Коментари - Безпрецедентен случай: Volkswagen планира затваряне на заводи в Германия | business.dir.bg
назад

Безпрецедентен случай: Volkswagen планира затваряне на заводи в Германия

Компанията е принудена да обмисли този ход заради растящия ценови натиск и трудната икономическа среда

Обратно в новината
| Редактор : Антоанета Начева

Коментари - Безпрецедентен случай: Volkswagen планира затваряне на заводи в Германия | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Китай дава пари на фирмите си, Германия - на Украйна. Открийте разликата !

Информацията я пуснаха след изборите - които бяха в неделя... :-) Германия е история - ако някой си мисли че африканци и афганистанци ще се конкурират с японци, корейци, китайци .... Да живее Германистан.

Ще се оборудват с китайски електрички, ще си набутат тракащите, димящи и издухали дизели в България и Румъния защото тука подеха кампания, че бензиновите и газовите няма да им дадем да минат преглед. При това положение каква кола ще си купи българина: 1 скъпа електрическа с разклонители висящи от всеки вход; 2 дизелова, дето няма да ѝ гася двигателя докато чакам тъщата да се натутка ? 3 бензинова дето се чудиш как миналата година мина преглед, а сега не може?

В България дойде време за БРИКС!

И за рублата - най-сигурната и обезпечена валута в света, на петата икономика! :)

Германия ще остане в историята като поредната държава унищожена от своите политици и медии които са напълно зависими от тайни,тъмни организации,секти и масонство и от САЩ. В нещастна България в същото. Запада вече в беден и опърпан и запада бързо.

Откога дигаме гюрултия че кравариста тихо и подмолно ще е бема ика та на ев рог ейск ия съюз - ама никой не чув...

важното е да са политкоректни,да правят все по-скъпи и тъпи автомобили,да инвестират в "зеленото бъдеще",а то настоящето си знае работата;)

Евролокомотивът ИЗПУШИ.

Слава украйни. Кретени

Да ги продават на заводска доставна жена без оскъпяване. Поради дилърски надценки, завишено сервизно обслужване,, цената е космическа!!! Да предложат вариант без гаранция и сервизна поддръжка, аз лично ще си взема и повечето завършили дори УПК и СПТУ

чичка, новите коли не са като Масквичите и ладите, да ги дялкаш с теслата. Ще гледаш отстрани, като индианец пишеща машина.

След стотици санкции, рестрикции, ограничения, конфискация на руски активи, глоби, забрани и тем подобни еврогейско - Хамерински неща, си съсипахте държавите. Когато нямаш достъп до евтини природни и енергийни ресурси, дори и да притежаваш безброй патенти и инженери, си просто едно нищо на световният пазар. И при всичкото това, Русия няма външен дълг и има по-голям икономически растеж от еврозоната. Притежава най-големите запаси от жива дървесина в планетата Земя. Притежава около и над 1/4 от сладката вода на планетата Земя. Притежава цялата Менделеева таблица и то в огромни количества. Притежава енергийни ресурси, колкото никоя друга държава. Притежава над 40% от територията на Европа, в която живеят над 78% от населението на Европа.... А ние 35 години не можем да съсипем това, което гадните комунисти направиха за 45 години. Движим се по пътищата които те направиха с трудът на нашите родите ли и деди. Ползваме водопроводната система, която гадните комунисти направиха. За 35 години направихме само един язовир, а гадните комуняги направиха хиляди, които дори не можем да поддържаме. Съсипахме 4 от блоковете на АЕЦ Козлодуй, като се очаква доста преждевременно да затворим и 5 - 6 блок. Подарихме двата атомни реактора за АЕЦ Белене на Покрайна. Остана ни само българският лев, но и него скоро ще ни отнемат.

така е, и точно в това е парадоксът - имат всичко това и въпреки това никой не се натиска да "бяга" натам, що тъй....

питаш? Как точно ще тръгнеш да отидеш в Русия? Те не пускат всякакви, има сума проверки и правила..без канал за корупция (като РСМ както напазаруваха БГ паспорти) как точно си представяш емиграция към Русия???

Народа ом е беден и прост

ти за умен ли се имаш?;)

Виж ги нашите политици - елита на нацията - до един Нобелови лауреати !

След години ситуацията ще се изучава в унивеситети по икономика за методи за фалит на една просперираща икономика като германската.

