Коментари - "Аз съм стар, не съм идиот": как испански пенсионер надви онлайн банкирането | Бизнес.dir.bg
назад

"Аз съм стар, не съм идиот": как испански пенсионер надви онлайн банкирането

Най-голямата банка в Испания даде пример като ще удължи работното време на гишетата си с три часа, след като пенсиониран лекар призова финансовите институции да осигурят служители, вместо да пренасочват по-възрастните хора към дигитални услуги

Обратно в новината

Коментари - "Аз съм стар, не съм идиот": как испански пенсионер надви онлайн банкирането | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Онлайн банкиранети краде пари от възрастните хора, а те не могат нито да го следят, нито да докажат нещо

идиоти навсякъде, къде на тия години ще се разкарва до банката и да чака по опашки, а тука са още по-големи идиоти, от много години си плащам всичко онлайн и като ги гледам тия опашки да се редят да дават пари, направо лошо ми става

Моя телефон е със стар андроид , но добре си работи и ми е достатъчен, а приложенията на банките и не само на банките работят само на по-нов андроид. ЗАЩО ТРЯБВА ДА СИ КУПУВАМ НОВ ТЕЛЕФОН , КАТО СТАРИЯ МИ Е ДОСТАТЪЧЕН. САМО ОТПАДЪЦИ ЛИ ДА СЪЗДАВАМЕ.

все още клиента има право, докато в БГ тук таме нпкой е чувал това като лаф, но не знае какво означава. В наше село банките бачкат до 17 часа..кога да свършиш работа в тях. а за капак има много услуги, за коити искат личноприсъствие,подписи икакво ли не? Крайно време е точно банките да работят поне до 20 :00 !

Технологиите помагат , но не са направили никой щастлив . А когато се счупи нервен срив и рев на умиране. Интернет зависими , телефон зависими повече от наркозависимите ! Всичко знаят, а ядът боклуци, вода не пият , не се движат , освен кучета и котки други животни не са виждали! У.. ужас !

Защо само стари и пенсионери? Аз съм на 45 и съм ИТ специалист и в момента буквално това правя - създавам и подържам онлайн системата на голям пенсионен фонд. Въпреки всичко аз също съм на мнение, че твърде много неща сега са онлайн. Да, удобство е да има и онлайн вариант, но той трябва да е добавка, не основен метод на работа. Две причини - ние всички, стари и млади, имаме нужда от контакти с хора и второ, цифровизацията води до загуба на работни места.

Аз съм в подобна ситуация като тебе...развивам приложения за финансовите пазари и последното нещо което бих се нарекъл е невежа по дигитално банкиране. И все пак тази работа е фундаментално сгрешена, защото не може да няма с кого да поговориш лице в лице когато системата не работи и парите са ти заключени в нея! Онлайн чатовете не са заместител за това.

Когато системата не работи и при тях, освен да си поговорите друго не могат да направят за теб. Не всички служители са разговорчиви, обаче. По добре да инвестират в решения чрез Hyper-scalers с подръжка на HA и DR (щом сте IT ме разбирате) и нищо не пречи да има винаги някой в банката, който да помага на хората, които имат трудности да се справят с приложенията, било то мобилни, банкомати или други интерфейси.

Да банкираш през телефон с н на брой знайни и незнайни приложения за мен е престъпна безотговорност. Заради "лесното" ще изгубите "своето"

"дигитални", "дигитални", "дигитални".... "ЦИФРОВИ" - това е българската дума, абсолютно точен превод! Или и на вас не само възрастните, а всички нормални българи трябва да ви ревнат - Българин съм, не съм идиот!

Да де, ама ако използват правилното "цифрови", как ще непрекъснато ще повтарят, че 50 000 е цифра?

50 000 не е цифра дебилче!

Ако тук някой направи подобна подписка, от банките само ще се изкикотят и ще вдигнат още таксите за обслужване на гише. Това ни различава от цивилизования свят.

как ще го "прочетата"