Без мръсни автомобили в центъра на София най-рано от догодина

Ограниченията ще влизат поетапно, хората ще могат да си планират бъдещето, казва Зафир Зарков

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ха ха ха но Завод за горене на Отпадаци и супер много прахови частици. ВЕРВАЙТЕ Хорица Всички искат да Ви "Спасяват" от Въздуха да не го Дишате от Вируси да ги прилепвате ма Вие си ВЕРВАЙТЕ. Християнски "Ценности" абе Германия си Върти Третата Световна и Ние Отново сме на Неправилния Бряг. Който не си Научи Урока го Повтаря отново.

Само да знаете какво излиза от ауспуха на Фандъка, свят ще ви се извие ,господа софиянци! Стотици милиони евра всяка година! Все , "за благото" на народа. А вие безропотно плащайте данъци,такси, глоби, билетчета,стикерчета,етикетчета,градска мобилност и общинска дебилност! Ваша м..м .радлива,гербераЗка,мръсна,долна,пед..ска!

И без мръсни,и крадливи ГЕРБ-есари. И да се запълнят затворите с тях

Които не са разбрали - целта на тази и други подобни мерки е - робите да нямат коли, а придвижването с автомобил да е само за избрани , на които никой да не им пречи по улиците.

че КПКОНПИ ще попречи на тази поредна мега-простотия

Имам автомобил Евро 3 дизел от 2000г, според новите правила ще е приравнен на такъв без Евро (първа категория), без значение, че е с катализатор и JTD двигател с ниски емисии, отговарящи на Евро 3. Очевидно схемата е сбъркана тотално. А какво става с автомобили примерно Евро 4, които не могат да покрият дори Евро 1? Или там ще се прикриват резултатите срещу заплащане?!

Тази еко категория не е да измерва замърсяването, а да принуждава собствениците да си купуват нови коли. Би трябвало след като общината ограничава достъпа, да намалява годишния данък за поддръжка на градските пътища. Май ще се оформи масов бойкот на ГТП. Те не вършат никаква полезна работа и без това. В Щатите няма ГТП-та.

на комуниста от БСП Метър Кънев, дето гушна далаверата, да печата излишните и незаконни екостостикери му, приседне, задави се и се гътне! Аман от връзкари на хранилка! А лобистите, които бутат тая далавера в световен мащаб да пукнат гладни за мушенгийстовото си!

На стария стикер липсваше това вече ще го има Euro 1 – е категория за изгорели газове за автомобили, произвеждани в периода Януари 1992 – Януари 1996. Euro 2 – е категория за изгорели газове за автомобили, произвеждани в периода Януари 1996 – Януари 2000. Euro 3 – е категория за изгорели газове за автомобили, произвеждани в периода Януари 2000 – Януари 2005. Euro 4 – е категория за изгорели газове за автомобили, произвеждани в периода Януари 2005 – Януари 2009/2010. Euro 5 – е категория за изгорели газове за автомобили, произвеждани в периода Януари 2009/2010 – Януари 2015. Euro 6 – е категория за изгорели газове за автомобили, произвеждани след януари 2015-та

Има автомобили които отговарят на Евро 4, но са произведени в годините, които те маркират като Евро 3. По-честия случай е обратния - имаш по документи Евро 4, но пуши и замърсява като Евро 1. Годината на производство, както Евро категорията са без значение. Всеки автомобил трябва да отговаря на изискванията, но гаранция на ГТП ще има страшно много измами и фалшиви резултати.

ще повярвам, че сте загрижени за чистотата на въздуха, когато влезете от служебните двутонни Мерцедеси и БМВта из разпридадете ги, разпуснете НСО и се качите на аДския транспорт, на тротинетки, велосипеди или започнете да ходите по улицата! До тогаване ясно, че изпълнявате фетишите на автомобилното и кредитното лоби, населението да задлъжнява, за да си купува нови коли! Що не вдигнахте доходите първо, да са средноевропейски, а не на четвърт от тези в нормална държава и тогава да налагате ограничения? Нещастници!

от Мерцедесите

Вече имам такъв стикер. Как го получих - служителят от ГТП погледна в един списък и хоп - 1 кат. Ама колата си има катализатор, гърнета - нови, моторът е на по-малко от 250 хил. км, уреда с който мерят емисиите не показа нищо - никакво значение. Е тогава защо прегледът е с 10 лв по-скъп, след като стикерът се дава само по-документи, формално!

