Коментари - Бихте ли отдали вашето МПС под наем през платформа подобна на AirBnB? | business.dir.bg

Коментари - Бихте ли отдали вашето МПС под наем през платформа подобна на AirBnB? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6

Коментари

Идеята е добра. Стига да има достатъчно сигурно законно подигуряване на правата на наемателя и наемодателя.

По-тъпа идея не бях чувал скоро.

Народът е казал: Кола и жена под наем не се дават.

не го мисли

Идеята не е лоша - през летния период е трудно да се намери кола и това е доста добра ниша.

има такава платформа за мотори в германия и Швейцария. ribeme.com. Явно функционира, но някои цени са утопични.

Не. Ако се отдава така под ноем, няма да важи каското. Какво става при проблем? Кога НАП ще решат да облагат тази услуга и ще искат да регистрираш фирма? Каква гражданска трябва да се плати за наличието на множество различни водачи през годината? Кой ще плаща глобите от камери или за неправилно паркиране? Като цяло идеята е ня ръба на закона и без защита от проблеми с наемателя.

Каското важи, но е със самоучастие, имаш договор за периода в който караш и си носиш пълна отговорност, като шофъор. Гражданската е без промяна. Фирма е нужна да, облага се и с ддс.

Да 3 000 депозит и 50 лева наем на ден и да прави каквото пожелае

Еее така нема да успееш у бизнесо братооо.

Кирчо и Кокорчо задника си отдават, вие за коли питате. Много ясно, че има всякакви чешити.

Това не е лоша идея защото много коли ще могат да се наемат за test drive и да си решат хората дали искат да си купят такава. За един ден можеш да си вземеш 3 например и да си ги тестваш една до друга. Всичко си има позитивни и негативни страни.

Си представи, че ти даваш под наем кола и всеки ден по няколко "пилота" си правят тестове с колата ти. За тест драйв си има коли и цени, никой не те е спрял да тестваш.

НЕ, но бих отдал журналЯта под наем, при това за жълти копейки през платформата маZква.

Ъбсурд! Тва е все едно да си давам четката за зъби на някой си там.

А на някоя си може ли? Питам за една приятелка.

Има нарушения за които се сваля регистрацията на място. Глобите от камерите идват след седмици, много след като “наемателят” е напуснал страната да речем. Какво правим тогава и кой ще търчи в КАТ да се разправя? И това са леките проблеми. А какво става око отиде в Гърция да кара мигранти? Там затвор направо и върви се обяснявай, че не си съучастник

Създателя на анкетата въобще не е в час с материята... при сегашната законова база тва няма как да стане....

Той е неизбежен и идва първо в най развитата страна. Хубаво е, че ще дойде първо в САЩ!

Няколко въпроса: IT специалистите отдават ли под наем компютрите си? Блондинката дали знае какво е полусъединител и ще забравя ли ръчната спирачка ? Гражданската отговорност покрива ли освен щетите по ламарините, рязко износен съединител, скъсана, изгорена тапицерия, блокирал мотор, опит за включване на задна при 100 км в час и т н ????

Че блондинка не може да кара?!? Кой знае ти какъв калъф си и другите са ти виновни в живота.

Не бе сральо не позна, професионален шофьор от Образцов Техникум по Енергетика Вилхелм Пик съм, ако на село си чувал за него ?????

Поне си призна, че си калъф... "професионален шофьор в техникум по енергетка". Аве льолик, първо, техникуми отдавна няма. И второ, когато имаше правеха техници, а не шофьори. Трето професионални шофьори ставаха на едни други места.

А бе селянино див, в ОТЕ В Пик, най елитната паралелка беше ЕРАК, експлоатация и ремонт на автомобили и кари. Но това на село не го знаехте и си мислехте , че техникума е за енергетици и електротехници, Голям минус , че си от село и имахте едно училище от 1 до 11 клас в една паралелка. Професионален шофьор се ставаше и СПТУ, но то беше за тъпаци като тебе.И не мисли, че работя като шофьор, тази професия е за олигофрени като тебе. Селяко!!!

Сетил си се льолик, след като ти подсказах, че професионален шофьор се ставаше във всяко измислено СПТУ. Другия вариант беше в школа преди казармата. 1. Не съм от село. 2. Завършил съм техмикум, в който се влизаше с такъв изпит, какъвто днес няма дори за висше образование. 3. Техникума, който завърших наистина беше свързан с енергетиката, която за теб явно е нещо престижно, но само загадка. 4. Не съм спрял развитието си само със завършване на един техникум... 5. Обикол съм толкова страни и места, че даже не знаеш за същестуването на много от тях. 6. София е най дивото село на балканите, но неизлизалите от него даже това не можете да разберете.

Селянин си оставаш, аз съм посетил повече страни преди ти да започнеш да излизаш зад граница. Най елитните техникуми не бяха в провинцията и се съмнявам да си имал по висока оценка на изпита през 198о от мене. Киров, Попов, В Пик по селата не ги различавате. Ти за да влезнеш в техникума си имал за конкуренция братовчеди от селото. Да не мислиш, че и аз съм само с техникум, хахаха. София я направихте амбициозните провинциалисти "село". Аман от селски пръчки!

Жена и кола не се дават под наем!

Може, може я виж Рент а кара.

