Бизнес и синдикати заедно срещу европейска регулация в транспорта

Унищожава се сектор, който осигурява 15% от българския БВП, твърдят в обръщение превозвачите

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На запад все повече започнаха да разбират ЕС като моето си е мое чуждото е общо. То бива бива двойни стандарти ама всичко си има граници. Макарона си прокара директивата, която защитава френските работници за сметка на нашите, сега Меркел се опитва да фалира нашите превозвачи. Нашите ако продължават да са само Yes Sir скоро съвсем ще останат без хора и икономика. Назрява конфликт между бедни и богати и изтока и запада, който съвсем скоро ще ескалира.

stankow
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако перефразираме певеца на социалистическото строителство, бог да го прости: Когато цъфнат теменугите, и работите тръгнат зле Западът прецаква Изтока, и гледа той да е добре ... ЕС се самоизяжда за пари. Уж щяха да падат граници, свободно движение на хора, стоки и капитали, бла, бла, изравняване, кохезия, бла, бла. Докато стане дума за пари... Стой та гледай тогава кохезия между Източна и Западна Европа !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В момента всички вият от новата регулация , защото в Германия тираджия работи от понеделник до събота максимум , после спи до жена си и понеделник поема новият курс . Такива изтъпления да жиивеят по камионите в продължение на месеци НЯМА . На места в Италия , Франция , Белгия и в Германия български камион не смее да спре защото освен мигрантите им режат гуми и им режат гуми въжетата и какви ли не мръсотии само и само да г разкарат . Всички западняци знаят , че българите работят за без пари и в момента който нашите фалират веднага ще налапат робите при себе си .

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Без да съм на външни курсове в една фирма като карах за 40 дни само вреднъж се прибрах в къщи за 24ч , започнеш ли тая работа забравяш какво е дом и семейство.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Европейската регулация трябва да се приеме,защото и българските шофьори са хора.Превозвачите от тексимаджии ,станаха олигарси и забравиха какво е да си цял ден зад волана.Значи храните лошо качество и отношението към българите да е различно от другите. Никой няма да ви се вържи нито на стачките ,нито на заплахите.Щели да фалират.Дано това се случи,защото вие освен да грабите и богатеете друго не знаете.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Глупости на...таркалета...Да си наемат квартира в Германия или Франция...Ще име по-наблизо от село в България...А дали ще ползват квартирката, това е отделен въпрос на байганьовците със скъсани потници и изкривени джапанки...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Значи и според бизнеса, и според синдикатите, е напълно нормално техните роби да виждат децата си по веднъж на 6-10 месеца :-)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

То пък синдикатите да са свършили някаква работа в БГ, освен да търсят отнякъде да бозаят? А за бизнеса, ако може робите да работят 24/7 и да са крепостни - най ще са доволни. Особено за без пари. После имало катастрофи с ТИР-овете. Ами ще има, като заспиват от умора. Като че ли, те душа не носят.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ни убеждаваха, че всичко е на пазарен принцип! Защо са отворили такива ниши! Искат да ни използват само като потребители. Но това не е само в този бранш! Това е ЕС! Хайде всички дружно и задружно към ЕС!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И да задам резонният въпрос какво ще правят налките превозвачи когато големите се разделят с ДВГ и минат изцяло на автомни и електрокамиони/дистанционно управлявани ?! колко от тях ще могат да си позволят такива камиони които освен всичко друго ще бъдат спрени защото замръсяват околната среда за разлика от електрокамионите !

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.