Просто са дефинирали таблица с критерии по години и затова са ти избрали толкова бързо категорията. На практика закона е лобистки и е писан от вносителите на автомобили.

Лошото е че ако автомобила е с много по-ниски емисии за групата си, не може да прескочи в по-високаа, а само може да слиза в по-ниска. Това май е създадено само за контрол, ограничения и натиск. За 30 години това можаха да измислят управляващите по отношение на техническите прегледи!

ще се сдобие с бая недвижими коли през зимата. Така хората хем ще са си платили данъка, хем няма да могат да си използват и разполагат със собствеността, когато и както искат. Същевременно едни мангали горят в колибата си каквото намерят без никакви екостостикери. Дупе да ви е яко, продажни политици, шибани лобисти продажни !

Shte moga sppkoino da si gjatkat iz Sofiqta. Iskam I na men tati ot OF da mi kupi ta da moga I az s priviligirovanite ekolozi da si karam.

оня охлюв Стефан Димитров от airsofia.info е някакъв милионер и ми сумти, колко хубаво било да карал той електрически автомобил. Да, сигурно е хубаво, ако всички имаме неговите масонски доходи! Същевременно докато изнасилва масите да си бракуваме старите коли, щото автомоболното лоби на прозводителите на коли го е нагушило с пари, че даже и една да ползва са му дали за "услугата", мангалите горят каквото си искат, но за тях нито дума, камо ли екостостикери. А иначе сега като не горят, въздухът в София е зелен на сайтчето му, нонза това никой не говори. Важното е да навътрят хората с кредити за нови коли и лобито на вносителите да върви.. Шибаняци, сър

кола дизел евро 4 от 2006г. отива в категория 2 според корупционните им стикери същата кола за със същия двигател от 2007г., която жсе произвежда така до 2010г. отива в категория 3, бдз каквато и да е логика ограбипават коли от една и съща еврокатегория по възраст. Мръсни лобисти! ще ни карат зорлем да си бракуваме колите. Не съм махнал нито дпф, нито катализатора, но ще трябва да си дам колата за скрап, за без пари, щото няма да му дават да я карам, когато ми трябва, въпреки, пе си плащам чинно данъците. А мангалите могат да горят когато и каквото си поискат. Сега, лятото защо няма смог, въпреки че всички коли се движат, мръсни демагози?! Производителите на коли си мислят, че ще си вдигнат продажбите, като накарат хората да си бракуват старите коли.Ми няма, целта ви е да накарате хората да задлъжнеят със заеми за нови коли, въобще не ви дреме за въздуха, щото мангалите горят безнаказано каквото намерят, когато си искат! Хората няма да си накупят нови коли с тези доходи, забравете гнусни, продажни политици!

Само с винетки, глоби и стикери не става. Необходими са действия. Едно време хората са се придвижвали с каруци и всичко е било съсредоточено в центъра за да е по-близо. Да но сега разстоянието не е проблем. Ако общината, болниците и партийните централи се изнесат по периферията, то проблема е решен. Дизелите трябва да бъдат забранени категорично. Като инжинер по двигатели недоумявам защо автомобилите на газ не съществуват в ЕКО мерките на общината, при положение че са 10 пъти по-екологични от дизелите. В разумните държави вече има забрани за дизели, дори се спира производството им. Тука какво чакаме, положението не е ли същото?

Автомобилите изцяло на газ, сапренебрежимо малко. Другите са бензинови, но модифицирани на газ. Как гарантира на какво караш. Администрацията ако се изнесе от центъра, ощетяваш хората които не ползват автомобили.

Кретен недоклатен, сложил съм газова уредба, газта е с двойно по-ниска цена! На бензин ли ще продължавам да карам бе кухар?! Шййба курвенските ви номерца долни!

Чета, чета и пак чета и мечтая как София ще станела чиста.))) По6ле чигам и виждам бълването на ТЕЦ-а и запалените гуми от орките, горящи необезпокоявани от никой и се чудя, в крайна сметка къде по дяволите живея!?!?!

едно полезно нещо да направи КПКОНПИ, ЕВАЛА...къде бяха докато ГЕРБ беше на власт? - трябваше корумпираната ГЕРБ да се махнат от власт, че да заработят!!!!

Тези не са добре!!! Карам на газ и за какво си смених талона да пише газ.

А ако караш реално на бензин? А ако ни заблуждава само?

Дани Ръбъл разкрит си, и все толкова тъп. В България газ се слага по икономически а не по екологични причини. Погледни как се третират този тип автомобили в белия свят...

