на дизел и бензин

Компанията планира да произвежда само електрически коли към 2035 година

Обратно в новината

Коментари - Дженерал мотърс казва край на автомобилите на дизел и бензин | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За справка и информация сайтав : https://3e-news.net/5/_82523/

Все си мисля.Значителните технологични преходи са ставали по скоро трудно и без реклама.Сега тече зверска реклама по налагането на т.н. електрификация.Това ме прави много подозрителен.Залагането на батерии, колкото и ефективни да са ,не е технологична революция, както и да ми го представят.Известно е още от 19– ти век, преди налагането на ДВГ, пак по финансови, а не по технологични съображения.По скоро става въпрос за финансово бих го нарекъл помпане, надуване.Има много свободни макар и виртуални пари.Но всички кризи от близкото и сегашното ни битие са създадени от неубоздани финанси, а не от технологични достижения.Така, че зелена енергия не звучи сериозно ако не лежи на други принципи, като свободната енергия например.Но патентите се крият.Така че по леко с рекламата.Моделът на оливането е като този с корона вируса и ваксините му.Просто има мегдан за правене на мноооого пари.Екология, здраве, човечество, не дай си боже морал, не.Забравете.

А др.Путин какво ще прави? Ще мине на тревопасна дейност ли?

Браво, стига с тия пушеци и замърсяване по земното кълбо, отровиха земята.

Само създаването и производството на батерии замърсява доста повече от всички двг и дори от производството им взети заедно... дори не спомемавам писледващата обработка на батериите като излезнат от употреба. Може би не се вижда пушека от всичко това и за това изглежда по чистичко, но замърсява много по лошо с отрови земята...

Новината е интересна, но нещо не съм чул да строят завод за акумулатори, защото те са най-слабото звено в концепцията на електромобила. Също не мога да разбера, защо не се набляга на концепцията за сменяемите акумулатори - така както в цял свят се прозвежда бензин и нафта съответстваща на единен стандарт, защо не се въведе единан стандарт за батерии те те просто да се подменят - сваля се старата и се оставя да се зарежда, слага се новата, готова заредена и "Напред!". Проблема с кога е свърши батерията се решава лесно, като в автомобила се сложат две еднакви батерии и като свърши едната се минава на втората и започва да се търси къде да се подмени изтощената.

Страхотна идея. Ама я провери какъв е делът на батерията в себестойността на колата. С едната да караш, докато другата се зарежда значи бая повече батерии, отколкото коли. Айде, да не е 2:1 съотношението, ама натам отива. Това е като аз да имам две с ДВГ и да карам едната, докато на другата й изстива двигателят. Виж другата статия тук за цялостното дередже на енергийната система - не само тук и на Балканите, а като цяло в Европа. Сега зимата като пуснат климатиците и влизаме в червената зона, кво остава ако се напълним с електрички, които ще се зареждат предимно нощно време, т.е. на базовите мощности, дето точно те ще отпаднат или токът от тях щее безобразно скъп с новите тарифи на емисиите. Ама това не ме притеснява, де щото електричките няма да навлязат масово - тепърва идват рецесията и депресията и народът няма да има пари за дизеляк пета ръка, камо ли за електричка.

малко си се чудил... ама ще ти спестя мъката - за да имат сменяеми батерии трябва да се направи стандарт, а дори в момента няма единен стандарт на куплунгите за зареждане - има поне 3. А дори да се стандартизират батериите, пак ще е проблем, защото дизайна на моделите ще трябва да се съобразява със стандарта на батерията, което ще доведе дизайнерите до нервно-емоционален припадък - както знаем те са нежни и раними душички. На последно място - Епъл също са тръгнали да правят електирчка. Излишно е да се споменава, че при тях сменяемите батерии са тема табу.

В Израел имаше компания с подобна концепция ( не се грижиш за батерии, а си на месечен абонамент) и фалира. И бе подкрепа от Рено и големи техни компании. Сега ще видим концепцията на Мъск за "вечна" батерия дали ще сработи. Тази цялата глупост ще върви до следващият климатичен минимум ( последният е започнал преди 300 години и продължил почти век).