САЩ (и донякъде Великобритания) победиха ЕС. Нарича се деиндустриализация и декапитализация. След политически наложеното отрязване на руските ресурси европейската икономика губи конкурентноспособност. И не, това съвсем не започна през 2022 г. Започна доста преди това, дори и преди прословутото Фък ИЮ на Вики Нюланд. Сега нещата следват естествения си ход. ЕВропейците са по-големи католици и от папата - САЩ си правят изключения от санкциите (за да не пострадала националната им сигурност), държавата открито дотира развойната и производствената дейност (напр. Байдън даде 60 млрд. за изграждане на мощности за производство на чипове), политически налагат покупката на американски стоки в ущърб на европейските производители (вижте само оръжейните сделки), поддържат ниско ниво на енергоносителите и т.н. и т.н. Естествено, европейският бизнес и инвеститорите бягат - повечето в САЩ, но и в Азия. На всичко отгоре, ЕС е първи защитник на американските, а не на европейските интереси. А САЩ ни прехвърлиха отговорността и издръжката на Украйна (всеки месец по 1.5 млрд евро само за функционирането на държавата). И продължаваме с икономическото сепуко. На европейско ниво по шопски: Я че си запалим кащата, та да пламне на Вуте плевникот. Има още какво да се каже, но важното е, че в Европа управляват политици, забравили думите на Дьо Гол: "Европейските лидери трябва да помнят, че Америка не е ЕВропа, а Великобритания е остров.".

шшшшътт ще те изтрият...направо се чудя как си пишеш спокойно ;) очеееевадни факти

Важно е перемогата да върви и да пращат и плащат на крайна. Другото не е важно. Аааа, и да има за оръжия от Америка.

на урки и хамериканоси и двете няма да се случат-пАри нЕма ни за едното,ни за другото...Преди 6 години Германия регистрира рекорден бюджетен излишък-13,5 млрд. €...Сега имат дупка от 12 млрд.€,и никаква идея как да я намалят...Така че ако някой чака реални пари от Германия,спокойно може да ги отпише-финансовият министър го каза в прав текст:"Ако някой обещава нещо,първо да осигури парите за него..В бюджета пари няма."Край на цитата...;)

На пръв поглед русия и Китай са виновните, но проблемът е друг и е много по-дълбок. Проблемът е в политизирането на изцяло инженерни практики и проблеми. Като например... Изключително нелогични и не обосновани "зелени" решения и субсидии. Спиране на десетилетна и работеща икономика с ДВГ. Орязване на достъпа до природни ресурси в случая от русия без адекватни ползи. Твърде много либерализация на труда - прекалено много отпуск, петък почти не работят. Твърде много излишни позиции, които не само не произвеждат продукт, а пречат на останалите да работят. Напълниха са с мигранти - в Мюнхен всеки 3ти е черен, жълт, лилав, мургав, но не и немец ... и никой от тях не е отишъл за друго, освен да цоца от системата. Имат правила ... за да имат правила, без нужда от тях. Подлудиха си населението с извратени джендъризми. После Китайците били конкуренти ... ти си гледай твоя двор, развивай се и няма да те притеснява, че съседа и той се развива. С две думи лежат на стара слава от преди десетилетия. Хората, които реално работят там и правят нещо смислено са малцинството.

На Запад финансовият сектор изсмуква всички ресурси от промишления сектор и накрая всички реални производства стават държавно субсидирани зомбита, които произвеждат неконкурентна продукция, но държавата ги поддържа заради работните места. Нали затова западът от две години се опитва да започне производството на оръжие като налива там стотици милиарди долари и пак нищо не се получава. Кой бизнес ще е луд да произвежда танкове и ракети при положение, че може да отиде да търгува на финансовия пазар и да реализира 10 пъти повече печалби от тези в реалния сектор.

Това е поредната голяма победа на Евросъюза в икономическата война срещу Русия.

Нали пуснаха нови лади нива, не се притеснявай. :)))

"Нали пуснаха нови лади нива, не се притеснявай. :)))" Вероятно не говориш за ЕС и със сигурност не за Германия. Там думата "пуснаха" се смята за архаична и отдавна е изместена от думата "затвориха".

Аз съм сигурен, че и без проблема с русия, резултатът щеше да е идентичен, защото има още много проблеми да решават.

О да, даже и ако Германия не беше почнала самоубийствената икономическа война, промишлеността й пак щеше да вехне постепенно, защото на Запад финансовият сектор изсмуква всички ресурси от промишления сектор и накрая всички реални производства стават държавно субсидирани зомбита, които произвеждат неконкурентна продукция, но държавата ги поддържа заради работните места. Но в случая икономическата война доста ускори нещата и вместо да умира в продължение на 20 години, германската промишленост има реалния шанс да мине този път за около 5 години.

