Коментари - "Автомагистрали" не са имали нужните ресурси за поетите проекти | Бизнес.dir.bg

Коментари - "Автомагистрали" не са имали нужните ресурси за поетите проекти | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Голая киска хочет ласки - www.BG17.club

Схемата е толкова проста - даваш поръчката на АМ, но те нямат капацитет и трябва да я дадат на "наши фирми" да свършат работата. Проблемът е друг - тоя, дето дава поръчката на АМ няма как да не е знаел, че с 30 счетоводители и 20 леки автомобила, какъвто е всичкият инвентар и работна сила на АМ, пътища не се строят! Т.е. точно той е нарушителят. Но, това било законно.. Е, как няма да е, като точно с тази цел преди година - две предишния парламент с мнозинството на една партия промени ЗОП точно в тая посока, за да може МС да възлага на АМ и от там натаък вече всичко е ясно - схемата е посочена в първото изречение.

Що за констатация? Ако в обществената поръчка не е посочен критерий "количествен и качествен капацитет" , а се прави 'оценка на око' и се търси най-ниска цена какво се търси тогава? А ако е заложен такъв се изискват съответните документи от изпълнителя , в които той посочва какъв капацитет има. Навремето как АРЕМИС спечели поръчката за софтуера на здравната каса и искаше се фирмата да има 300 програмиста а в България нямаше такава. След като Арамис спечели, назначи около 50 български програмиста , доведе около 10 индийци и разултатите са налице и до наши дни. Но парите отлетяха....

Само ти не разбра, явно, че обществена поръчка въобще не е имало. Не е имало критерии, документи и т.н. Как по-ясно да бъде написано, че да го разбереш?

А не е ли най-нормалното нещо, ако отдаваш под наем багер за милиони, да искаш твой човек да носи отговорност за техниката и да я пази, а не да я дадат на първия м.нгал да я натроши... Нека проверят обявите за наем на багери и друга тежка техника и ще се "изненадат" че навсякъде машината си ходи с оператор.

Изненадани сме, че при абсолютна липса на капацитет е взето решение за вътрешно възлагане, т.нар. "in house". Ако в едно семейство мъжът се наеме да оправи бойлера, би трябвало да го може. Ако не - възлагаш на майстор при цена, каквато ти подаде пазара.

"Автомагистрали" не е разполагало с необходимия персонал и техника за поетите проекти - каква изненада !!!