България и още 7 страни от ЕС поискаха отмяна на пакета "Мобилност"
Източноевропейски държави обмисляха съдебна битка с реформата за превозвачите
Обратно в новинатаКоментари - България и още 7 страни от ЕС поискаха отмяна на пакета "Мобилност" | Бизнес.dir.bg
Коментари
Аз " шофьор" знам как се пише! И " дърт"- също! Но ТИ си от онези неграмотни шефове, които за пунктуация не са чували, а " наще" не знаят какво е, защото всичко им е " мое"!
Боли ги фара тия в Брюксел за : Българския и т.н. шофьори . Само че не могат да го кажат направо , че искат да ни онождат през гащите и са го облекли в красивата форма на голямата им загриженост за ИЗТОЧНОЕВРОПЕЙСКИЯ шофьор ! Шефове на транспортни фирми винаги е имало и ПАК ще ИМА , както и шофьори работещи за тях !!! Ако някой страда от заблудата , че западноевропейския шеф е по-добър от източноевропейския си е за негова сметка !!! Само да припомня , че капитализма при тях има бая по-голема история отколкото при нас ! И изобщо не хранете илюзия , че когато НАШИТЕ камиони се дрънкат прани на връщащия курс към БГ това е заради БГ шофьорите ! Те западняците дори са склонни “да не видят” иначе страшното въглеродно замърсяване причинено от камионите , за разлика на същото от леките коли ! Пълно лицемерие и егоизъм -маскиран зад фалшива загриженост за източноевропейския шофьор !!!
Леле мале, като гледам драскачите какви ги пишат съм сигурен, че повечето са виждали камион само на снимка. Особено тоз под мен. Той не знае как се пише думата ШОФЬОР, но тръгнал акъл да ръси. Глупаци, нима мислите, че някой го боли дедовия вие къде спите, къде ядете, колко взимате, кога се прибирате? Всичко това е само защото на тея им трябват ШОФЬОРИ, и искат наще фирми да фалират и ние да идем да работим при тях. Да идем там, да плащаме безбожните данъци там, да теглим стотици хиляди евро кредити. Толкова ли сте прости, че не се усещате? Някога когато се пътуваше с шкоди европи, мадари и др. такива, и нямаха печки, климатици, паркинги кът и нямат нищо нямаше проблем да се стои по цяла седмица в кабината. Сега всички камиони имат печки, климатици, паркинги бол, перални бол, бани бол и стоиш на две седмици по 45ч голям проблем. Сега в уж пандемията 90% санитарните възли във макаронската страна не работеха. Защо? Нали бяха загижени какво стана? Нали бяха загрижени за шофьорите? Защо удължиха времето за каране? Значи сега на шофьора майната му щото стоките са спешни. Защо го направиха макаронския закон на всеки 4 седмици да се прибираш не в родната си страна, а там където е регистриран камиона? Щото за тея робовладвлци на запад дето имат наши шофьори не им е изгодно да пращат всеки месец робите си до България. Защо няма нито една точка с минимална цена за превоз като толкова са се загрижили за нашите заплати? Защото така им изнася.
Никаква отмяна! Няма да фалират шефчетата, а няма да сменят колите си на 6 м., а на година! Как до сега никое правителство не ги подгони за укриване на доходи? Осигуровки върху 615 лв., която заплата водачите не получават, а командировъчни- 4- 5 000 лв., без данъци! Защо германци, французи, нидерландци не фалират, бе? И си осигуряват работниците на реалните доходи!
че защо, не искаха ли да се приберат вкъщи в краа на месеца, на полето в Словения ли ще спят.
Напротев даже трябва още да се затегне.Тая криза доказа колко важна е тази професия и ословията и за труд и почевка трябва драстично да се променят.И не България го е поискала а тия лапачи от фирмичките
Нито някой се отказва, нито някой е фалирал.. Брюксел е прав искат по добри условия за труд. Нашите шикалкавят.
Аз нещо не разбирам - шофьорите могат да си избират къде да работят - там където им е най-изгодно. Българските фирми да направят условията за шофьорите изгодни и те самите ще искат да работят за тях ... къде е проблема?
защо пишеш за неща, които не разбираш? България няма промишленост и селско стопанство. Българи работещи като шофьори в западна Европа само минават през България за да си видят семействата. След това с празни камиони ходят до Румъния или Полша за товари. Българските фирми не са конкурентоспособни на западните и е безумие да разкарваш камион празен из ЕС за да почивал шофьора в България. От Румъния и Полша не могат да взимат товари. Рано или късно българските фирми ще фалират или ще се пререгистрират в западна Европа. Дори тъпия СИК-аджия разбира, че това е изнудване за износ на работна ръка и капитали от България. Знаеш ли колко струва 1 камион, как се получава финансиране за тези пари и как се изплаща това финансиране? Ти никога в живота си не си държал парите за 1 камион в ръце....
Всяка държава трябва САМА да определя заплати и всичко друго за шофьорите си. Във всяка държава, заплатите са РАЗЛИЧНИ... Ако шофьора, пострада, се разболее в чужда държава, трябва да си ПЛАЩА.
Превозвачите нямат никакъв шанс за отмяна на плана - мобилност. Те и без това трябва на всеки курс да стоят превантивно под карантина съответно по 14, 21 или 28 дена според регулацията.