Има нещо вярно да.

като почнаха първите санкции Ифо, немски държавен институт, излезе с кратък анализ, срещу всяко евро платено за руски ресурси, добавената стойност в германия е 50 евро. Който разбира малко от икономика ще разбере какво е казал Ифо, а какво направи целия ЕС в последствие.....и какво ще ще става още....

На директор на ФВ вяра нямай, никога! Истината е, че пазар за ФВени има, но 40% се намира в Китай е тогава защо да го сглобяват във Волфсбург. Елементарно

Прав си. Пък и китайски ДЖЕТИ - вече си продават и в Русия. Сглобявяни в Китай ФВ-та и Шкоди. Та чак и завода в Калуга пак щели да си отварят. А пък дъщерната на ФВ СЕАТ оке лани я бастисаха. Щото е в Испания.

Продължавайте да налагате санкции на РФ! Продължавайте с диверсификацията на ЕС от руски енергийни източници! Само споменаването на „Северен поток“ подлежи на съдебни санкции! Продължавайте да си „внасяте“ „инженери“ и „мозъчни хирурзи“ работещи само с ножове и мачете! Налагайте баражни мита, ама не срещу кравария! Той (истинският бизнес) яде доматите с колците! Спонсорирайте безвъзмездно окраина! С "братска обич": Ваш „верен приятел“ - Военно-промишленият комплекс на Големият кравар!

Със стачка могат единствено да постигнат по ранното затваряне на производството. Да попитат тези дето им взривиха газопроводите и им дават оръжие като на добрите самаряни.

Народния автомобил отдавна не е нито народен, нито надежден. Еконормите ,лошия инженеринг и вечното съкращаване на разходите (за максимална печалба) прецака почти съвършенния бензинов двигател и го превърнаха в трицилиндов самоунищожаващ се миксер. Пластмаса навсякъде, заложено остаряване, безумно нарастване на габаритите. И цената лети само нагоре.

За много неща си прав, освен за трицилиндровия двигател. Очевидно не си карал такъв, аз обаче вече втора кола поред карам такава и съм много доволен и не я смених, защото съм имал проблеми. Естествено, подбирайте си колите, според нуждите - не дърпам каравани с този мотор. За останалото си прав.

Точно преди 13 години Путин предложи за българския пазар нови лади по 5 000 евро. Да но политиката от Брюксел беше да изкупим старите коли от ЕС. Новите лади могат да се разгледат на - лада.ру / пише се на латински /

Преди 13 години 5000 евро си бяха много пари. Особено за лади кранти.

са инфлацията изяде еврото... и вече не са много тия пари.

Щем- не щем пак ще караме лади...

някой от форума работещ с германци, да попита немец, ЗАЩО ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ГЛАСУВАТ ЗА ХОРАТА ,КОИТО ИМ ГО ПРИЧИНЯВАТ? или изобщо не разбират какво им се случва?

Еми те точно в Дрезден оя ден показаха среден пръст на управляващите на местните избори. Там е единия завод дето ще го затварят.

Искахте бежанци, не искате руски газ, нефт, алсанъ , она-гьоре !!!

Така умря и социализъма... от социална дейност

Е ми браво, хамериканците точно това искаха...продължавайте със санкциите !!!

а япония как успяват?? а да, не внасят талибани особено мюсюлмани, не че нещо, просто не внасят различни, да им развалят културата. Каквито си го внесеш такава ти става държавата..... плюс санкции

От години вършат глупости. Не са в час. Причината - управлява се от дъртаци с инертно мислене, които така и не могат да разберат, че нещата се случват бързо в наши дни, а не с петилетки и десетилетия както в миналото. Всичко е съвсем естествено. Крайно време е дъртаците да отстъпят място на младите и да престанат да ламтят за пари. Къде ще ги носят тези пари? В задгрочния живот ли? Там няма да им трябват.

Мерцедес затвори всички заводи в Германия и съкрати 40 000 души. Сега Фолксваген. Утре БАСФ, Байер, Щеир, Либхер и всички по веригата. Да се смееш ли, да плачеш ли....

Работете като германците! Така ни съветваше Бойко-1.

Проблема не е как работят германците! Проблема е като започнат да мислят и да философтсват!!! За тФа само бачкане за тях и да не рпиказват много много че развалят работата.

Санкции ?

Сега е момента евроатлантическото мнозинство да привлечем стратегически немски инвеститор.

В

Автомобилите станаха ужасно скучни и еднообразно - безумието с щръкналите от арматурното табло "телевизори", изобщо няма да го коментирам.

