Бизнес и синдикати заедно срещу европейска регулация в транспорта

Унищожава се сектор, който осигурява 15% от българския БВП, твърдят в обръщение превозвачите

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На запад все повече започнаха да разбират ЕС като моето си е мое чуждото е общо. То бива бива двойни стандарти ама всичко си има граници. Макарона си прокара директивата, която защитава френските работници за сметка на нашите, сега Меркел се опитва да фалира нашите превозвачи. Нашите ако продължават да са само Yes Sir скоро съвсем ще останат без хора и икономика. Назрява конфликт между бедни и богати и изтока и запада, който съвсем скоро ще ескалира.

stankow

Ако перефразираме певеца на социалистическото строителство, бог да го прости: Когато цъфнат теменугите, и работите тръгнат зле Западът прецаква Изтока, и гледа той да е добре ... ЕС се самоизяжда за пари. Уж щяха да падат граници, свободно движение на хора, стоки и капитали, бла, бла, изравняване, кохезия, бла, бла. Докато стане дума за пари... Стой та гледай тогава кохезия между Източна и Западна Европа !

В момента всички вият от новата регулация , защото в Германия тираджия работи от понеделник до събота максимум , после спи до жена си и понеделник поема новият курс . Такива изтъпления да жиивеят по камионите в продължение на месеци НЯМА . На места в Италия , Франция , Белгия и в Германия български камион не смее да спре защото освен мигрантите им режат гуми и им режат гуми въжетата и какви ли не мръсотии само и само да г разкарат . Всички западняци знаят , че българите работят за без пари и в момента който нашите фалират веднага ще налапат робите при себе си .

Без да съм на външни курсове в една фирма като карах за 40 дни само вреднъж се прибрах в къщи за 24ч , започнеш ли тая работа забравяш какво е дом и семейство.

Европейската регулация трябва да се приеме,защото и българските шофьори са хора.Превозвачите от тексимаджии ,станаха олигарси и забравиха какво е да си цял ден зад волана.Значи храните лошо качество и отношението към българите да е различно от другите. Никой няма да ви се вържи нито на стачките ,нито на заплахите.Щели да фалират.Дано това се случи,защото вие освен да грабите и богатеете друго не знаете.

Глупости на...таркалета...Да си наемат квартира в Германия или Франция...Ще име по-наблизо от село в България...А дали ще ползват квартирката, това е отделен въпрос на байганьовците със скъсани потници и изкривени джапанки...

Значи и според бизнеса, и според синдикатите, е напълно нормално техните роби да виждат децата си по веднъж на 6-10 месеца :-)

То пък синдикатите да са свършили някаква работа в БГ, освен да търсят отнякъде да бозаят? А за бизнеса, ако може робите да работят 24/7 и да са крепостни - най ще са доволни. Особено за без пари. После имало катастрофи с ТИР-овете. Ами ще има, като заспиват от умора. Като че ли, те душа не носят.

ни убеждаваха, че всичко е на пазарен принцип! Защо са отворили такива ниши! Искат да ни използват само като потребители. Но това не е само в този бранш! Това е ЕС! Хайде всички дружно и задружно към ЕС!

И да задам резонният въпрос какво ще правят налките превозвачи когато големите се разделят с ДВГ и минат изцяло на автомни и електрокамиони/дистанционно управлявани ?! колко от тях ще могат да си позволят такива камиони които освен всичко друго ще бъдат спрени защото замръсяват околната среда за разлика от електрокамионите !