Бихте ли отдали вашето МПС под наем през платформа подобна на AirBnB? Колко мъже с български паспорти, демек граждани на тая страна, отдават под наем жените си... вие сега се сетихте да питате за колите... Само накратко на баламурниците: В ГО на всяко МПС, в България това още минава метър, но в Германия отдавна е така, освен собственика се посочват още до 3 лица, които могат да управляват това МПС на база семейна общност... Е пита се в задачата, ако не е регистрирано като МПС за отдаване под наем т.е. за извършване на търговска дейност, кой ще поеме отговорност при настъпили увреждания причинени на 3-ти лица или други МПС-та от взелия я уж под наем? КОЙ? ГО е на мпс-то, а не на лицето. На какво основание тоя е управлявал мпс-то и е убил с него майка с детска количка на пешеходна пътека?

Ако ГО ти е проблема, веднага ще се намери някой да ти направи ГО за 3 дена със нови имена... Просто е асбурдно и нерентабилно да си даваш под наем скъпи лични вещи, които ползваш всекидневно.

Аз бих дал, ако искаш повече и допълнителни доходи с редовната работа не става. СВетът е на креативните хора.

Последвай примера на тези, които съм описал. Можеш освен жена си под наем да си обръснеш дупарата и да се пуснеш и ти...

Някой няма ли да пусне под наем младата си женица да я изръбим като чужда колица!?!

Не може всичко да се споделя, на кой как му дойде. Абсурд е това с колата.

Кон, жена и кола - не се дават на друг! Каубойска пословица...

Оти бре ? Ние у маалата си ги менкаме сите.

Следващият въпрос би бил : Бихте ли отдали вашата жена под наем...

само бих ви побил малко

Това е неадекватно предложение.

Какво точно друсате?

Сичкото над 20 години.

Това е единия от начините да се крадат сравнително нови коли. Има такива платформи в интернет, дават ти за за 2-3 дни някой лев. Колата се вкарва в контейнер, намира и се gps-a, оттам на кораб и заминава за пазарите в Лагос, Нигерия, където се продават направо с канадските номера. Отдавна се знае от полиция, застрахователи, общество, единственото което правят е застрахователи да дигат застраховката...демокрация!!!!

А при цоциализъмъ колко по-сигурно беше навсякъде.

Чудесна идея, но веднага на селския тарикат ще му хрумне, че вашата кола е чудесен донор за части за неговата, която е същия модел и после ходи доказвай, а знаем че в България няма безпристрастен съд и всеки тарикат и измамник е под закрилата на някой с власт или пари, или и двете. Само помислете как някой пернишки автоджабмазин наема новия ви голф седма серия и се прибира в гаража си където неговия е за смяна на турбина, дискове, накладки, горивна помпа, някой и друг електронен модул. Егати кефа, а срещу 40-тина лева наем за целия ден примерно :)

Ми предлагай москвич 408, нема кой да го барне.

Да-да... И после ходи се разправяй по застрахователи, по майстори... Това, което ще "изкараш" - ще го платиш после 10-орно като пари, време и нерви...

Не. Освен всички други проблеми ще има и проблеми с извършване на престъпления с подобни коли. И днес всеки може да си даде комата на приятел или познат срещу заплащане. Ако стане ,,бизнес'' търговията ще е просто по- контролирана за данъци.

Това ще тръгне в България като услуга когато има автономни коли тук. Т.е. след 2040г.

В България ще тръгне най най накрая, чак след Етиопия и Хондурас

Как ша тръгни кат не мой да ходи ва.

Няма нужда да даваш своя личен ежедневен автомобил. Купуваш 2-3 таратайки, отписваш ги емоционално, застраховаш ги и ги пускаш да се въртят. Ако си си направил сметките правилно може да се изкара някой лесен лев отгоре. Това го виждам като бизнес опция със сравнително ниски финансови бариери за влизане.

И кой ще ти се върже да ти плаща за скрап, който едва ли ще го закара донякъде!?!

Ти фирма за рента кар ще откриеш както си тръгнал.Тази ниша отдавна е заета,а и не си ли мощен си загубен.топ рента кар дава чисто нови автомобили за 20€ на ден.можеш ли да се пребориш с това?

Кой застраховател ще ти направи Каско на подобен автомобил? Не напразно се посочва кой ползва автомобила.

Има, има едни с бухалки - сичкото застраховат кот им придложиш..

и потребителите да получават оценка, за да може лесно да се блокира достъпа им след второ нарушение. отделно ЗАДЪЛЖИТЕЛНО камера, която да следи в реално време какво се случва вътре в колата, а операторът, който предоставя услугата да има отговорността да следи видео потока. накрая остава въпросът с парите - най-малкото трябва да се следи колата да се връща винаги с пълен резервоар.

А бе брато кой ще ти предложи всичките екстри, които си изброил. В България сме - тук върви само пачката.

Трябва много, ама много да си мразя автомобила :)

Най-яко се яха чужда кола и чужда жена.

Време е да организират услуги за второто. голяма далавера ша пада.

НЕ

Ааа на тая от снимката може - ако вдясната ръка си държи бикините.

По-добре върнете Uber!!!

Едното не пречи на другото, колкото повече конкуренция, толкова по-добър и изгоден продукт за крайния потребител. Така че да - върнете Uber и пуснете авто-БНБ-то :)

В реалната, а не в уговорената конкуренция е истината.