Коментари - Депутатите единодушно подкрепиха българските превозвачи | Бизнес.dir.bg
назад

Депутатите единодушно подкрепиха българските превозвачи

Парламентът възложи на Министерския съвет да обсъди законодателния пакет за мобилност на Европейската комисия

Обратно в новината
| Редактор : Георги Брандийски

Коментари - Депутатите единодушно подкрепиха българските превозвачи | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ясно, че всички тези идеи ще оскъпят транспорта, обаче имам следните въпроси: 1. Какво лошо виждате в това шофьорите един път седмично да спят при нормални условия, а не в кабината. 2. Какво лошо виждате в това шофьорите да са задължени един път на три седмици да се връщат при семейството си? 3. Според вас ако един стругар работи по 8 часа, а останалите трябва да спи до струга, събота и неделя за да не откраднат струга пак трябва да спи до него това 40 часова работна седмица ли се води? 4. Ако сте французин и видите, че ви взимат работата, защото някакви хора са доволни на скотския начин на живот какво ще ви е мнението? Категорично не съм съгласен, че нашите фирми ще фалират с тези промени. Не виждам защо да не калкулират преспиване в някой евтин хотел. И не виждам какво лошо има в това шофьорите да работят по 20 дни и след това 10 дни почивка ВКЪЩИ. Въпрос на организация. АМА ПОНЕ НЯМА ДА НИ СРАМЯТ. Не знам дали знаете, ама има шофьори, които изкарват по 90-100 дни в камиона. Непрекъснато се оплаквате, че на Запад ви смятали за втора категория хора - щом и парламентът ни смята за НЕДОПУСТИМО международните шофьори да имат малко по-добри условия на работа направо сме не втора, а трета категория хора.

сега как ше се усуква?!? Хем правителство му подкрепящ превозвачите.... хем като европредседателстващ трябва да прокара евро директивите..... а да видим за Бг ли работи или срещу

Шофьорите на тежкотоварни камиони в САЩ обикалят цялата страна, която е с територия много по-голяма от територията на ЕС. Къде мислите че спят и почиват тези шофьори?

В САЩ да си спят където си искат. Тук сме Европа - щом като французите искат шофьорите да спят по хотели, значи ще спят по хотели във Франция. Въобще не виждам какво лошо има след като правилата важат за всички.

Stan Stan

Ма как може такива антиевропейски решения да се приемат. Не знаят ли народните избранници, че ЕС е страна със свободна пазарна икономика и в нея "але меншен верден брудерс" ? Е, някои са по-брудерс от другите, какво толкова !?

То не е много ясно кое е за България и кое против. Аз досега не чух нито една сметка с колко точно ще се увеличи на българския превозвач цената сравнено с тази на немския примерно. Всички ще трябва ад спят по хотели като им е седмичната почивка, всички ще трябва да се прибират до вкъщи. Разликата е само в цената на прибирането - на немеца прибирането ще му е малко по-евтино отколкото на Българина. Кара 20 дни и идва с автомобил колегата му да го смени. Взима си той автомобила и кара до България. Да не говорим, че няма как да го следят дали се прибрал у нас.

И кога ще направи дете на жена си шофьорът като сте против да му е осигурена една седмица в месеца секс със съпругата? Те и хайдутите са ходили, ходили па се върнат да задоволят жената и пак в Балкана. Я им обяснете на превозвачите, че имате да изпълнявате план за демографския прираст....

Е, нали тези правила са еднакви за всички европейски страни? Защо не сме чули, освен в Бг, да има протести в други страни? В Румъния, например. Щото български синдром е, вместо да се съобразяваме с правилата, да накараме правилата да се съобразяват с нас!

Сега е ясно, че като ти налагат някакви нови правила трябва да направиш някой организационни промени и е съвсем нормално нашите превозвачи да са против и да преувеличават ефекта. А на депутатите работата е да изискат сметки с колко точно ще се увеличи цената, какво ни е конкурентното предимство и какъв ще бъде ефекта ПРЕДИ ДА ЛОБИРАМЕ. Защото така може да станем смешни, както станахме смешни с обясненията за загуба то санкциите срещу Русия. Оказа се, че не можем да докажем нищо съществено като изгубен износ.

Такова нещо в нашия парламент до сега не се е случвало. Да не би всички "депутати"да имат интерес от това? Странно е наистина това,фалираха БДЖ-товарни,но виж за превозвачите са единни. Не трийте коментара ми.Това не е ли истина,кого обижда това,вас ли от дира?