едно-две парчета и на мен тука да пратят? Да изхвърлят всичко днешно - ние ще си го търкаляме поне още 20-30 г. стига да не ни усетят и погнат с общински и т.н. данъци, застраховки и вземания, от които така и така нищо повече не виждаме след разплащането.

В тема за американска компания тука пак дебили ревящи срещу Русия :))))

Дира. Я ми го спелувайте бре "СУВ-ове" Сувове? Ес Ю Вове ?

.......

Съветските другари ще кльопат газ и нефт.

А блядистанките ще ми ядат хуя Лошо няма :)

А ти бе ганьо? Ти кви лайна ще ядеш?

Абе на английски четох, че ще преминат предимно, което не е същота като изцяло на електро модели...

За кой ли път ще фалират, причината за което е че от много време произвеждат боклуци които не се харесват на купувачите

интересно как големите компании дето уж са потрошили милиарди за лобиране във Вашингтон менят посоката според вятъра дето подухва от белият дом (и не само)... Кога Тръмп беше на власт всичко живо обявиха гръмки планове да отварят фабрики в реднек щатите.. Сега всички минават на токомобили.

Ти да не мислиш, че големите компании са някаква хомогенно цяло и между тях няма съперничество? Едните плащат за едни политики, другите - за други, на не може и двете страни да постигнат своето. Едните временно надделяват и business as usual.

Около 2000 год. когато настояваха да спрем нашите 1-4 бл. на АЕЦ Козлодуй, Германия обяви че се отказва от Ядрените централи...вече сме 2021

Айде лъжеца се появи. Германия обяви такива намерения към 2012 г след Фукушима от 2011 г

не е точно така - Германците имат такива планове от края на 90-те.

Имам питане към Вас руски другари: а защо китайските Ви съпартийци са първенци при използването на възобновяема енергия и разработването на технилогии за тях?

ТИ ПОПИТАЙ ГЕРБ ЩО В БЪЛГАРИЯ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ВЕИ Е СВЕДЕНО ДО ЧАСТНИ ФЕЦ И ВтЕЦ И МИНИ ВЕЦ ДЕТО ИЗПИХА ВОДАТА?? ЩО НЯМА ФИНАНСИРАНЕ НА МАЛКИ ПОТРЕБИТЕЛИ СЕМЕЙСТВА И КООПЕРАЦИИ?? А И ЩО ИМ ПЛАЩАМЕ БИЗНЕСА ?

Ганьо.питай си българските приятели. Недей рева за другите.

До 2035 - я камилата, я камиларя

Ще удължат срока до 2050 :)))

Знам, че после децата ни ще реват...но ми е интересно...откъде по дяволите ще се вземе всичкото това електричество? То от какво се произвежда? И друго - някой провери ли какъв ще бъде ефекта от тполкова плътно електромагнитно поле върху човешкото тяло?

От Слънцето. За една година Земята получава от Слънцето около 1,96.10^21 килокалории лъчиста енергия, която е към 10 пъти повече от всички нейни енергийни запаси взети заедно. Не енергоизточници, а всичките запаси от петрол, газ ,ядрено гориво за стотици и хиляди години напред. Няма проблем с енергията, а със съхранението й. Досега каквото се произведе като електроенергия се харчи на момента. Трябват ПАВЕЦ или Мегапак батерии. За извънредни случаи газови централи и АЕЦ за покриване на минималното потребление. Но целта е АЕЦ да изчезнат и да се заменят с ТЯЕЦ, ако стане работата.

Толкова си далеч от физиката че просто си поредния заблуден човечец вярващ на пропагандата на Запада!! Всичкото за което говориш драги изисква огромно пространство и инфраструктура каято изисква огромни пари. Та малките държави не могат да си го позволят и ще продължат да бъдат длъжници на големите. Новото робство липса на енергия!! Та да ти го кажа и по друг начин, капитализма се задъхва и поради това създаваме нови професии, нови бизнеси за да продължи да работи капитализма!! Въртим на празна, то е като се високата ефективност на пелетите, били екологични!!

