158 млн. лева от камиони и 270-280 млн. от леки коли: Караджов слага край на тол ваканцията
Който руши и цапа пътя повече, трябва да плаща повече, каза министърът на регионалното развитие
Обратно в новинатаКоментари - 158 млн. лева от камиони и 270-280 млн. от леки коли: Караджов слага край на тол ваканцията | Бизнес.dir.bg
Коментари
Освен това, трябва и да се затегне и техническия контрол на камионите (тировете). Едни или го минават по документи или се движат претоварени, а някои и двете.
Отдавна трябваше, всички си плащаме винетка и такси, когато ходим в чужбина и не мрънкаме, за да има път трябва пари, и ако няма държавен бюджет, няма държава.
Правилно. Да си плащат тол таксите. Няма гражданите да им плащат разрушените пътища. Никакви субсидии. Не пипайте данъците и акцизите. Доказано е, че цените не падат, Подпомагане само на тези, които действително имат нужда, а не по цели отрасли.
Насрахте се ! Много е лесно да прибираш пари срещу нищо. С некачествените горива изминаваме толкова, че това ги прави най-скъпите в Европа. Автомобилите се прецакват за отрицателно време и евростандарта им не отговаря и всичко от нашия джоб !
Всъщност като се замисля- ТОЛ таксите са всъщност средновековните такси за преминаване през моста или пътя на графа. И Европа я управлява фон дер... въобще напред към средните векове.
добре де кирето не може ли да облага с по голяма сума само чуждите камиони.. че то скоро както е тръгнало транспорта съвсем ще спре.. България ще фалира от раз..
Тоя граф защо мислиш е направил моста или пътя? За да има честта и удоволствието някой път по него да минеш ти? ПОЛЗВАШ - ПЛАЩАШ!!! Камионите са всеки ден по пътищата! Голяма част от хората си купуват винетки и реално ги ползват 15-20 пъти в годината!
Не бройката, а килограмите рушат пътищата. Една кола е около 1.5 тона, докато един камион може да достигне 30 - 40 тона , а като включим и транзитния трафик, сметката става още по-дебела. Всеки плаща според това колко руши, така е по цял свят
Значи превозвачите 2 години не са плащали тол такси и са получили 170 000 000 лв. субсидии от Тиквун I. Е как няма да подскачат сега като ужилени. Не само че ще трябва да си плащат тол таксите (дебелото Лили похарчи за системата няколкостотин милиона лева, а тиквата обясняваше как щели да влизат по милиард годишно от тол такси), ами спряха и държавните бонусчета за послушание. Вие сами си правете сметка защо разиграват целия цирк в момента и реват със сълзи за бащицата-тиква.
Най-накрая, всеки да плаща според потребяваното. Защото, докато физическите лица ползват до 1/3 от годината интензивно автомобилите си, то тежкия кямион е всеки ден на пътя. По-справедливо е и те да плащат за инфраструктура, наместо да си купуват последни модели ферарита, бугатита и майбаси
ДПС РЕВЕ, ЧЕ ще трябва да плащат... А те са свикнали да им СА НА ДЪРЖАВНА ХРАНИЛКА....
В чужбина си плащате тол такса за лека кола на всички магистрали, а тук тази такса се поема от всички - и от тия които никога не се кават на магистрала. Затова пътищата ни са гробници.
Един камион плаща тол такси за един месец, колкото годишните винетки на 10 коли. Има някаква грешка в числата на господин министъра.
Цената на км с лек автомобил е около1 лв. Без да съм сигурен за камион който е в пъти по скъп, харчи повече и има заплата на шофьора, вероятно 1 км пробег е над 3лв. Дали ще ги сбъркат 10 ст повече много се съмнявам. Вдига се шум за нищо.