Коментари - Deloitte: Германия няма да изпълни целта за 15 млн. електромобила към 2030 г. | business.dir.bg

Коментари - Deloitte: Германия няма да изпълни целта за 15 млн. електромобила към 2030 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

След като тия, дето не гледат ефективността си накупиха акумулаторни тролеи (електрички) и пазара се понасити. А тия дето гледат ефективността видяха, че за да е ефективна ценово една електричка, има куп условия. Просто тока на бързозарядните станции излиза по-скъпо от дизела, че даже и от бензина. Да не говорим при сравняване с различните видове газ. Тоест освен драстично по-високата начална цена, след това няма икономия. Освен ако колата не се държи в собствен гараж, където или се зарежда на битово електричесто или пък собственика си е поставил слънчеви панели. Интересно защо никой не монтира малки битови ветрогенератори? Има модели за яхти, дето са учудващо мощни за малкия си размер. Имат невероятен диапазон на скорост на вятъра в който работят. Издържат на всякакви условия, щото все пак са предназначени за яхти и са опасно тихи. Но въпреки това си ги купуват само за да се ползват на яхти. И така след като любопитковците се понаиграха, даже очквайте спад в бройката електрически коли, дето се движат по пътищата. Освен ако... Има едно "Ако". Държавата не се вземе в ръце и не развие такава електропреносна мрежа, че мощности за зареждане да има на всякъде, а цената на електричеството да е символична. Тогава хората сами ще си купуват електромобилите, на паркинзите всяко паркомясто ще се оборудва с възможност за зареждане и въобще тенденцията ще тръгне към замяна на ДВГ. Но май държавата все я сърбят ръчочките да "нарита" тенденцията с декрети в исканата от нея посока. Готова е да харчи невероятни пари за "шпицкоманди", дето да следят дали всички съблюдават декретите. А не да го направи по удобен за населението начин.

Карайте си хитлеровите беемвета и мерцедеси и не се занимавайте с глупости!

Спря износа на редки елементи за да може само той да произвежда батерии и електродвигатели Дотира си и си стимулира производството докато стане печелившо ( и докато фалира конкуренцията ) И сега ще ви го начука

Ей и ко ша праим с малкия ринг в София, ай голям язък се очертава май, май май !