Дада, петрола е съхранена лъчиста енергия на слънцето.

Не само нефтът и въглищата са преобразувана слънчева енергия, ами всичко тук, което не е геотермално и ядрено е вид слънчева енергия. И вятърните мелници косвено са на слънчева енергия, и ВЕЦовете, че и хлябът, дето го рупате.

Не само, че изисква инфраструктура, но и условия. Ето един "парадокс" за домораслите електрикаджии, дето един бушон не са сменили през живота си - ефективността на фотоволтаиците е в тесен температурен диапазон. В Сахара има много слънце, обаче през деня температурите са такива, че фотоволтаикът работи по-зле от такъв тук в мъглата. През нощта температурите в Сахара стават яко благоприятни, ама за проклетия тогава пък няма слънце. Ама дори и да кажем, че жегата не е проблем и че прахолякът и местещите се пясъци също не са, там потребление няма, та ще трябва пренос на енергия на хиляди километри. А преносът е сложен, защото токът се товари във влакови композиции и много тежи, докато стигне до Европа.

Първосигналната омраза към Русия ражда чудовища.

Първосигналието е характерно за руслямските подлоги като тебе.

Да, става дума за пари. Поредните пари, които България ще проспи, защото българите гледат назад към каменната ера и любимата си нефтена Русия. Ще ги проспи, точно както проспа инвестициите от международни концерни в началото на ‘прехода’, както проспа възможността да си реформита съда, образованието, здравеопазването и както ще пропилее поредните европейски милиарди за възстановяване. На сила хубост не става!

парите те управляват

А когато не си прост си най-бедния в Европа???

Дженерал Моторс е казал отдавна край на дизела и бензина. Така или иначе никой не им купува таралясниците...

кво означава никой.....Никой в България може би....ама от 7милярда население...... Да беше замълчал бе човек....ПРОСТ СИ

General Motors тъпако, продават ежегодно 7,7 милиона автомобила. На първо място е Тойота с 10,5 милиона... Я ни светни за Лада колко таралясници продават?

Да си държат нефта за вътрешна употреба и да си спомнят как беше живота на дърветата

Смешния руски бантустан не произвежда нищо друго, освен нефт, а сега с светът преминава на електричество Смешната Русия от своя страна ще премине на брезови кори Повече санкции за руската кочина, за да се излекува окончателно от манията за величие на мъника

Айди бе, нищо друго... Стига я повтаря тая опорка, хората не са нито слепи, нито глухи...

?? ти не разбра ли, че руският мужик не може да живее ако не са му наложени санкции и ограничения от лошият запад дето иска да заграби ресурсите му? силата на Путин нараства експоненциално на наложените санкции върху русийката. и няма значение дали са ударени само 5 конкретни човека... В руските медии това се възприема като удар връз цялата могучая.

И зимата като пуснеш парно ? На ток как ще е или като минеш през някой по голям гьол? Ще се изпържиш ли?

Тесла от десетилетия се продава в Норвегия, ако тъпаците знаете къде се намира...

Никой не може да забрани на тъп скандинавец да си купи оръдие за сняг и да го изтипоса зад арктическия кръг. Ама я виж структурата на икономиката на Норвегия какви неща добиват и преработват или изнасят. Страхотен пример с няколко тесли в Норвегия...

