Alstom започва ремонта на влаковете на БДЖ в началото на 2021 г.
Продължаваме да изграждаме и голяма мрежа от местни доставчици, които са от съществено значение за успеха на проекта за модернизация, казва изпълнителният директор на Alstom* за Румъния, България и Република Молдова Габриел Станчу
Обратно в новинатаКоментари - Alstom започва ремонта на влаковете на БДЖ в началото на 2021 г. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Майка му не знае точно от кой е детето. И за да не обиди татковците, го е кръстила :Габриел Станчу....
Това което сте написали е 100% платено от Алстом. Явно ни мислите всички за тъпанари. Нищо от това което казват е истина. Истината, е че в момента БДЖ е под изпълнител на Алстом и извършва ремонтни дейности за 10 лв. На час, а ценовата ставка на тях е 150 лв. Кой е балъка или някой политик се е облагодетелствал. Също така има забрана да се работи с български фирми, всичко се внася от Румъния на доста завишени цени. Както има направени само 3 мотриси от 46. Яко а... Мога да разкажа още пикантерии.....
ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ..ПОЗНАВАМ ПРИЯТЕЛ КОЙТО В МОМЕНТА ПРАВЯТ УЖ РЕМОНТ НА СИМЕНСИТЕ И СА ПОД ИЗПЪЛНИТЕЛНА ФИРМА СВЪРЗАНА С ЧОВЕК БЛИЗЪК ДО ВАСИЛ БОЖКОВ..А РЕМОНТА Е ПЪЛЕН ТАШАК КАТО ГО СЛУШАМ КАКВО ПРАВЯТ...
Искам да пътувам с влак от София до Бургас и Варна за по-малко от 4 часа. Толкова ли е трудно през 2020?
Добре де, вместо това можеш да пътуваш с трамвай от Княжево до Люлин за 3 часа! Аман от мрънкачи.
Човече, още ли не си разбрал, че ЖП транспортът в България, и в частност БДЖ, всяка власт го смята за тежест и воденичен камък на шията, и се опитва ако има как, да не се занимава. Защото и самото БДЖ е един изостанал, ошмулен и окраден държавен мастодонт, който всички използват за КРАДЕНЕ. От машиниста и стрелочника, до генералният директор.
Няма да стане ! Няма да стане , защото трябва да се построи ново трасе, да се купят нови високоскоростни влакове, нови съоръжения за контрол на движението на влаковете ,обучаване на персонал, изплащане суми за отчуждаване на имоти и много други. Няма и такъв пътникопоток, за да може от цената на билетите да се възвърнат вложените средства. То дори цяла София да иска това, няма как да стане , защото само лятно време е наплив на пътници към морето и обратно, предпочита се пътуването с автомобил. Билетите ще са поне три до пет пъти по-скъпи, няма да се разрешава обемисти багажи и ще е както в самолетите- с предварително заявяване без преотстъпвне на билета. В Япония видях тези неща , но влаковете, в състав от осем вагона от Токио до Осака са пълни и цените са доста по-скъпи от тези на обикновените влаков.
Едно време тези ремонти се правеха в България. Сега като сме супер богати ще го правят сиромасите с по-високи заплати от нас. Затова власите карат скъпи коли, а ние се напълнихме с Дачия (влашки боклук).
Ами да, каква изгода има Германия ако ние сами си правим и ремонтираме влаковете като до 1991г. Забалежи в кои страни осъществава дейност тази корпорация - същите нео-колониални кочини като България....
А какво правят нашите вагоностроителни и вагоноремонтни заводи? Защо не се дават поръчки на тях? Румънците и молдовците ще свършат ли по-добре тези ремонти?
Може да вземе влака на Хитлер от музея в Полша и да го ремонтираме. Абе тия хора виждали ли са в какво състояние са мотрисите?! Вагони на по 50г... Какво ще им ремонтират? Всичко?
Много добре идея ,но има опасност лумпен-дегенератите да дадат полет на творческите си напъни по драскане.Как ще се контролира достъпа до вагоните ,защо ако ползувам влака ,няма да ми е приятно разни смрадливи с малцинствен и не малцинствен произход да разнасят воня на чесън,не мити телеса ,усмърдени дрехи и вонящи обувки
Лъжат защо служителите на БДЖ който подържаха тези влакове не ги взехте? И защо докарахте молдовци в ремонта?
50 работника обслужват ремонта на цялото БДЖ ... мамалийййййй
Свършената работа не се мери с бройката на вършещите я. През соца завод от 2000 парцала произвеждаше колкото сега един модерен цех с 50 души.
Да, и през ренесанса една манифактура от 1000 човека е произвеждала колкото сега един човек....
Система с възможност за много валути в бъдеще Предистория: Досега централните банки от държави от ЕС, които нямат евро, са успели да се свържат със системата Target; но в същото време с ограничена програма. България, Хърватия, Дания, Полша и Румъния се възползват от това. Досега обаче фактурирането в евро е било възможно само за тези страни. Това, което също трябва да е възможно за Дания в бъдеще, е клирингът в собствената си валута, кроната. Системата ще бъде „способна за няколко валути“, както я наричат експертите. Тогава Дания, като че ли, би възложила собствената си система за клиринг на крони на Евросистемата. Други държави все още не са поискали това. Според ЕЦБ Великобритания и Швеция все още не са имали целеви сметки. Уреждането на ценни книжа, което също е възможно чрез Target, това е така наречената система T2S, също е отворено за страни извън еврозоната от 2015 г .; но само Дания го използва.