Коментари - БДЖ купува вагони от германските влакове Intercity | business.dir.bg
назад

БДЖ купува вагони от германските влакове Intercity

Deutsche Bahn ще предостави до 70 модернизирани пътнически вагона на преференциални цени и при облекчени условия

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - БДЖ купува вагони от германските влакове Intercity | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това не е реформа в БДЖ, а закърпване на положението по много примитивен начин............Гвоздейков, Минчев, Друмев, като немогат да се справят с Модернизация и Развитие на БДЖ-да си ходят. Изхвърляне на думи, също както правеше Събев- и резултата накрая плачевен. Е нали пари има, защо да не е както трябва, обновяване на парка, по-квалифициран персонал и най-важното качествено ръководствон.

чакаха 30 години с реформата, за да купят 30 годишни вагони втора употреба. Ей на това му казвам аз прогресивно мислене - още почвайки реформата, да си набележеш стоката, която ти трябва, и да чакаш цели 30 години, докато можеш да си я позволиш. МИЗЕРНИЦИ В МИЗЕРНА ДЪРЖАВИЦА!

като ти стане билета до Варна 180 евро, колкото плащат в Германия първи ще изквичиш и ще кажеш - че какво им имаше на реновираните вагони.

да плащат толкова. Някъде пишеше по официалните медии, че от доста време насам там продават месечни карти за 49 евро за пътуване из цяла Германия.

Какво друго могат да направят министър, зам.министър по жп транспорт и управителин ан БДЖ - второро разрядни, освен "модернизация" втора употреба.....Трябваше класни ръководители, за да има качествена промяна в БДЖ

това са вагони бе пич, не ти е кисело мляко ''втора употреба'' били ... ти като седнеш във вагона на БДЖ, купен предния месец чисто нов, първи ли си седял вътре ? Бах мааму и прости ганьовци.

_stankow

Минахме на открити псувни ? Към народа ми ? Няма да се разберем с вас ! Ще ви държим отговорен за такива приказки !

по-спокойно бе.. Мелез между сириец, дошъл в българия по линия на полит-обмен по байтошово и българка, дъщеря на некой партизанин изкарал до ''4-то отделение'' ти ли си ''народа'' ?

Изобщо не ме тревожи възрастта на треновете....комисионната е като за нови.

Неее, държавата купува нов внос на стари возила! После овикват автокъщите.

Пари за нови имаш ли ?

в България няма пътници за нови вагони.

_stankow

>>>Пари за нови имаш ли ? Разбира се че имаме. Парите за стари немски вагони са колкото за нови руски. Русия е един от най-големите износители на вагони в света. Качеството ли ? Ами погледнете нашето метро. Вагоните са руски. Някой да е намерил един кусур даже ?

Нов москвич ли е по-добре или 10 годишна S-класа? Ми той москвича още след 6 месеца е гробница бе пич..А S-класата дори не е мръднала след 10 години.

Не сме втора ръка , а четвърта ръка.Втората ръка "хора" за нашите "приятели" от запада ,са негрите , а третата са онези от Пакистан ,Афганистан и т.н. Някога българия имаше ,ако не греша 5-6 вагоно-ремонтни и вагоно-строителни завода. Даже в момента един частен завод е приготвил два вагона за сертифициране , но това не е изгодно ,предполагам ,че не могат да дадат съответните комисионни, така желани от ж.п.администрацията

Ние втора ръка хора ли сме, че влаковете да са ни втора ръка? Европа да признае за какви ни прие при тях.

Често пътувам с влак и имам впечатления от първо лице. Това е добра новина, защото в момента освен че са много стари и в лошо състояние, има и недостиг на пътнически вагони. Единственото ми притеснение е дали тези вагони разполагат с място за велосипеди/инвалидни колички? Има такова изискване за вагоните в ЕС,, което трябва да се изпълни в даден момент и от БДЖ. Да не излезе, че ще трябва да ги спираме/обновяваме след някоя и друга година?

Не изглеждат читави, общ салон, климатици и без отварящи се прозорци е много зле ! Да не говорим, че едни нормални управляващи биха се постарали у нас да се произвеждат ПОНЕ вагони.

Поне? :)))) Това да не са 8 колела, 4 шасита и малко седалки, бе, Васко? :)))

Поневже си невежа в тази област да те светна, в България се произвеждат доста неща за тези твои бленувани вагони, от спирачните системи през окабеляването та чак до информационните дисплеи с HD резолюция.

Интересно шефовете на БДЖ дали поне веднъж ще пътуват в тези конюшни без купета ???

Реформа ще е тогава когато персоналът в БДЖ е КВАЛИФИЦИРАН и интелигентен,в момента е пълна утайка с хора които не могат да си напишат името без правописни грешки.

Преди 10 - 20 години, закупихме свръх модерни, италиански вагони за пътници, ама след първата година, вагоните изчезнаха от пътищата: Била им скъпа поддръжката. Какво ще се случи с тези - не знам, но по едно време доставиха едни швейцарски - втора употреба. Е някой вероятно са понаправили гуша покрай сделките, но пътниците го отнесоха.....

Преди да купят сименсите вкараха от Германия вагони втора употреба серии 33,43,45 Вагони от италия никога не е имало,еле пък от Шфейцария.

бъркаш трамвай с влак-ства дума за Швейцария

Не бъркам, а съм се возил по линията София - Варна на последен модел италиански вагони и после тези вагони изчезнаха, била им скъпа поддръжката.....

влакове тип конюшна са отвратителни. Не зная кой го е излъгал тоя дебил гвоздейков, че това е някакъв лукс.

Вагоните са добри но нашите гаменчета ще ги осерат и нарежат за месец време !

Поне 4 гамена са ти се обидили, че ги подценяваш токова... 2 седмици. Максимум. И то, ако се сдържат...

Kalin

Снимката изби рибата.Веднага си личат надутите пуяци нашенски.То бива розиране ама и зрешките им все едно назаем са ги взели.

Компания от второразредна държава купува "модернизирани" вагони втора ръка.... И то какви! Хамбари на колела, един смрадливец стига, за да издуши всички пътници. И това трябва да е позитивна новина? Май "старите" вагони, ония с купетата, са башка по-предпочитани от пасажерите. Пък и сами си ги правехме....

едно време си ги произвеждахме, сега и това втора употреба...в евроатлантическия рай дето и едни жълти павета не могат да наредят :)))

Ами произвеждай ти. Кой те спира?

Ние и сега ги произвеждаме в Дряново само че за нищо не стават.