Един екран е много по евтин от цяло табло с бутони и километражи

То само авто-индустрията да беше ... аз работя с немски ИТ фирми, ако й не бришеш дирникот на тая мързелива сган по 24/7 уйде коня у рякатъ.

Влагам в акции на немски индустриални гиганти и си свиркам. Пък вие ги чакайте да фалират!

Т.е. последните 5 години си загубил 1/3 от капиталите си?

Не е загубил, спечелил е 30% отгоре

няма немски бизнес който да не иска да напусне германия, но като се на се реш сам, е неудобно да си го признаеш.... той Бог си знае работата..... а ние сме резервна батерия за германия, да видим кога ли българският оффчи избирател ще се сери

още на първата година след скъсване на икономическите връзки с Русия, Германия се превръща в икономическо джудже.

Някой много яко се гаври с Германия през 1-та 2-та и 3-та световни войни. Явно пра пра пра дядото на Ротшилд са го шивали много лошо във Франкфурт и от там тръгва цялата дразга

Ами другата възможност е. Да сложат бутафорна електрическа батерия. Едно панелче на покрива. Да скрият двигателя по седалката на шофьора. Да му пъхнат аспуха в задника. И да го продават като "екомобил."

Хахахахах

Който се е събрал с Кравария хубаво не е видял. България също. Краварите са токсични като змийска отрова

Освен че си орязаха евтините енергийни източници за капак вкараха на тумби евтини брадати доктори и инжинери и учители да им работят по заводите и да им правят колите. Резултата не е неочакван

Ами нали в Саксония си избраха дружките на бункерния ботоксен шебек от АГ. Сега в Дрезден вместо фаувета да почнат пак да произвеждат трабанти, а в Лайпциг, варбурзи. Както се вика, бек то дъ руский мир. :-)))))))))))))

И казваш всичко това за 1 ден .... а какво ли ще е след месец ? Е някой виждаха тези неща още преди 5г . Ама ти нали си си улав - все чакаш от козяк да ти наредят , какво да виждаш .

Интересно мнение . Значи Путин , трябва да награди - шолци и аналлена с най- висши награди за принос към Русия . Двамцата , без да ги карат , еваха мамата на Германия ... какво ли щеше да е ако Путин им нареди ...

Абе не е лесно с конкуренцията от юкитай, колкото и да се опитват да я спират, а и да не забравяме че и санкциите работят :)

колко пъти да казвам, каквото стана с немската електротехническа индустрия, същото ще стане и с авто бранша... кой каквото си направи. От глупост немците две войни направиха и загубиха, вече загубиха и третата икономическа такава, а такива като нас са временни потъващи шамандури

България никога няма да потъне. Държим се на повърхността. "Акъл море. Глави шамандури."

Както казваха през соца: "поради временни затруднения и сушата". :)

Американците изсмукаха десетки милиарди и обезкървиха един от най-успешните автомобилни концерни. Дето се вика, пази боже от такива приятели, от враговете и сам си се пази човек

Никой не иска да ви кара трошките, освен българите. Пръеърнахте Фолксваген в най ненадеждната кола

Изкукалата бабка Меркел нали щеше да интегрира "милите" бежанци да работели в автомобилната промишленост? Е, интегрира ги и промишлеността им заработи. На пълни обороти. Ум царува, ум робува, ум патки пасе.

че ум 80+ милиона патки пасе! В по широкия вариант – около 450 милиона (ЕС)

Крайно време беше. От 2017 до 2023 съм работил с тях. Още преди 5 години предрекох разпада на тази компания. Само ще кажа, че както са съществували социалистическите страни така е работела и тази компания. Върха е окупиран от консервативни старци които гледат само собствения си интерес. Сума ти млади и кадърни хора напуснаха заради тях.

Тя цялата германска икономика е в задънена улица с консерватизмът си

искаш да кажеш с либерализма си. Десните консервативни политики водят до ръст на икономиката, левите комунистически и подобните им водят до обратното.

И двамата сте много, много прави!

Как са консервативни при положение че постоянно правят промени, нови модели, спряха си най-печелившия продукт - дизелчета, направиха всички бензини с директно впръскване, вкара двойнодискови съединители на всякъде, отказаха се от хибриди и искаха да скочат директно на електрички, правят от сапунерка до Бугати и тн и тн ти тн Либералното и зелено малоумие ги докара до там като цяло като като народ. Нямат деца, нямат акъл, и бачкат като ненормални. Е няма как да бъде вечно това. Сега ще се усъвършенстват в дюнерите и шишлиците и така.