Депутатите ще подкрепят себе си, щото те и техните фирми на роднини са собственици и работодатели на тия превозвачи.....в Европа трябва да почнат да ги вкарат в затворите им тия икономически престъпници от България

Въпросите са към левите партии. След като намирате за ненормално един работник да спи на повече от няколко метра от машината на която работи, бихте ли подкрепили промени в трудовото законодателство това да важи и за останалите работници. Много пари ще ми спестите от охрана, защото ако всеки работник е задължен да си отговаря за машините по 24 на ден, 7 дни в седмицата ще станем доста ефективни. Просто не мога да повярвам, че депутатии приемат, че и ШОФОРЪТ Е ОТГОВОРЕН ЗА ТОВАРА и затова трябвало да спи в кабината. И те шофьорите от специалните части ли са, че да водят битка ако ги ограбват? Съвсем сте изперкали в тая държава. Разберете следното - собственикът на фирма, молът на фирмата - това са хората , които ас отговорни за каквото и да е. И прибира печалбтата ако я има. Наемния работник получава пари за времето през което работи и спазва законите, които се отнасят за неговата професия. Отговорен е само ако е проявил немърливост, умишлено е повредил нещо и т.н. Не е отговорен ако някой открадне стока. Касиерките в банката не спят в трезора и не са отговорни ако някой го ограби.

Тъпи въпроси!

И ако "кабинета" не успее какво следва?

Работя в европейска фирма на бг договор, командирован съм за 25 дни в ЕС и след това 10 дни почивам вкъщи, пътуването ми е със самолет за сметка на работодателя.И ФИРМАТА НЕ Е ФАЛИРАЛА ОТ ТЕЗИ СМЕТКИ, ПИША ГО С ГОЛЕМИ БУКВИ ЗА ДА ГО ВИДЯТ БЪЛГАРСКИТЕ ПИШМАН БИЗНЕСМЕНИ И РАБОТОДАТЕЛИ.

Да сте чували нещо за свободно движение на стоки и услуги, труд и капитали в Европейския съюз? Когато подписвахме договора за присъединяване, ни принудиха да се откажем от една камара ценности, само и само да ни приемат (четирите реактора от АЕЦ-а, ракетите СС-23, които бяха страшно оръжие - единственото, което ни пазеше от всички и мн.други). Веднъж приети обаче, договора има и задължения, но и права! Никой няма право да налага на суверенна държава в ЕС ограничения за свободното движение на услуги и труд на територията на ЕС, каквито са транспортинте услуги, оказвани от БГ-фирми. Освен това не забравяйте изискването при повече от 3 дни пребиваване в чужбина, да се иска заплащане на заплата, равна на френската примерно. Това е невъзможно и непосилно за българските фирми и ще ги накара да фалират. Така губят и конкурентното предимство, заради което са предпочитани пред немските, френските и прочее превозвачи. Няма причина вече да избират български превозвачи пред техните си. Никоя държава няма право да ограничава по такъв начин свободната конкуренция в ЕС! Иначе ние тука в България пък можем да си наложим едностранно вносни мита върху стоките от ЕС!!! Това е смисъла на Договора за присъединяване: никой не може да си позволява своеволия! Ние не можем да налагаме вносни мита - Франция няма право да изисква да плащаме заплати по-високи или равни на техните! Освен това българския транспортен авто-флот се оказва, че е най-големия в Европа! Със сигурност никоя друга държава няма да бъде ударена толкова зле, колкото нас. Да не говорим, че навсякъде другаде заплатите са във пъти по-високи от нашите! Немските фирми няма да ги бърка да плащат на своите шофьори колкото френските, защото те така или иначе им плащат дори повече!

Да сте чували нещо за свободно движение на стоки и услуги, труд и капитали в Европейския съюз? Когато подписвахме договора за присъединяване, ни принудиха да се откажем от една камара ценности, само и само да ни приемат (четирите реактора от АЕЦ-а, ракетите СС-23, които бяха страшно оръжие - единственото, което ни пазеше от всички и мн.други). Веднъж приети обаче, договора има и задължения, но и права! Никой няма право да налага на суверенна държава в ЕС ограничения за свободното движение на услуги и труд на територията на ЕС, каквито са транспортинте услуги, оказвани от БГ-фирми. Освен това не забравяйте изискването при повече от 3 дни пребиваване в чужбина, да се иска заплащане на заплата, равна на френската примерно. Това е невъзможно и непосилно за българските фирми и ще ги накара да фалират. Така губят и конкурентното предимство, заради което са предпочитани пред немските, френските и прочее превозвачи. Няма причина вече да избират български превозвачи пред техните си. Никоя държава няма право да ограничава по такъв начин свободната конкуренция в ЕС! Иначе ние тука в България пък можем да си наложим едностранно вносни мита върху стоките от ЕС!!! Това е смисъла на Договора за присъединяване: никой не може да си позволява своеволия! Ние не можем да налагаме вносни мита - Франция няма право да изисква да плащаме заплати по-високи или равни на техните! Освен това българския транспортен авто-флот се оказва, че е най-големия в Европа! Със сигурност никоя друга държава няма да бъде ударена толкова зле, колкото нас. Да не говорим, че навсякъде другаде заплатите са във пъти по-високи от нашите! Немските фирми няма да ги бърка да плащат на своите шофьори колкото френските, защото те така или иначе им плащат дори повече!