Коментари - Бизнес история за дълги бради и 6 милиона лева | business.dir.bg
назад

Бизнес история за дълги бради и 6 милиона лева

Свилен Рангелов, изп. директор на стартъп компанията за карго дронове Dronamics пред бизнес подкаста "Какво могат парите?"

Обратно в новината
| Автор : Стефан Кунчев

Коментари - Бизнес история за дълги бради и 6 милиона лева | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво! Респект! Продължавайте. Това е огромен труд и много хора не си дават въобще сметка за какво иде реч да подкараш такъв проект! Има потенциал и даже може поискате подкрепа на национално ниво от държавата. Държавата трябва да подкрепя такива компании и да ги улеснява. Изобщо тука има коментиращи, които разсъждават супер плоско. Има много хляб и потенциал в тая идея, то даже вече не и идея , а разработка. Много бих искала да работя с тях!

Уморих се да му слушам ъъъ и ааа и нищо! И накрая пак е бензин горивото и двигателя е от някъде,ам от къде не казва.нищо!100 милиона евро? Вие луди ли сте?дрон на бензин?такава глупоооооост не бях чувал!а!ъ?къде?как?бради? На мен вече ми порастна една 3 метра от простотиятааа дето едвам изтраях!

Ъа ъъъ ааа ъъъ ъъъааа От де знам кое туй? Ъ?а?дрон?ъ?а?само ъ лет?а? Лети ама не лети?а?ъ?

Като оня с колата със 5000кс и милиони евро от някво село и другия със е-кола по грозна от най-грозното нещо виждано някога,дето ужким е от Германия,но никой не му дава пари,а затуй ще я прави в България уж не на държавен гръб! Смешки…

Браво! Дано успеем да задържим тези момчета в България и да започне производство тук. Предполагам, че машините са композитни. Много трудно ще се намерят специалисти за това нещо тук, но ако започне пилотно ще се обучат хора, а това ще докара и други компании. Дано и общините да си оправят летищата и дори малко по-скъпо да ударим едно рамо на тази фирма. Заслужава си! Успех, момчета!

Да попитам гражданската авиация разрешава ли безпилотно управляеми апарати да се движат по този начин, също така между държавите? А българско сирене в чужбина има много много, ама много отдавна!

Не си слушал! Разрешава се, защото те са сертифицирани като нормална авиокомпания. Добре, че не са знаели за сиренето, защото можеше да не направят компания за 100 милиона :)

Много си запознат, респектиращо :)

На мен ми прави впечатление, че в интервюто, водещият не задава критични въпроси. - защо на сайта на фирмата има само видео от летящ модел на дрона, има няма 2 метра дълъг, а не на самия дрон, дето го показаха на летището - отлепвал ли се е от земята някога този показан дрон - какво се случва при нужда от принудително/аварийно кацане, при сложни метео условия, при отказ на двигателя итн - стартиран ли е изобщо процес за сертификация от IATA - защо набират капитал от "бизнес ангели", където няма никаква прозрачност на инвестициите, а не чрез продажба на акции, както се прави по принцип -

Ти в платена PR публикация искаш и журналистическа критичност? Че то къде изобщо по света остана критичност в медиите, хеле пък в PR да я има? Хората са си платили, за да могат един вид да кажат "благодаря за този въпрос". Да ги бил питал за сертификации и регулации - ха, ха. А да ги пита що мязат на кроманьонци не искаш ли?

ееми то хубаво звучи ма кво зависи пък от тея братя да стигне дрон с 350кила сирни до холандя /слабо четох статията признавам/ и колко пари ше струват тея 350кг сирене до там де и кой ше им даде въздушен коридор през колко 3-4 държави въздушни администрации абее амоазон имат потенцял да го направят а тези 2мата да си наемат амазонско дронче кви тея гръмки заглавия

Като каза Амазон - те понеже са тъпи, затова имат флотилия от камиони, флотилия от контейнеровози и флотилия от истински товарни самолети тип 747. Явно още не са се сетили за малките безпилотници, нищо че при тях планирането по правило върви поне петилетка напред.

хехе кви са тея хвъркати върколаци бря !?!

Браво, момчета! Гордея се с вас! Втръснало ми е от мрънкащи Ганьовци, дето чакат някой нещо да им ДАДЕ!

666 кат те глеам у форума се чудя чий го дириш тук ми не работиш

Вместо общи приказки, публикувайте изчисленията за оперативните разходи и съответно цената на килограм полезен товар на километър превоз.... Предполагам само едни хора в Колумбия ще могат да си я позволят.

