Коментари - 158 млн. лева от камиони и 270-280 млн. от леки коли: Караджов слага край на тол ваканцията | Бизнес.dir.bg
назад

158 млн. лева от камиони и 270-280 млн. от леки коли: Караджов слага край на тол ваканцията

Който руши и цапа пътя повече, трябва да плаща повече, каза министърът на регионалното развитие

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - 158 млн. лева от камиони и 270-280 млн. от леки коли: Караджов слага край на тол ваканцията | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Освен това, трябва и да се затегне и техническия контрол на камионите (тировете). Едни или го минават по документи или се движат претоварени, а някои и двете.

Отдавна трябваше, всички си плащаме винетка и такси, когато ходим в чужбина и не мрънкаме, за да има път трябва пари, и ако няма държавен бюджет, няма държава.

Правилно. Да си плащат тол таксите. Няма гражданите да им плащат разрушените пътища. Никакви субсидии. Не пипайте данъците и акцизите. Доказано е, че цените не падат, Подпомагане само на тези, които действително имат нужда, а не по цели отрасли.

Насрахте се ! Много е лесно да прибираш пари срещу нищо. С некачествените горива изминаваме толкова, че това ги прави най-скъпите в Европа. Автомобилите се прецакват за отрицателно време и евростандарта им не отговаря и всичко от нашия джоб !

Всъщност като се замисля- ТОЛ таксите са всъщност средновековните такси за преминаване през моста или пътя на графа. И Европа я управлява фон дер... въобще напред към средните векове.

100 хиляди а колите 2.5 милиона бе госип караджов

добре де кирето не може ли да облага с по голяма сума само чуждите камиони.. че то скоро както е тръгнало транспорта съвсем ще спре.. България ще фалира от раз..

Тоя граф защо мислиш е направил моста или пътя? За да има честта и удоволствието някой път по него да минеш ти? ПОЛЗВАШ - ПЛАЩАШ!!! Камионите са всеки ден по пътищата! Голяма част от хората си купуват винетки и реално ги ползват 15-20 пъти в годината!

Не бройката, а килограмите рушат пътищата. Една кола е около 1.5 тона, докато един камион може да достигне 30 - 40 тона , а като включим и транзитния трафик, сметката става още по-дебела. Всеки плаща според това колко руши, така е по цял свят

Значи превозвачите 2 години не са плащали тол такси и са получили 170 000 000 лв. субсидии от Тиквун I. Е как няма да подскачат сега като ужилени. Не само че ще трябва да си плащат тол таксите (дебелото Лили похарчи за системата няколкостотин милиона лева, а тиквата обясняваше как щели да влизат по милиард годишно от тол такси), ами спряха и държавните бонусчета за послушание. Вие сами си правете сметка защо разиграват целия цирк в момента и реват със сълзи за бащицата-тиква.

Най-накрая, всеки да плаща според потребяваното. Защото, докато физическите лица ползват до 1/3 от годината интензивно автомобилите си, то тежкия кямион е всеки ден на пътя. По-справедливо е и те да плащат за инфраструктура, наместо да си купуват последни модели ферарита, бугатита и майбаси

ДПС РЕВЕ, ЧЕ ще трябва да плащат... А те са свикнали да им СА НА ДЪРЖАВНА ХРАНИЛКА....

В чужбина си плащате тол такса за лека кола на всички магистрали, а тук тази такса се поема от всички - и от тия които никога не се кават на магистрала. Затова пътищата ни са гробници.

Един камион плаща тол такси за един месец, колкото годишните винетки на 10 коли. Има някаква грешка в числата на господин министъра.

Цената на км с лек автомобил е около1 лв. Без да съм сигурен за камион който е в пъти по скъп, харчи повече и има заплата на шофьора, вероятно 1 км пробег е над 3лв. Дали ще ги сбъркат 10 ст повече много се съмнявам. Вдига се шум за нищо.

Един камион плаща тол такси за един месец, колкото годишните винетки на 10 коли. Има някаква грешка в числата на господин министъра.