Дойде ли краят на евтините самолетни билети?
Цените растат драстично, а мнозина се опасяват, че екологичните цели, които европейските институции и авиокомпаниите си поставят, може да ги покачат допълнително
Обратно в новинатаКоментари - Дойде ли краят на евтините самолетни билети? | Бизнес.dir.bg
Коментари
Летях през март до Ню Йорк и обратно за 440 евро. С Бритиш, които не са лоукостъри. На мен това не ми се струва скъпо. НЯМА КАК цените да се вдигнат "драстично" в глобална индустрия, където е гъчкано от конкуренция.
Па някоя "умна" Мария-Габриелка, случайно издигнала се, лансирана от някоя още по-противна мутра, унищожава европейските авиокомпании чрез "великото" изобретение "Устойчивото авиационно гориво, известно като SAF".
Скоро щяло да има "самолети, задвижвани с електричество или водород". Къде е това скоро, къде са тия самолети ? Най-смешното е, че като потърсиш във Википедия за самолет, задвижван от водород, има снимка на ТУ-155 от 1988 - действащ модел.
Защо никой в Европа и САЩ не говорят, колко вредни газове се отделят в атмосферата в Украйна от февруари 2022 до сега? Защо не изчислят как войната влияе на климата? Какео правят по този въпрос? Лицемерните евробютократи изпълняват лобистките си програми и получават тлъсти комисионни. Те са вредни не само за населението на Европа, но и на цялата планета. Заваряйки си очите и следвайки командите на техните господари (най-вече на определени кръгове в САЩ и на европейските потомци на колонизаторите и нациските родове) обричат европейските граждани на глад и мизерия. Колко пари пръснаха за оръжия в Украйна, колко пари дадоха директно на Зеленски и на неговите приближени, колко пари дават за различни програми на украинци, които о икалят из европа като туристи? Все неудобни въпроси, които няма да получат отговор от ЕП и националните правителства в ЕС......
на Русия от схемата цените щяха само да падат? Нещо май... а? Или сега ще си измисляме глупости, че потреблението било скочило 3 пъти и затова всичко щяло да поскъпне съответно с толкова...
Само глобалиските мърши искат ефтини билети! Да могат да ходят на поклонение при господарите си във Вашингтон! Нормалните хора това не ги интересува изобщо!
първо някой да обясни какво е УСТОЙЧИВИ ГОРИВА??????? думата е абсолютно ирелевантна в съчетанията на брюкселския есперанто! второ, радвам се че всички вече са изумени от устойчивите решения на ЕК, водещи ни към устойчива бедност. Искам да продължат и да засилят темпото, така ще се отървем от тях по бързо
Всичко ще минава през Истанбул. Дет се вика всички пътища водят до Цариград. ЕС ще стои отстрани и ще гледа как се правят пари. И то не цветни и зелени хартийки, а истински пари.
В началото се цитират данни за поскъпването на билетите САЩ-Европа на списание Money, а после се говори за екологични горива. Само че в оригиналната статия обясняват как главната причина за поскъпването е голямото търсене след пандемията
а не, Брюксел ще ги печата хартийките и ше убеждава света, че са истински. Колко време можеш да лъжеш съседа, че като носиш анцуг и маратонки си шеф на банка????
Голямото поскъпване 36 евро за междуконтинентален полет. Айде стига глупости, има точно толкова дълги статии които много подробно описват как компаниите нарочно ограничават броя полети, за да си държат цените високи.
Нищо в природата не е константно. Физиката, най-точната наука има формулиран цял закон: всяко действие има равно по сила, но различно по посока противодействие. Историята на Европа трябва да е Библията на европейските политици. Как не си научиха уроците от книгите? Защо през няколко поколения, нещата трябва да се случват по трудния начин? Най-лошото е, че все народа страда....
Това като с на Фъндъка екологоията - от едната страна на Опълченска ЕВРО 4, а от другата - всякви дизели, кюмур, дърва, парцали, пластмаси и всичко що гори.
Просящите и крадящи цигани ще ходят с трошките до България като турските гастарбайтери
Новговор: Устойчивото авиационно гориво, известно като SAF = гориво, за което се използва земеделска земя или друг жизнено необходим ресурс за да бъде произведено, около 3 до 10 пъти по-скъпо от обикновения керосин, също така от 3 до 10 пъти по-вредно за околната среда при производството. "Зелени" са само пилешките мозъци на ордата евробюрократи.
Евала на турците. Нови 787 за през океана. Стройни, симпатични, любезни и млади стюардеси и стюарди. Безплатни бира и вино, добра храна, дребни подаръчета, 2 куфара включени в цената на билета. Мога да ви споделя и какъв фрийк шоу бяха Делта на подобен полет. Пуфтяща черна, на която г.за не минаваше без да закачи пътник, стара, суха и висока бяла, едно педалче и една много ниска латина.
По време на ковид самолетите летяха празни. Отново за наша сметка. Очакваме и нея да ни я поднесат с някой нов данък.
не става ясно на какво устоява това гориво? нешо психиката ми не може да задържи устойчиво смисъла на словосъчетанието! може би устоява на брюкселската глупост!
Аз още не мога да разбера как една буква може да е къса, ти искаш органичната химия да я разбереш с два реда.
Почивка - на лозето или бостана, здравословно и екологично с малко разходи :-). Тъкмо синора има нужда от оправяне ;-).
Я провери билет Лондон-София-Лондон 20.12.2023 - 05.01.2024 колко струва и тогава говори бе олигофрен !!!
