Чистият дълг на "Луфтханза" нарасна до 8,93 млрд. евро
Компанията отчете загуба от 1,26 млрд. евро през третото тримесечие
Обратно в новинатаКоментари - Чистият дълг на "Луфтханза" нарасна до 8,93 млрд. евро | Бизнес.dir.bg
Коментари
ако друга държава го направи тогава немците ще скочат и ще кажат ,че нарушаваме правилата на пазара, но за германия е ок да подкопава свободния пазарен принцип и да даде данъчни облекчения на луфтханза.
Е вижте ако имахме добри кадри е сега е момента да се натиснат малко и да привлекат малко нови клиенти. Нали разбирате че нечията загуба е печалба за други.
От даните излиза, че фирмата е затънала яко. Дали ще фалира? :) Коя БГ фирма има такива дългове, или пропорционални? За нас не може, но за тях може. Добре! Тогава що им се водите по свирката? Защото сте роби или глупаци, или и двете?
баба ти меркел ще им отпусне едни 10 милиарда помощ и ще ги изкара на плюс даже. А тука туквата ако може и в гъза ти ще бръкне, за да си напълни шкафчето...
Какъв Финанс Юмрук си ти? Ти разбираш ли че Lufthansa е един от най-големите превозвачи в Европа, естествено че ще му дават пари, защото иначе китайците или американците ще го купят
Нещо не рабирам логиката ти? Коя бг компания има такива печалби и обороти в нормално време? Още повече, Германия е нормална държава - Луфтханза има стратегическо занчение, та даже и за отбраната. И по коя свирка кой се води и кой е роб? Тук Германското правителство дава заем при не много добри условия, не като с ПИБ...
Само ако летище Франкфурт излезе на площада на Бабишкерата ще и минат всички вируси и мируси.
Никой превозвач не е на печалба в момента. Лоу-кост са пред фалит.
Луфтханза, дето билетите им са 350 евро, имат 8,9 млрд. дългове, а "лоу-костовете", дето билетите са им по 50 евро са на печалба???
Къде го набара това сравнение? Летях до Франкфурт мин седмица за 140 евро в двете посоки. Лоу-коста беше горе-долу пак толкова, но до др летище.
билетите са им по-скъпи, щото: - имаш повече място за краката; - имаш право на две чанти багаж: една горе в салона, една долу в товарното; - имаш храна и питиета, по 2 пъти минимум; - самолетите са по-нови, като цяло услугата е на високо ниво Аз само тях ползвам. С годините стигнах до тях и където има дестинация с тях за други не се и замислям.
Личи ти че не летиш много, Луфтанза A319 Уиз А319 няма разлика, като изключим че немците има Бизнес класа, минаха тия времена (до преди 10ина години все още имаше разлика). За багажа не си прав, ако искаш чанта в багажното на Луфтханза се доплаща, като и на нискотарифните, мисля от поне 3 години е така, на късите полети (Мюнхен, Франкфурт до София). Храната, не благодаря, един клисав сандвич, по-добре без него и без това не става за ядене а и до Мюнхен е 1:35-1:50h. Самолетите не са по-нови едни и същи поколения са.