"Боинг" 737 МАКС се завръща в европейското небе, но с едно голямо "но"
Силно търсеният преди време, но компрометиран след две катастрофи модел е преминал тестовете за безопасност на авиационните власти на ЕС
Обратно в новинатаКоментари - "Боинг" 737 МАКС се завръща в европейското небе, но с едно голямо "но" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Явно Ганчо не е единственият, който не може да проумее, че много евтиното излиза скъпо. Очевидно и чичо Сам има проблеми с възприемането. И няма как са бъде другояче, при положение, че са плащали по 9 долара на час на индийци да пишат софтуера на тези ковчези. Сега загубиха милиарди от глоби, дела, пропуснати ползи и спрени производствени мощности. Тук много евтиното им излезе наистина много скъпо.....
Така ще се завърнат боингите в небето като изпопадат, че чак ще се завърнат на оня свят направо!
При толкова много произведени бройки ясно беше, че ще го пуснат. Позакърпили са някакъв фърмуер или най-малкото са го пипнали и толкова. Ако се знае какви са опасностите горе-долу няма проблем, те самолетите не само от софтуерни проблеми падат, и руски ракети ги удрят, и обезумели пилоти ги блъскат в планини, и арабухи ги отвличат и т.н., в крайна сметка тия дето правят risk assessment белким си знаят работата.
А бе, дали ще сакатят хората с ваксини или убиват със самолетни катастрофи - за рептилите - антихристи е все едно !! За тях са важни парите от стадото !!
Британските тъпаци от Райънер си накупиха тези боклуци за няколко милиарда даже. Сега обаче локдаун и без полети 6 месеца.
ви осигурява удобно и комфортно пътуване както на този, така и на онзи свят.
Рядко гледам с какво летя. Сега, обаче, специално ще гледам компанията превозвач дали позлва то въпросния боинг; Положителен отговор на този въпрос ще я вади завинаги от списъка с компаниите, с които ще работя. Някак си, не ми се качва на леекинко пооправен летящ ковчег.
Летял съм на МАКС няколко пъти преди да го приземят. Страхотен самолет! Убеден съм, че проблемът беше в модерният софтуер, с който някои пилоти не бяха добре обучени. Бих летял с удоволствие отново. Авиокомпанията, която летеше доста с такива самолети до София е Turkish. Ако не се лъжа имат към момента 6 или 8 такива машини и много нови поръчани.
И аз съм летял с 737 макс и шуми в салона като прахосмукачка. Airbus A320 e доста по-добър и тих. А за А340 да не говорим.
Летял съм на МАКС няколко пъти преди да го приземят. Страхотен самолет! Убеден съм, че проблемът беше в модерният софтуер, с който някои пилоти бе бяха добре обучени. Бих летял с удоволствие отново. Авиокомпанията, която летеше доста с такива самолети до София е Turkish. Ако не се лъжа имат към момента 6 или 8 такива машини и много нови поръчани.
Разрешили да лети, ама само по права линия, щото като завива пада. Тия идиоти ли са? В небето всичко може да се случи и на самолет да му се наложи да кацне при какви ли не заходи. Вярно в 99.99% каца точно по зададената му траектория, но в силна буря може да да кацне как ли не. Просто в такива ситуации въртят самолетите в кръг и кацат един по един за да не се джаснат.
Меринджеите започнат да разбират повече от инженерите става така, лакомията край няма. От тук да спестим, там да поевтиним и хайде на пазара, после ще му мислим какво ще правим като започне да дефектира. Навсякъде вече е така, само че в авиоиндустрията, често всичко завършва с кръв.
"Тази оценка е направена абсолютно независимо от "Боинг" или Федералното управление за авиация на САЩ (FAA) и без никакъв икономически или политически натиск, посочва в комюнике изпълнителният директор на агенцията Патрик Ки." Вярвам ви кат на Навални.
като не може да лети поне може ли да ходи
Корупция и слагачество. Кой им разришава на тия наркумани да ни избиват с боклуците си??
от Boeing MAX не ме е страх толкова от колкото дъртите бараки на Ер ЛУбо. Бул ер , Булгариан ер чартер BH Air Gullivair LZ-BOO, LZ BVS LZ - BVM LZ ONE на по 30 плюс години кърпени закърпвани от предишни собственици.
Прав си - ЕС организира Полет на Бойнг , търсят Доброволци .
"Боинг" 737 МАКС се завръща в европейското небе, но с едно голямо "но" трябва да е без пътници
Това ако се беше длучило в нашата държава на право щяха да я закрият и изтрият от картата на света.Американски измамници
няма да се случи мой човек; последният случай когато българи са правили Боинг е случаят с Асен Йорданов (Джорди);;;;; е до там я докарахме че и балканчета (колела) вече не можем да правим;;;; иначе се прав- до голяма степен го дължим на "великите" сили, какнато и мимикрия да използват днес- па са си същите айде със здраве
Конкорд и Ту - 144 отдавна са в Историята , време е и Боинг да заеме достойното си място - много хора загинаха .
тоя падащия не се завърне във европейските поляни
хехехе тез разпоредби и норми да не са писани от Airbus?
"2,5 млрд. долара по споразумение с министерството на правосъдието на САЩ" Да ама жертвите от тези катастрофи няма да полуат нищо. Едната ръка дала пари на другата, демек убийците прехвърлиха една сума парите на крадците....другите да духат супата.
Ами махнете надписа МАХ от самолетите да не стресирате пътниците и готово
ЕС е като Старец пред Умиране . Добре че е Европа за да не Загинем . Една Ваксина не можем да направим или доставим , НО ЕС направи Изследване на Боинг и му сложи Печат за Безопасност . Присовавам Европа да не дава небе за този Самолет - нека си лети само над ЕС .
"Боинг" 737 МАКС се завръща в европейското небе - европейските институции застават мирно и почват да спасяват САЩ !!! Васалът няма право на самостоятелност !!! А американските да ли са одобрили полети в САЩ ?!?