казва край, ама към 2035 година. до това време негрото че ебат маменцето на сащисаните у сите дупки че и ебат

Става въпрос за пари а не за екология. Електрическата кола е добра докато стигнем до батерията. Ето недостатъците според мен- Много вредно производство Необходимите материали са редки и недостатчни Тежко Бавно се зарежда Лесно се разрежда Изисква инфраструктура Кратък живот Серозен ще е проблема с складиране на изхабени батерии както и тяхното рециклиране Опасно и вредно за природата Зарежда се с ток произведен от въглища, газ мазут , уран Много скъпо Няма да са смешки ситуациите при които собствениците на пикапи ще метнат по един дизелов агрегат в бажния отсег. Абе с една дума това си е едно недоразумение облечено с безумни реклами за екология и разглеждащо само една част на проблема кето е елетромотора и който наистина не изпуска изгорели газове. За всичко останло ще мислим по нататък.

Става въпрос за трайно решение на проблемите... Нищо от това, което си написал НЕ Е ВЯРНО. Производството е по-малко вредно от производството на двигател на бензин и дизел. необходимите материали не са редки и са достатъчни. Зарежда се за 20-30 минути с тенденция това да се ускори. Разреждането става за 5-600 километра пробег и е не-по лесно от това на бензин. Инфраструктура изискваа бензина. За електричките инфраструктурата си я има и само бързи зарядни може да се поставят. Живота на батерии стига за 1 милион километра.... щом това е кратък живот то е ясно колко ти е акъла. Батериите се рециклират 100% дори и сега Зарежда се от ток произведен основно от ВЕИ. Дори на място може да има слънчеви панели на покрива. По-евтино е от всичко друго, колкото и да е "скъпо" 100 км се минават за 2 лева. И защо трябва да мятат дизелов генератор, като може да метнат батерия. Но дори и да метнат генератор, вероятността да го ползват някога е изключително малка Ти няма какво да мислиш, по-точно няма с какво.

Дада, вземи малко да смяташ. Опита с автомобилите "Тесла" показва, че минимума е 16 киловатчаса на 100 километра път, това ако няма нанагорнища и се кара със спокойствието на будиски лама, не се ползва климатик или отопление. Ако искаме да заредиме тез 16 киловатчаса за един час, трябва да тръпнеме от електрическата мрежа 16 киловата. Ако искаме да стане за половин час - ами 32 киловата, а ако искаме за 20 минути - 48 киловата. Но "Тесла" въведоха акумулатори за 500 километра - тоест, това са 80 киловатчаса. Значи за да се зареди този акумулатор за 20 минути трябва да се "дръпнат" 240 киловата от мрежата. Това при нашата мрежа означава нещо като 1100 ампера. А максимално допустимото захранването на битовите абонати е 65 ампера. Та въпрос - кой ще преправи електрическите мрежи да издържат на 18 пъти по-голям ток? Кой ще генерира този ток? А някой сеща ли се, че КПД-то на ТЕЦ е нещо като 25 - 30%, а на ДВГ вече минава 40% .

Стига си досаждал със сметки па и ти, бре... Тук се говори с емоции и лозунги, а не с някакви си числа. Как щяло това да стане на практика, как щяло да стане онова. Ти още малко ще поискаш да правят разлика между волт и ват, хеле пък между мощност и енергия.

Още няма една инсталация за утилизиране на батериите от тези боклуци.Скоро светът ще осъмне заринат със стари акомулатори

Има.

Доказано е вече че батериите вредят три пъти повече на планетата при производството, а и къде ще се съхраняват после, да не говорим за тоновете радиоактивна шлака отделящ всеки един завод за батерии всеки час. Ако 20 процента от автомобилите само минат на батерии и е фатално предвид производството им. Кого заблуждават

Това кой ти го каза? От ТАСС ли ти го съобщиха? Няма такива доказателства. Напротив батериите изискват много по-малко енергия от производството на бензинов двигател. Откъде идва радиоактивната шлака, бе кретен. При производството им се ползват земни суровини. Дори и да има такава радиоактивност, тя си е съществувала и преди това. Тиси заблуден по рождение.

ЯВНО СА ФАЛИРАЛИ И СЕ ЧУДЯТ КАК ДА ГО ОПРАВДАЯТ ТОЯ ФАЛИТ. ТО ТАМ ЦЕЛИЯ ГРАД Е ФАЛИРАЛ, ТА ЕДНА КОМПАНИЯ ЛИ?

