Антикорупционната комисия предлага да отпаднат екостикерите за колите
Единична цена на стикера е 6,80 лева
Обратно в новинатаКоментари - Антикорупционната комисия предлага да отпаднат екостикерите за колите | Бизнес.dir.bg
Коментари
Кому е нужно стикер, освен ако не е за пари?! А има толкова много други механизми за да се премахнат димящите курници от пътя, които никой не спазва
Мили ГЕРБери, искате да прецакате Слави? - НЕ ГЛАСУВЙТЕ ЗА ГЕРБ - ПРЕЦАКАЙТЕ СЛАВИ !!! тъй като кУмОнистите с машините искат да ни откраднат от гласовете на ГЕРБ "На 5 или 3 гласа един ще се прехвърля за Слави Трифонов." - разпореждам: НЕ ГЛАСУВЙТЕ ЗА ГЕРБ - ТАКА ПРЕЦАКАВАМЕ СЛАВИ!!! защото колкото повече гласуваме - толкова повече ще се прехвърлят за Слави, ако никой не гласува за ГЕРБ - няма да има нито един глас прехвърлен за Слави. НЕ ГЛАСУВЙТЕ ЗА ГЕРБ - ПРЕЦАКАЙТЕ СЛАВИ !!!
Ще ви преведа веднага , за не се затруднявате и се загубите в дербите на превода - Стикерите се изработват от частна Фирма , собственост на Депутат от ГЕРБ ТОЧКА
Такова нещо имаше и в зората на демокрация, когато се чудеха как да оберат народа най-елегантно.
Вземи прочети първо какво предлагат :) Предложението им е логично и е много по-добро от това, което е в момента.
Тези стикери са едни безполезни лепенки, за които ще трябва да плащаме дебели рушвети в пунктовете за преглед за да ни дадат по ниска група и да можем да шофираме в центровете по градовете. Когато сипеш калпав бензин или калпава нафта /такива по бензиностанциите бол/ няма значение какъв е стикерът - колата пуши. Когато ти откраднат катализатора - също.С тези лепенки плюс рушвета прегледът ще стане около 150-200лв. Зависи как се разбереш във пункта за прегледи колко рушвет да дадеш.
Тия стикери си бяха идея за прибиране на пари. Нали се прави замерване при прегледите? Може само да въведат онлайн какъв е случая с дадена кола и това ще е базата данни и ще излиза постоянно и на камери и на КАТ
Моето предложение е много по-просто, всички коли които не отговарят на еко нормата от завода да не минават в по-ниска категория, а просто да не минават преглед. Да има контролни екипи по улиците, които да проверяват автомобили непосредствено след преглед с мобилни устройства. При несъответствие с измереното на прегледа да се отнемат лицензите на пунктовете и да се спират автомобилите от движение. Когато по улицата мине автомобил който дими и не се вижда от него да се спира директно от движение и да отнема лиценза на пунктът, през който е минал преглед. Толкова!
Това което си написал има смисъл ако по бензиностанциите сипват само читава нафта и читав бензин отговарящи на стандартите. И ако не ти откраднат катализатора. Ако ти сипят скапано гориво ще ти спрат колата от движение дори вчера да си я купил. Тези лепенки са само за да се пълнят нечии банкови сметки.
Правилно! Какво ще се харчат държавни пари за нек'ви лепенки. Да се задължат шофьорите да боядисват лявото стъкло на задната пътническа седалка отвътре с блажна боя в определен цвят (без Евро сертификат - черно, Евро 1 - кафяво, Евро 2 - пембено, Евро 3 - оранжево, и т.н. до зелено) На шофьора не му пречи, понеже там му е мъртва зона, а проверяващият ще вижда отдалече екологичния клас на колата. На пътника пък ще му прави сянка. Всички печелят!
За лепенките никой няма да харчи държавни пари. Лепенката си я плащаш ти самия. Плюс всичко останало и рушвета.
Ето какво предлагат: "... може да се използват вече изградените системи за автоматично разпознаване на регистрационните номера, както и съществуващите решения в областта на информационните технологии, за да се сведат до минимум публичните разходи и разходите на собствениците на МПС". ОК, дотук добре, ОБАЧЕ... Купувам преди 3 години кола от Пловдив и, независимо, че според Autodata колата е с EUR 4, в стария талон е записано "EUR 3". Отива жената да я регистрира в КАТ - София, съответно ѝ издават нов талон, в който, обаче, графата "Екологична категория" не е попълнена, т.е. няма вече "ЕUR 3". Съответно, така е записана колата и в базата данни на КАТ, АПИ и т.н. Т.е., ако искам да карам колата в централна градска част, трябва да ида при официалния вносител, той да ми издаде документ, че колата е с "EUR 3", което ще ми струва 96 лева, пак да ида в КАТ - София и да платя още около 30-40 лева за нов талон. Общо 130-140 лв. Плюс 2 дни изгубени... И не съм само аз, случаи като моя - бол, имам чувството, че КАТ нарочно не вписва екологичната категория, за да получи допълнителни пари ей-така, за нищо... Ха сега КПКОНПК и нейния шеф Цацата да ми каже как ще ми сведе до минимум разходите? Аз предпочитам всяка година да давам 10-15 лева повече при ГТП и на стикера да пише "EUR 4", отколкото да дам накуп 130-140 лев, тая кола няма да я погребват с мен, я....
Когато ти сипят скапана нафта /обикновено примесена с леко корабно гориво и други гадости/ дюзите се замърсяват и в един момент колата започва да пуши все едно си пъхнал димка в ауспуха. Когато демонтираш дюзите върху тях има 1мм сажди и са запушени. Саждите можеш да почистиш с парцал и някакъв спрей а промивката се прави на специален стенд със специална течност под високо налягане. При коман рейлите ситуацията е направо трагична. Работата е много и изисква внимание и майсторлък, прави се задължително в сервиз и то не във всеки сервиз и цената е мнооого дебела. Заради стикера ще ти лепнат и една дебела глоба и ще спрат колата от движение. В такава ситуация е по добре да метнеш таралясника в моргата и да отидеш на магазина да си купиш друга кола. При бензина е същото но ситуацията не е чак толкова трагична.
А тази комисия, в качеството си на какви, правят това предложение? Да не би да свършиха някаква работа с голямата корупция? Или ЦацарOFF имитира дейност, след като чухме от Яне Янев какви ги вършат с Гешев ?