А без мръсни автомобилисти, замърсени с дрога, кога? Те са по-опасни от мръсните автомобили.

Как да го разбера това мръсни коли. Външно мръсни или вътрешно егати заглавието.

най накрая ще си карам коню спокойно в центъро.а и всеки ден цената му се дига .По царско време в Софето колите са били редкост само на най богатите а матриала се е движил на каруци.

Имам 20 годишна кола 1,2 75 кс. ЕВРО 3.Карам я по 10 000 км на година. Горя 600 литра на година. Някой кара кола 250 кс на 3 години по 100 000 км с ЕВРО 6 Ходи с нея и до тоалетната. Гори 9000 литра на година. Какъв е ефекта върху околната среда?

Никой не се интересува от ефекта, това е продукт на лобито на вносителите на нови коли. Мислят, че така ще вдигнат продажбите.

Още малко мозък да бяха вкарали преди тва и тоя стикер можеше да достигне формат A4. Как може да е толкова голям и кому е нужно въобще да има стикер. Не може ли по номер на кола да се извлича тази информация?

Естествено че може, но има едни пари за усвояване, а и акълът им ги е слаб.

Може, ама стикера е 12 лева без ДДС...

Защо първо не измислят санкции срещу работодателите, които дават ниските заплати, което е реалната причина хората да са принудени да карат стари и замърсяващи автомобили. Заплатите са причината, а стикерите не могат да решат този проблем. Извод - санкции срещу работодателите - да нямат право да влизат в Бг работодатели, които не могат да осигурят средно-европейски заплати. Да им лепят стикери и да ги гонят още на границата,

Ако заплатите се изравнят веднага минавам на електрическо возило.

Колите да не влизат в центъра а мангалите да горят каквото си искат в печките..

Какви мерки се измислиха срещу цигани и не само, които горят гуми, отпадъци стари мебели и каквото още се сетят? Зо лятото над глупавата ви столица няма смог? Защо баламосвате хората? Защо сте се заяли с частните коли и никой не взима мерки срещу промишлените дръгели? Един МАЗ или Камаз които бълват сажди с тонове ще имат ли стикери? Има толкова още въпроси, но не личните автомобили пречат. Защото малкият човек е лесна мишена за стригане!!!!

Те чистят града от боклука. Добре че са те .ако нямат пари като теб..за парно ,кал ще се топлят ? Ще горят каквото намерят . Да им даде пари държавата както и апартаменти да се настанят и се усвоят от обществото

И за какво да ви дават на вас манаглите безплатно всичко? Ей така щото сте черни ли?

Щом ще Има изключения, да отпадат тия измисления стикери

Ако искаха екологични коли,щяха да заложат на метана. Екологично гориво Лесно се произвежда и като цена е евтино. Докато стане електро автомобил в природата се изхвърлят много вредни емисии. И кой ще ги рециклира тези батерии след 10 годинки. Абе голям цирк.

какво стана с ::Антикорупционната комисия предлага да отпаднат екостикерите за колите 16:23 | 30 юни 2021

от цялата тази работа пепелят само циганите с каруците . те са ЕКО . няма стикери . Кончето сере лайна н апътя , по ЕКО от това няма

Тази еко дебилщина дано един ден да излезе един политик и да каже СТОП. Ще ми горят боклуци, ще караме коли с токсични батерии, тока за които ще се произвежда от баси замърсителите, ще се отопляваме с гуми и трески с лепила, а бай Митю дето ползва автомобила за до вилата ще го караме да обикаля цяла София, заради пикливото стикерче....

Ма да мерят и кой шофьор кара по-екологично... Съседката включва на трета само на магистралата... Из квартала кара на първа ... на 6000 оборота.

Жената е винаги във готовнист. Не се знае никог кога млад Vin Diesel ще се появи и иска да се състезава.

Мое ли да питам как трите ми автомобила, който употребявам живеейки в центъра с обща възраст около 60 години и средна категория Евро 1.15 - как замърсяват повече като не ги карам всеки ден? Как да се кача на превозно средство в МГТ като придвижването ми по работа в/през центъра ще ми отнеме (с чакането и влаченето) часове вместо минути?? Времето е пари, нали? Как ще ми обяснят замерването на автомобила на бензин, при положение че го карам на газ, което е в пъти по-екологично? С какви доводи ще ми обясняват че можело да имам газова уредба, ама да си карам на бензин, при положение че на газ ми е ПО-ЕВТИНО и няма никаква логика да карам на бензин освен в редки изключения? Лоби, цинизъм, корупция. Т'ва е схемата с новите еко-категории и СТИКЕРИ. И накрая - каквото и да извадят като довод - става дума само и единствено за пари. Нашите пари, насила измъкнати и разделени между шепа не-хора.

