Коментари - Дойде ли краят на евтините самолетни билети? | business.dir.bg
назад

Дойде ли краят на евтините самолетни билети?

Цените растат драстично, а мнозина се опасяват, че екологичните цели, които европейските институции и авиокомпаниите си поставят, може да ги покачат допълнително

Обратно в новината
| Автор: Айлин Дюлгер, АРД

Коментари - Дойде ли краят на евтините самолетни билети? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

пътувам да дълги разстояния всяка година, цените на билетите от 2019 до сега са се вдигнали поне с 40-50%

време беше

Ще се подобри масовия въздушен транспорт и когато някои пътници обуят панталон, вместо провлечени къси гащи и престанем да гледаме космати крака гарнирани с квичене вместо говор заедно с космически претенции.

че космите ви пречат да живеете пълноценно, както и гърмежите по Нова година стряскат кученцата... Като си бръснете крачнецата, идва ли ви редовно поне?

Ний? Кои сте "вий"? Косматко, или косматке, схванахте идеята, браво! Хайде сега да изтупате юргана от бълхите, да стоплите пълнените чушки и да захъркате на воля. Нямате работа в авиациата!

А претенцията за вида на гащите некосмическа ли е? На всяко летище да сложим по едно бюро за фракове и бални рокли под наем, та да отговорим на естетическите Ви изисквания? :)))

...чи кък плеймейтките ша вървят в Дубай ?!??

Еххх най-после лежляците от администрацията ще си седнат на задниците. По цял ден се ровят в сайтове за евтини полети .... и хоп събота и неделя я в Барселона, я във Виена... А после риват, че им били ниски заплатите. То като се ходи "аванта" в чужбина разходите не са само самолетните билети другарки и другари !!!!

Поредна стъпка да се намали свободата и подвижноста на населението, както безумното налагане на ел.автомобили и всички други дебилизми. Честит ви "прекрасен нов свят"!

Аз съм с карта и не ползвам билети.

все още се намират евтини билети но трябва и малко време да се инвестира в проучване - голямо значение има кога се лети, кога се купува билета, полет с прекачване на 2 авиокомпании понякога е по-евтин от директен полет ...

Най-после всички аборигени, пътуващи с нискотарифните ще окапят и по летищата ще се възвърне нормалната обстановка, в която пътуването ще стане отново поносимо. Защото сега, с тези тълпи от диви и прости люде е вече нетърпимо.

Това е поредният Скрит Данък за нещастните овце в кошарата на САЩ...ЕС. Данък опакован в лъскава Екологична опаковка. Войната на САЩ срещу Русия струва убийствено скъпо на ЕС глупаците! Спасението: Излизане от ЕС и НАТО! БСП и Възраждане!

Бегай в Руслямска държава на ниски данъци и просперитет. Деа опадъка нещастен. САЩ не воюва срещу Руслямска държава. Руслямска държава воюва срещу света с наглост, лъжа и малоумие. Напротив САЩ многократно са помагали на орките да не измират като мухи от глад и през 1920-21 и през 1933 и през 1941-44 г и през 1947 г. и през 1998-99 г. Ето сега когато ЕС се откъсна от шантажите на Империята на злото и газа падна на 380 долара за 1000 куб.м. Докато беше вързана с газопроводите цената отиде на 2000 долара. Та Европа спестява много след като се откъсна от Руслямска държава.

Пари за метадон ли нямаш ?

Устойчива е единствено алчността, за екологията не им пука.

Очевидно за в бъдеще почивките и пътуванията със самолет ще са само за малък кръг отбрани люде. Останалите ще обикаляме локално по места.

30 евро в повече за полет до Сингапур ли са ти проблем. Мале колко тъпи и прости парчета имало.

Като спрат да се шляят безцелно по света ще паднат

Полет монтреал София и обратно ( с прекачваме в Амстердам Париж Мюнхен ) например в летен сезон до 2022 беше около 1500 Кан долара . Тази година е около 1800$. Какви устойчивост и глупости . Просто голямо увеличение . Еднозначни полети със същите авио компании , но от София до Канада и обратно все още около 1500 Кан долара . За сега . Обаче скоро няма да е явно тази цена .

