България атакува пакета "Мобилност I" в Съда на ЕС

Задължителното връщане на превозното средство в държавата по установяване ще доведе до неефикасно използване на транспортните съоръжения, твърдят от МС

Обратно в новината

Коментари - България атакува пакета "Мобилност I" в Съда на ЕС | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БУЛГАРИЯ ДА НЕ АТАКУВА В СЪДА НИЩО, А ДА АТАКУВА ДВАМАТА БЪЛГАРСКИ ЕВРОДЕПУТАТА, БОКЛУЦИ, КОИТО ПРОВАЛИХА УМИШЛЕНО ГЛАСУВАНЕТО И ЦЯЛА ИЗТОЧНА ЕВРОПА СТРАДА ОТ ТЯХ. ЕДИНИЯТ Е СВЕТОСЛАВ МАЛИНОВ А ДРУГИЯ Е ЕДНО ТУРЧЕ НА КОЕТО ДОРИ НЕ МОГА ДА МУ ПРОИЗНАСА ИМЕТО!!!

Още едно предателство на Борисов (освен, че щеше да пусне гратис РСМ, ако не беше Шкембе Воевода). Слаб и корумпиран политик, на когото е ясно, че в ЕС го търпят само защото си трае и на всичко казва "Yes, sir!!!" Даже не го поканиха да се сбогува с Меркел, а тука го раздаваше все едно са първи дружки.

Регламента си действа и всички транспортни фирми се находища съм него само Бг превозвачите протестират , абсолютно неоснователно

Ами като трябва да плащаш данъци и заплати в държавата която си … Нормално е българските “работодатели” да протестират

България да има собствено мнение и да оспори решение на ЕС. Не мога да повярвам. Ощипете ме да видя ,че не сънувам.

По принцип, тази тема е много болна за транспортния бранш и то не само в България, а и в цялата периферия на Европа. Просто мерките, които се взеха срещу т.нар. фирми-пощенски кутии реално рефлектират върху периферните страни. Факт е, че в България има много фирми (български и чуждестранни), които оперират почти на 100% извън България, камионите им не се прибират тук, шофьорите са с 3-месечни командировки, някои и за повече. Факт е, че има фирми, които правят предимно каботажни превози, защото са най-високо платени. Факт е, че нашите транспортни фирми подбиват цени на европейския пазар и изтласкват западни превозвачи. Факт е, че нашата конкурентноспособност не е на база знания, умения, коректност и разбиране на логистичните и транспортни вериги и процеси и всъщност, ниската себестойност на труда произтича от осигуряването на минимални заплати. Но всичките тези неща, можеше да бъдат поставени към всяка една държава-членка и тя да бъде задължена да вземе мерки за това, а не през и да не се стига до Пакет Мобилност, който автоматично ограничава и коректните фирми. Мисля си, че можеше да се въведе мин. часова ставка за шофьори, както е в други страни и това автоматично щеше да вдигне цените. Малко по-сериозен контрол от ДАИ щеше да намали броя на фирмите с лицензи и неподдържани камиони и така транспортния пазар щеше да се саморегулира и нямаше да се стига до този Пакет Мобилност. Така или иначе Пакета е факт и дано поне да има някакво отлагане, защото май май много фирми ще закъсат от 02.2022 нататък.

Ти виждаш ли, че жалбата е от 2020 г.? Тия сегашните мухльовци, тогава само са точили зъби да се домогнат до властта! Нещо май крадецът вика дръжте крадеца!

Това е то еврораревнството................ не знам защо някой се е надявал на нещо различно от протекционизъм на силния.

а ти знаеш ли от кога е директивата?