Тази статия платена ли е? Щото вече за втори път пишете за тях.

1. Платена е, естествено. 2. При тия "стартапи" и прочее играчи набиращи пари в round A, B, C и т.н. трябва да се покрива чисто формално един критерий - dissemination, т.е. един вид PR. Лично аз, на тази част от проекта й виках insemination. Та, събират в една папка статии, интервюта, участия по семинари, панаири и т.н., след което отчитат дейност. Been there, done that.

123 - най-тъпия трол. Най- завистливия и най-тъпия!

123 е лично запознат с въпросния проект/участници и те поздравява от Сейшелите :) Весела Коледа за теб и съседите ти от вмирисаната панела ;)

успех и напред

Sm3hurk0

Успех в начинанието... :) Големия проблем при дроновете е, че има много специфична терминилогия, а в българския език няма кратък и ясен термин за дадено название. Също така, една и съща функция при различните производители се нарича с различно име.. :)

Знаем за мама & co, успех ;) детска градина

След още 7 години много вероятно е да са милиардна компания.!Инвестирайте умно.Пратките ще се увеличават защото физическите покупки ще стават все по малко.

За да станеш юникорн, т.е. милиардна компания, трябва да имаш много силно value proposition, каквото тук изобщо няма. Овен това, трябва зад теб да стоят такива лобисти, каквито са зад онези заобикалящите всякакви национални, общински и прочее наредби като Uber и Airbnb. Всичко вече е индулгенции - първо държавата с десетилетия създава регулации за всички, а после на определени "дизраптъри" се позволява да ги газят най-безцеремонно, щото лобистите от K Street така са преценили.

Айде пак тия. Нагледен пример защо вече нищо не върви никъде, освен схеми, балони и спекулации. Заради такива стартапи, дизраптъри, юникорни, трейлблейзъри и прочее дивотии, Китай през последните месеци се срутва пред очите ни и ще повлече целия свят - всичко е алабализми на ниско ниво и набутване на новонапечатани пари във всякакви бради, мъжки кокове и прочее отвратително изглеждащи типове в стил Джак Дорси, който хептен мяза на клошар. Нищо реално няма да излезе от това, защото правилата във въздухоплаването са написани с кръв и въпросът далеч не е просто технически - да пратим някакъв безпилотник да влачи стока. Техническото решение е най-малкият проблем и съществува отдавна. Къде е тук иновацията, хич не се сещам, при условие че това е банална идея от техническа гледна точка и страшен проблем от регулационна.

То и Facebook беше банална идея, но всичко засиви от изпълнението. Макдоналдс не са първите които прават сандвичи. Тесла не са първата ел кола..

Ни сураткетабът, ни макдоналз са в сферата на въздухоплаването. Майспейс беше изпреварил времето си и не си беше избистрил концепцията с рекламодателите, а макдоналдз както всички знаем не са в бизнеса със сандвичи, а с недвижимости. Сравненията са неуместни.

Успех! И аз закупих акции за скромните 4 хил лева :)

Аз даже не знам с колко съм се набутал при тия измамници, щото никой не ме е питал, ами т.нар. пенсионни фондове са го направили с моите насила взети пари, чрез рекета ДЗПО. Чужди пари лесно се харчат, пардон - инвестират.

Моите съболезнования...

Такива хора движат света напред. Успех!

Кефат ме, братоците. Дай боже повече предриемчиви младежи с новаторски идеи, а не само пишман търговци.

Направо ми се дриска като ги видя тези джендърски бради :(

Брадите са за да сме интересни и да сигнализираме че имаме парички да се грижим за тях подобаващо . Снобщина така да се каже .

А и не само. Да покажем че следваме модите като овци, дали било на дънки на половин гъза, или дънки прилепнали по нежните момчешки краченца, или носим очила oakley, и после през годините минаваме на reyban и т.н

Да... Какво мъжко виждат в това да отделят толкова ВРЕМЕ и пари за едни безполезни косми......

Еми дано наистина всичко да се произвежда в БГ, а не само да се сглобява тука . Браво на хората !

С тия пари бе тъпанари

Добавената стойност тук не идва толкова от производството, а от услугата. Така че къде ще се произвежда е все тая, по-важно е къде е регистрирана компанията, къде е развойната дейност и от къде ще извършва дейност.