Цената на билетите ще падне: 1.когато изчезнат диспечерите по света както изчезнаха тия в САЩ и Канада след една стачка на диспечерите при Рейгън. Тогава той ги уволни и сложи временно военни диспечери. Те пък управляваха въздушното пространство както те си знаят с радио мълчание. Сегашните диспечери в Европа се обаждат на всеки завой на самолет в САЩ се обаждат само ако самолета се отклони от маршрута да питат пилотите какви ги вършат и дали не спят. 2. Когато намалят пилот на 1 или махнат пилотите и ги натъпкат всички в един колцентър на земята. И сега няма нужда да има двама пилоти. Защото единственият критичен момент е кацането, ама тогава много не може да се направи, ако пилота е получил инфаркт или е умрял. 3. Ако заменят намръщените стюардеси с роботи. или вединг машини.

Ще се подобри гражданската авиация и когато някои пътници си обуят панталон вместо къси гащи и престанем да гледаме космати крака, квичене вместо говорене, всичко това с огромни претенции.

Avatar952

Прав си на 99%, а овцете дет са виждали самолет само на картинка нека си цъкат минуси колкото искат. т.1 си е точно така. т.2 - излитането също е критично, не само кацането, така че пилот си трябва в кабината. А и не можеш да разчиташ само на автоматизираните системи, особено след като софта на боингите започнаха да им го пишат индюхите. т.3 - един стюард все пак си трябва - да гарантира че пътниците са си по местата при излитане и кацане. А за вендинг машините си прав на 110%.

Почивка - на лозето или бостана, здравословно и екологично с малко разходи :-). Тъкмо синора има нужда от оправяне ;-).

Споко, скоро ще ти вземат и лозето за да ти е по-еко. Овца проста.

Ако дойдат руслямците не само лозето, а живота му ще вземат изродите. Затова Слава на Украйна.

По време на ковид самолетите летяха празни. Отново за наша сметка. Очакваме и нея да ни я поднесат с някой нов данък.

Ако не бяха празни щяха да бъдат още по скъпи от сега защото тренажорите бяха препълнени, а пилот който не лети на 6 месеца, трябва да почне обучението отначало.

Това са рискове, свързани 1. с авиокомпаниите (които са частни?) и 2. с малоумната урсула. Защо аз трябва да плащам за простотията на простата акушерка или да покривам рисковете на авиокомпаниите, които се чудят за какво да слагат нови и нови и нови такси за какво ли не, вкл. СО2? Ами нека да ги вдигат още цените. Да видим кой ще им ползва услугите изобщо. Не е ли това пазара? Или бъркам нещо. От мен се очаквам само да плаща и да покривам потребностите на сульо и пульо.

Новговор: Устойчивото авиационно гориво, известно като SAF = гориво, за което се използва земеделска земя или друг жизнено необходим ресурс за да бъде произведено, около 3 до 10 пъти по-скъпо от обикновения керосин, също така от 3 до 10 пъти по-вредно за околната среда при производството. "Зелени" са само пилешките мозъци на ордата евробюрократи.

не става ясно на какво устоява това гориво? нешо психиката ми не може да задържи устойчиво смисъла на словосъчетанието! може би устоява на брюкселската глупост!

Едва ли има нещо, което може да устои на брюкселската глупост. В новговор значението на думите е нещо, за което е по-добре да не мислиш. Но ако искаш кариерно развитие, трябва да употребяваш колкото може по-често и на висок глас спуснатите "свише" словосъчетания. Може и малко патос. И задължително трябва да си придадеш вид все едно знаеш какво значат.

Бабо бегай да си гледаш кокошките, макар по написаното на акъл да не им отстъпваш. Лошото е че на четеш и лъжеш нагло. Биодизел от препържено олио е по 70 ст. литъра. От водорасли е по левче. Цитат от вестник: Две рафинерии за производство на биодизел в района на Пловдив са напът да докарат до фалит бензиностанциите, като предлагат наполовина по-евтино дизелово гориво. Предприемачите вече са изградили цялостна мрежа - от намирането на суровина, до обработката и пазара. Рафинирането на Керосин от биоотпадъци изобщо не по вредно от рафинирането от петрол. Та пилешкия лъжлив мозък е твоя.

Просящите и крадящи цигани ще ходят с трошките до България като турските гастарбайтери

Това като с на Фъндъка екологоията - от едната страна на Опълченска ЕВРО 4, а от другата - всякви дизели, кюмур, дърва, парцали, пластмаси и всичко що гори.

Голямото поскъпване 36 евро за междуконтинентален полет. Айде стига глупости, има точно толкова дълги статии които много подробно описват как компаниите нарочно ограничават броя полети, за да си държат цените високи.