Интересно защо спират и продуктопроводите от Канада и Аляска че и затапват нови разработки на шистови находища?Нали по-долу някои тържествуват че това било удар за руската бензиностанция!?Че то руснаците газ и петрол за САЩ не изнасят.А възобновяемата енергия има още доста докато стане конкурентна на атомната да чем.А и ако стане до тогава Путин едва ли ще е на власт,ако изобщо го има.Абе сметки с далечен бъдещ кръчмар - я ги доживеем я не!

И при това не забравяй, че в момента се използва една много малка част от енергията на веществото - слагат смес от уран 235 и 238, като свърши урана 235 спират реактора, вадят старото гориво, слагат ново. От старото гориво вадят плутоний 239 доста повече от заложения уран 235 и от пози плутоний правят атомни бомби. А напълно е възможно този плутоний пак да се вкара в друг вид реактор и да се извади още много енергия от него. И единствените с някакви наработки по въпросната технология е "Росатом" и тяхното MOX - гориво.

Представям си GMC TAHOE,koйто сега тежи 3 тона плюс още една тон батерии,зимно време в северните щати и Канада при минус 20......

NE SE BEZPOKOI PICH, AMERIKANECA E UMNA GLAVA- TOI SHA MU NAMERI CAKATA.

Три тона заради двигателя от 1 тон и резервоара от 500 кила. Махни ги и с тон батерии ще си на далавера.

Ай, ай, ай! Защо така пребледняхте, Владимир Владимирович?! Ще се справим някак, ние сме свикнали и шишарки да ядем. Ама не се олюлявайте така, все ще измислим нещо. Легнете тук, починете си. Вода!!!

Норвегия например обещава от 2025, волво от 2019 само електрически??? Партенки, има сума ту партенки в гуугъл какво са обещавали Сега дефакто го удължават до 2035, след 5 години ще го удължат пак Колкото мъск ще иде на марс, толкова и тия ще спрат колите Американците са фаакири на лъжите, малки и големи

НЕе пиши преди да си изветрил!

от кога Волво е норвежко!? Поне доказвате, че дебилите сте мнозинство в тиквостан!

Партенки, това не беше ли планирано за 2025? Сега се отлага дефакто, само лъжат след 5 години ще стане 2025 Мошеници

Добре.. Но това значи, че ще са нужни акумулатори. А за съвременните трябват - литий, кобалт, манган, неодим.. Оловните ще вършат работа, освен ако електромобилите не са някакво подобие на тролеи с тиранти за мрежа за зареждане през един час.. Ако Англия реши до 2050-та година да замени ДВГ-то - около 32 млн. автомобили, с акумулаторни, само за там ще трябва да се удвои световното производство на кобалт, да отиде световното производство на неодим и 3/4 от световния литий да е само за английските акумулатори. При това само за първо вграждане в автомобилите, без резервни такива. Само за да се возят на електромобили англичаните, шотландците, ирландците останалите страни по света ще останат без кобалт и неодим.. В Англия ще се возят с мисъл, че пазят околната среда.. А останалия свят ще я разрушава за да си набавя нужния кобалт и неодим.

Що са хабиш да пишеш глупости. Верно ли си вярваш?

производството на акумулатори е едно от най мръсните изобщо. карайки електро автомобил, ебаваш мамата на природата много повече, от свестна кола с двг с нормални филтри и катализатори.

Едно време при Бай Тошо се правиха планове за "Петилетки", а сега? до 2035 хаха General Motors няма да съществуват през 2035-та, тигава сигурно ще има " China wheels" или "KIA drones" xaxaxa

Когато дженерал моторс е създаден бай ти тошо е бил в м.....та на баща си .Не ги мисли дженерал моторс а си гледаи жалкия бездарен живот.