За къв са ти три автомобила на по 20 години? И не ги караш всеки ден... И не ги караш и трите наведнъж.... Ти добре ли си е?

Добре съм, благодаря. Няма как да ги карам и трите наведнъж в един и същи момент, нали? Мога само един по един. По същество - единия е градски, другия се кара само зимата, третия - само лятото. Няма как да получа автомобил който да ми пасва едновременно и на трите изисквания (има един, но цената му надвишава тази на два апартамента в централната част на София). И още нещо - обща възраст 60 не значи 3х20 години. Единия е значително по-нов от останалите два. Там имаше един лаф за статистиката и кой яде боб с наденица. :) Поздрави и бъди здрав/а!

Има коли на които в големия талон не е написана еко категорията ко праим?

Земи чети бе, не им пука за евро категорията на производителя, това са си наши еко категории определени с ГТП. Ако си евро 4 ама мърсиш може и еко кстегория 2 да слезнеш.

Т.е. суспендираме европейските правила и въвеждаме наши си :) Ми то тогава направо да излезем от ЕС и да се присъединим към някаква друга организация...

A ko e така както казваш ме устройва. Аз до центъра на София не ща да ходя, ама де не се окаже, че ще ме карат да ходя до КАТ наново защото при регистрацията са спали служителите на КАТ и вносителя.

Ама в европа не свалят катализатора и да му вземат некой лев после.Като си евро2 на замерване значи си толкова,какво сложно има за проумяване

Ама ти що си мислиш че с тази сонда в гъза могат да определя коя категория си?

Всеки автомобил има допустими норми на замърсяване,ако не ги покриеш и са завишени няма да можеш да минеш преглед

В Германия пак се замерва и се лепи еко-стикер, който няма нищо общо с категорията, която пише в големия талон. Тя е ориентировъчна....ако си поддържаш колата би било нормално да я вземеш тази категория без проблем, ако си издънил катализатор, махнал си дпф филтъра и си запушил егр клапана.. Каквото и да пише в големия талон, то просто няма значение.

Няма по-добър пример за лицемерието и алчността на бившите управници. Не съм фен и на новите, но наглостта на старите е ... еми - ей-това е - стикерите. И още 1000 примера...

Спри се бре, стари нови все тая! Ако новите го искаха защо не го отмениха?

Щото ресорния НОВ министър май няма капацитета да мисли внимателно. Скръцнали са със зъби на България заради мръсния въздух в София, предишните калинки са решили че най-лесно (т.е. е изгодно на всички играчи в сянка) е да бъзикат старите автомобили (вместо праха, печките, циганите и т.н.) и тоя новия вместо да мисли е поел в тяхната посока. Може и да е бил "мотивиран" с някой морков и/или тояга, знам ли?

Еко лицемерието е грозна картинка. В София ще строят инсталация за горене на отпадъците, дето ги внасяме от Европа, а собствениците на стари коли ще компенсират като заобикалят Центъра. Стъклен купол над тая зона няма ли да се изгради? Или каквото излиза от ауспусите и инсенератора, магически ще заобикаля въпросните пресечки? За автомобили на газ нищо не видях, а старите коли, които все още са в движение използват предимно това гориво. По-“зелено” е да произвеждаме возилата на 10 години, отколкото да използваме една машина 30…

Като гледам чернилката по климатика в модерно, от дизелите ще да е да знаеш!

Айде пак заради въздуха на София, натоварихте и бай Иван от някое балканско село да плаща е тез грешни пари

Кола 1990 и кола 2020 година било то бензин или дизел едни и същи кубици имам един и същ разход гориво. Изводът е един. Едни и същи вредни емисии бълват. Разликата е там че финнте прахови частици на колите без катализатор (саждите) се изхвърлят на момента ,а тези със катализатор се събират в катализатора. В последствие тои се изхвърля и същите тези сажди пак са в природата. Въпросът е не да живеете е по чисти градове,а да си скубят. Да не би като има пожари било то на полето и в гората има филтри и катализатори. Да не би да дите и пушачите от изгорелите растения да го събира някои. Не просто те в последствие обогатяват почвата. Светът се управлява от едно големи крадци и мошеници който живеят като пиявици върху масата от хора.