Цената на билетите ще падне: 1.когато изчезнат диспечерите по света както изчезнаха тия в САЩ и Канада след една стачка на диспечерите при Рейгън. Тогава той ги уволни и сложи временно военни диспечери. Те пък управляваха въздушното пространство както те си знаят с радио мълчание. Сегашните диспечери в Европа се обаждат на всеки завой на самолет в САЩ се обаждат само ако самолета се отклони от маршрута да питат пилотите какви ги вършат и дали не спят. 2. Когато намалят пилот на 1 или махнат пилотите и ги натъпкат всички в един колцентър на земята. И сега няма нужда да има двама пилоти. Защото единственият критичен момент е кацането, ама тогава много не може да се направи, ако пилота е получил инфаркт или е умрял. 3. Ако заменят намръщените стюардеси с роботи. или вединг машини.
Полет монтреал София и обратно ( с прекачваме в Амстердам Париж Мюнхен ) например в летен сезон до 2022 беше около 1500 Кан долара . Тази година е около 1800$. Какви устойчивост и глупости . Просто голямо увеличение . Еднозначни полети със същите авио компании , но от София до Канада и обратно все още около 1500 Кан долара . За сега . Обаче скоро няма да е явно тази цена .
Ако не бяха празни щяха да бъдат още по скъпи от сега защото тренажорите бяха препълнени, а пилот който не лети на 6 месеца, трябва да почне обучението отначало.
Едва ли има нещо, което може да устои на брюкселската глупост. В новговор значението на думите е нещо, за което е по-добре да не мислиш. Но ако искаш кариерно развитие, трябва да употребяваш колкото може по-често и на висок глас спуснатите "свише" словосъчетания. Може и малко патос. И задължително трябва да си придадеш вид все едно знаеш какво значат.
Очевидно за в бъдеще почивките и пътуванията със самолет ще са само за малък кръг отбрани люде. Останалите ще обикаляме локално по места.
Това е поредният Скрит Данък за нещастните овце в кошарата на САЩ...ЕС. Данък опакован в лъскава Екологична опаковка. Войната на САЩ срещу Русия струва убийствено скъпо на ЕС глупаците! Спасението: Излизане от ЕС и НАТО! БСП и Възраждане!
Най-после всички аборигени, пътуващи с нискотарифните ще окапят и по летищата ще се възвърне нормалната обстановка, в която пътуването ще стане отново поносимо. Защото сега, с тези тълпи от диви и прости люде е вече нетърпимо.
все още се намират евтини билети но трябва и малко време да се инвестира в проучване - голямо значение има кога се лети, кога се купува билета, полет с прекачване на 2 авиокомпании понякога е по-евтин от директен полет ...
Поредна стъпка да се намали свободата и подвижноста на населението, както безумното налагане на ел.автомобили и всички други дебилизми. Честит ви "прекрасен нов свят"!
Еххх най-после лежляците от администрацията ще си седнат на задниците. По цял ден се ровят в сайтове за евтини полети .... и хоп събота и неделя я в Барселона, я във Виена... А после риват, че им били ниски заплатите. То като се ходи "аванта" в чужбина разходите не са само самолетните билети другарки и другари !!!!
Лола, ти някога пътувала ли си с влак или автобус на голямо разстояние? По-бавно и по-скъпо е от самолета. Ето само 2 примера : - от България до Франция с автобус или влак е 3 дена път и струва около 130 евра за автобуса, за влака скоро не съм проверявал. Със самолета е половин ден и струва 40-70 евро при сегашните цени (преди беше около 20 евро). - Бордо - Париж с влак и самолет отнема едно и също време (с трансфера до и от летището и всички дебилизми на летището), самолета струваше около 20-40 евро, влака започва от 100 евро. Те за това франсетата забраниха вътрешните полети, иначе влаковете и автобусите им нямат шанс. А сега ти ми дай 2 примера за пътуване на повече от 500км, където влака и автобуса да са по-евтини и бързи от самолета.
Ще се подобри гражданската авиация и когато някои пътници си обуят панталон вместо къси гащи и престанем да гледаме космати крака, квичене вместо говорене, всичко това с огромни претенции.
Ще се подобри масовия въздушен транспорт и когато някои пътници обуят панталон, вместо провлечени къси гащи и престанем да гледаме космати крака гарнирани с квичене вместо говор заедно с космически претенции.
Прав си на 99%, а овцете дет са виждали самолет само на картинка нека си цъкат минуси колкото искат. т.1 си е точно така. т.2 - излитането също е критично, не само кацането, така че пилот си трябва в кабината. А и не можеш да разчиташ само на автоматизираните системи, особено след като софта на боингите започнаха да им го пишат индюхите. т.3 - един стюард все пак си трябва - да гарантира че пътниците са си по местата при излитане и кацане. А за вендинг машините си прав на 110%.
че космите ви пречат да живеете пълноценно, както и гърмежите по Нова година стряскат кученцата... Като си бръснете крачнецата, идва ли ви редовно поне?
А претенцията за вида на гащите некосмическа ли е? На всяко летище да сложим по едно бюро за фракове и бални рокли под наем, та да отговорим на естетическите Ви изисквания? :)))
Бегай в Руслямска държава на ниски данъци и просперитет. Деа опадъка нещастен. САЩ не воюва срещу Руслямска държава. Руслямска държава воюва срещу света с наглост, лъжа и малоумие. Напротив САЩ многократно са помагали на орките да не измират като мухи от глад и през 1920-21 и през 1933 и през 1941-44 г и през 1947 г. и през 1998-99 г. Ето сега когато ЕС се откъсна от шантажите на Империята на злото и газа падна на 380 долара за 1000 куб.м. Докато беше вързана с газопроводите цената отиде на 2000 долара. Та Европа спестява много след като се откъсна от Руслямска държава.
30 евро в повече за полет до Сингапур ли са ти проблем. Мале колко тъпи и прости парчета имало.
Ако дойдат руслямците не само лозето, а живота му ще вземат изродите. Затова Слава на Украйна.