Авиокомпаниите оцеляха в пандемията и гледат напред

Двубоят между "Еърбъс" (Airbus) и "Боинг" (Boeing) е обречен да продължи

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сега остава да намерят и пилоти, ама добре подготвени. След две години рестрикции, драстични съкращения на опитни професионалисти и, за съжаление, смърт и необратими заболявания сред авиационните кадри, много интересно се очертава търсенето на работна сила.

Пилоти колкото искаш има. Не се притеснявай. Все едно да не можеш да намериш тираджия.

Абе, за притеснение си е, като падне самальота, понеже управлението е в ръцете на полуподготвени хора, наети, щото са по-евтини. Най-вероятно няма да доживея времето, когато ще стане ясно, че качественият човешки фактор е незаобиколим.

Ами не е много така защото и преди имаше глад за пилоти, някой наистина няма да се върнат. Освен това мислиш ли, че през тия две години е произведен някой нов пилот? Ами не . При самолетите е още по-голяма каша, ако не лети всичките течности, гумички и семеринги се скпват необратимо. Ако са консервирани, ама колко са консервирани трябва да се разконсервират ама това е страшно много пари.

Европа навремето е процъфтяла, защото е реално в един климатичен пояс, което е правило лесно придвижването...поради същата причина и ЖП транспорта с лекота може да се развие и да замести въздушния. Райън и Уиз са обречени (но не и в следващите 1-2 десетилетия)

Предпочитам да се возя прав във самолет 25 мин. СОФИЯ-ВАРНА отколкото 8 часа в усмърдян на цигари влак.

Тия са най големите обирджии заедно с таксиджиите. Такава надценка имат, че няма да повярвате

Оцеляха, ама на база на много заеми, които трябва да връщат.

Че тя пандемията свърши ли?!

Има ръст на внезапна смърт при ваксинирани пилоти и спортисти...

Идват нови и млади. Стотици чакат за едно работно място и излизат много по-евтини.

Тъкмо няма да плащат пенсии и лечение на по-възрастните..