Айде бе!Сега кажи че даже старата кола е и по бърза и вече ме нави да си купя такъв кокошарник

Все съм чувал, че извън града въздухът е по-чист ама ти ме разубеди.

В Германия има три стикера червен, жълт и зелен, тука 5.

После ще ги сменят, да изкарат още пари! Щом и на ремаркетата слагат! :D

Камазът носещ пръст, коя категория ще ? Питам за един приятел , строител?

Той извършва работа с пътен лист ти ходиш по анцунг да закараш кифлата си в МОЛ-а. И да заблуждаваш се, че всичко се прави заради дима прави се, защото много станаха автомобилите. Ако беше заради дима щяха да забранят цигарите.

Мога и да мисля и да смятам, колата ми Евро 6B, да кажем жена ми е кифла... хайде да не Камаз.. един камион колко курса ще направи днес да "хвърли" земя 3-4-6 курса .. сега ми го превърни колко пъти "мога" да отида по анцунг с новия си стикер... а камиончето ще си работи при старите условия.?

Ами не може да мислиш защото ако видиш категориите за еко стикерите, ще видиш, че не се присъждат спрямо какво бълват от ауспуха, а спрямо коя година са произведени. Числата 0.2-03 са само за парлама.

Kenn1111

Поредното дране на хората за да влеем едни пари в приятелските кръгове.Бедна германия стикера е 5 евро и не е задължителен но у нас всички плюс 25 лева!Не сме богати тъпи сме че оставяме така да ни скубят

това ни е подарък от банкянския тулуп

И потвърден от новия министър! Потърси статията, как отказва да отмени стикерите! Печатницата е на депутат от БСП!

Така лимислиш! Виждам че те мързи да потърсиш стстията! https://voxburgas.com/na-petrovden-da-pocherpi-petarkanev/

Това е игра! Автолобилните концерни плащат за въвеждане на лобистки закони, видите ли всички да си купуват от нашата продукция и бизнеса да върви, ама ще говорим за екологията. Производителите на нови автомобили замърсяват природата, но обвиняват обикнонения човек. Ако се ремонтират употребяваните автомобили, ако се реновират, с хиляди пъти ще се намали замърсяването. Еколозите да се замислят... или са им казали да не мислят чак пък толкова... Всичко е ИГРА!

Само едно кажете кой тъп педал от администрацията измисли стикерите да се слагат по средата на стъклото !?!? Явно от администрацията искат да има още ПТП-та с още повече жертви по пътищата. Подобно малоумие никъде няма !!!!

ако караш без вътрешно огледало може и да ти пречи

а като сега ти седи на предно ляво по безопасно ли ти се чини , на бас че си червиш устата и за това те дразни

Ти остави моето огледало се димва обаче единия сензор гледа точно където е стикера и сега огледалото мисли, че е нощ. Добре че сензори за дъжд, пътни знаци и смяна на лентата не са засегнати. Обаче още не знам как се държи сензора за пешеходци пред автомобила.

ами изчегъртай го та да не ти спре пейсмейкъра

а честито с още 25 кинта отгоре а на тези дето минават по два пъти годишно двоен кеф

цената на този стикер порасна до 20 кинта?

Ами щото кафетата станаха 10 лв, а те обещаха да са колкото двойно кафе.

Това е поредната тъпотия измислена от тарикатите да ни дерат .... този център купол ли ще му правите или вятъра ще спрет ... идиотски решения бъркащи в олекотелите джобове на хората .... да ви го ....

Кога ще премахнете автоморгите и ще спрете да внасяте отпадъците на Европа и света? Боклуци!

Тия еко стикери нямат нищо общо с дима който излиза от ауспуха. Няма уред в сервиз който да покаже разлика между втора и трета както и трета и четвърта категория. Разликата между категориите е 1 промил. Същото е и при дизелите за димноста. 0,7-0,5 m-1. Единственото нормално и очебийно разделение е по годините на производство. 1992,1996,1998,2009 при бензиновите и 2002 2007 2009 при дизелите. Еко категориите ще са по години .!.

Сиреч е безмислица, но на някой му се иска да има нашите пари. Ами щом се примирихме, и ще ни стрижат, ще ни.... и така.

Ами ако искат да редуцират автомобилите друго не могат да измислят. Ако имаш друга идея давай.