В началото се цитират данни за поскъпването на билетите САЩ-Европа на списание Money, а после се говори за екологични горива. Само че в оригиналната статия обясняват как главната причина за поскъпването е голямото търсене след пандемията

Може би не "голямото търсене", а ограниченото предлагане?

Всичко ще минава през Истанбул. Дет се вика всички пътища водят до Цариград. ЕС ще стои отстрани и ще гледа как се правят пари. И то не цветни и зелени хартийки, а истински пари.

а не, Брюксел ще ги печата хартийките и ше убеждава света, че са истински. Колко време можеш да лъжеш съседа, че като носиш анцуг и маратонки си шеф на банка????

Евала на турците. Нови 787 за през океана. Стройни, симпатични, любезни и млади стюардеси и стюарди. Безплатни бира и вино, добра храна, дребни подаръчета, 2 куфара включени в цената на билета. Мога да ви споделя и какъв фрийк шоу бяха Делта на подобен полет. Пуфтяща черна, на която г.за не минаваше без да закачи пътник, стара, суха и висока бяла, едно педалче и една много ниска латина.

първо някой да обясни какво е УСТОЙЧИВИ ГОРИВА??????? думата е абсолютно ирелевантна в съчетанията на брюкселския есперанто! второ, радвам се че всички вече са изумени от устойчивите решения на ЕК, водещи ни към устойчива бедност. Искам да продължат и да засилят темпото, така ще се отървем от тях по бързо

Аз още не мога да разбера как една буква може да е къса, ти искаш органичната химия да я разбереш с два реда.

И с хляба и сиренето е така. Петрола пада а всичко се вдига.

Само глобалиските мърши искат ефтини билети! Да могат да ходят на поклонение при господарите си във Вашингтон! Нормалните хора това не ги интересува изобщо!

на Русия от схемата цените щяха само да падат? Нещо май... а? Или сега ще си измисляме глупости, че потреблението било скочило 3 пъти и затова всичко щяло да поскъпне съответно с толкова...

Факт цените падат при изключването на Империята на злото. Ето Газта вече е под 35 евро на МВтч

Защо никой в Европа и САЩ не говорят, колко вредни газове се отделят в атмосферата в Украйна от февруари 2022 до сега? Защо не изчислят как войната влияе на климата? Какео правят по този въпрос? Лицемерните евробютократи изпълняват лобистките си програми и получават тлъсти комисионни. Те са вредни не само за населението на Европа, но и на цялата планета. Заваряйки си очите и следвайки командите на техните господари (най-вече на определени кръгове в САЩ и на европейските потомци на колонизаторите и нациските родове) обричат европейските граждани на глад и мизерия. Колко пари пръснаха за оръжия в Украйна, колко пари дадоха директно на Зеленски и на неговите приближени, колко пари дават за различни програми на украинци, които о икалят из европа като туристи? Все неудобни въпроси, които няма да получат отговор от ЕП и националните правителства в ЕС......

защото носят устойчива демокрация!!!!

Нищо в природата не е константно. Физиката, най-точната наука има формулиран цял закон: всяко действие има равно по сила, но различно по посока противодействие. Историята на Европа трябва да е Библията на европейските политици. Как не си научиха уроците от книгите? Защо през няколко поколения, нещата трябва да се случват по трудния начин? Най-лошото е, че все народа страда....

Говорят. Но завършването на Войната зависи от агресора. В мига в който орките напуснат Украйна войната свърва

Наистина ли си толкова наивен? Отговорът е да. Целта е да има маса от наивни хора в цяла Европа. Докато това не се промени, нищо добро не ни чака!

Скоро щяло да има "самолети, задвижвани с електричество или водород". Къде е това скоро, къде са тия самолети ? Най-смешното е, че като потърсиш във Википедия за самолет, задвижван от водород, има снимка на ТУ-155 от 1988 - действащ модел.

Па някоя "умна" Мария-Габриелка, случайно издигнала се, лансирана от някоя още по-противна мутра, унищожава европейските авиокомпании чрез "великото" изобретение "Устойчивото авиационно гориво, известно като SAF".

Летях през март до Ню Йорк и обратно за 440 евро. С Бритиш, които не са лоукостъри. На мен това не ми се струва скъпо. НЯМА КАК цените да се вдигнат "драстично" в глобална индустрия, където е гъчкано от конкуренция.

Я провери билет Лондон-София-Лондон 20.12.2023 - 05.01.2024 колко струва и тогава говори бе олигофрен !!!