Ти много древна страна я искара твоята америка бе

Пичовете сме вече с Тесла 3 Ма животът не е справедлив Наздраве :)

и като си с ТеслА, колко дена ти трябват за да минеш това разстояние дето минавам със моя Самсунг за 5 часа?

а на който му се кара тролей , да заповяда.........................

Още една новина: Предстои масово придвижване чрез телепортация. Към 2216 година.

Поне го напишете Ес Ю Ви-та?? Или си го осгавете SUV... Ццц

SUV-ове и безалкохолни напитки ZUP

Една чисто нова АЕЦ няма да е излишна. Всички леки автомобили ще бъдат на ток. Дърва и въглища няма да се използват. Тока е бъдещето. За съжаление ще купуваме скъп ток от Турция. Скоро за закрият ТЕЦОВЕТЕ

Една? Поне 2. Да не броим преносната мрежа какво трябва да преживее за да има 50 коли на уличка, закачени на контрактите по 12ч на денонощие. Само да припомня, че в момента гърмят предпазители на трафопостове през ден в големите квартали на градовете...и това от климатици по 500-1000в... Цялата работа е пълен так

пич, не знам къде живееш - тея токопроизводителите дават мило и драго някой да им яде продукцията и през нощта.

Ами съберете си пари с твои съмишленици, постройте я и печелете на корем. Само че аз моите пари/данъци за АЕЦ не ги давам.

Господа всезнайковци, технологиите се развиват за разлика от вашите мозъци !!! Много народ тук не вижда по далече от корема си ...

Тъпчо, технологиите хубаво се развиват, а физичните закони и те ли успоредно с тях? Сигурно скоро Законът на Ом няма да важи толкова, колкото важи сега или като бръкнете с пирон в контакта, няма да ви хване чак толкова ток. Хора дето не могат един предпазител да сменят, първи капацитети по електрички се извъдиха.

що бе при 500к население ще стане

Ми той при определени условия не важи.Вече се произвеждат такива материали. Класическата физика е само едната страна.Има квантова,която вече не е само част от романите на Азимов

Като лъжат какво. Ще карат на керосин

АМИ НИЕ КВО ШЕ ЯДЕМ , РАКЕТИТЕ ИЛИ ДВОРЦИТЕ НА НЕСМЕНЯЕМИЯ СУЛТАН ТОВАРИЩ ПУТЯН > ? ВОВА ПОЗОВИ МЕНЯ НА АКВА ДУСКОТЕКУ А :))))))) https://www.youtube.com/watch?v=hlYmgB0yYLA

Tata motors прави едни градски колички на сгъстен въздух. За града е перфектно, но на евреите дето управляват петрола не им изнася.

Напомпваш я с крачната вкъщи и тръгваш.......................

Доста трябва да го напомпиш тоя въздух, че да мръдне колата.

В условията на жестока икономическа криза много бързо пак ще се върнат към изкопаемите горива. Нямат избор...

ама кой ще произвежда електроенергията за всичките тези автомобили и камиони? Преди няколко години бях чел някъде изчиление, че ако в този момент човечеството спре да използва изкопаеми горива и премине изцяло на ток, то за да се обезпечи това енергопотребление, ще трябва да се построят 10 000 АЕЦ, като всеки от тях е от порядъка на най-големите сега съществуващи... Което на практика е невъзможно. Та, честно казано, преди да бъде усвоено производството на електричество от устойчива във времето термоядрена реаакция, едва ли ще можем да си позволим лукса на живеем и да се придвижваме без изкопаеми горива...

Огромен проблем имаме с ядрения синтез - много ниско КПД, за разлика от ядрения разпад.

Една жена в трамвая каза, а?

Тия играят едри игри с петролните фирми. Няма как да стане, само дигат прах защото е модерно.

Форд ще набляга на бензиновите двигатели. Американците не примеат като цяло нещо по-малко от 4 литра и 220 коня, хич не им е до екология

А кой и как ще им рециклира акумулаторите? А и искат често зареждане с ток. Само от слънце и вятър ли? ...Друг път!

Аман от електрокари.