Коментари - 1 лев тарифа на километър поискаха таксиджии в столицата | business.dir.bg
назад

1 лев тарифа на километър поискаха таксиджии в столицата

Ще подобрим качеството на услугата при по-висока цена, обещават от бранша

Обратно в новината
| Редактор : Красимир Тодоров

Коментари - 1 лев тарифа на километър поискаха таксиджии в столицата | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мисля че има място за различен клас клиенти: 1. Просто да стигна от точка А до точка Б - подробностите са без значение. Тогава се гони най-ниска цена, може да се возиш във вмирисана Дачия - не е толкова важно, стига да не те лъжат в обявената цена, а тя да е ниска. Например 65-70 ст/километър. Има някакви такива в момента, не съм ги ползвал. 2. Сравнително нов и добре поддържан автомобил, климатик през лятото, любезно отношение. 80-95 ст/километър. 3. Луксозна услуга в автомобил от класа на Соната (не говорим за Е клас на Мерцедес) - отварят ти вратите, чадър ако вали и те взимат от дома ти, музика по твой вкус. 1.50-2 лв/километър. Мисля че ще има място

SPARK - И тоя занаят да намалява

Sm3hurk0

Един коментиращ по-надолу предлага нови коли, да се кара на гориво за каквото е проектиран автомобила... Ако се направи икономическа обосновка на подобен бизнес план ще се получи, че цените на таксито ще станат като в белите държави от Европа... Проблема е, че цените на колите са европейски, а се изплащат според доходите на българите.

Що говориш глупости, бе? В момента тарифата е 70 ст./км, даже без да броим първоначалната такса и престой. Автомобилите в никакъв случай не горят повече от 10/100, а на всичко отгоре бакшишите масово карат на метан. Сметни сам печалбата на километър колко процента е. Услугата е повече от добре платена, даже без да смятаме, че на клиентите редовно им се налага да обясняват "къде беше това", да слушат откази на бакшиши да ги взимат, и пълното несъобразяване на бакшишите с това клиентът да избира музиката и че не бива да пушат в колите и даже да задават въпроса "ще ти преча ли!, ако запаля"!

Накратко защо не използвам и няма да използвам, независимо от цената, нашите таксита - огромен процент от водачите са с почти нулева хигиена, нагли до безобразие, ЗДвП го нямат за нищо, возиш се в някакви коптори, вонящи на пот и цигари (да не споменавам наченките на нов живот по таблото и стелките), почти всички те товарят по някакъв начин в сметката и гледат да те прецакат, редовно отказват курсове, които не им се струват достатъчно дълги и печеливши и т.н., и т.н. Примерите са безброй. Дебело подчертавам, че има и изключения, каквите съм улучвал преди да спра да използвам услугите на таксиметровите компании, но, за съжаление, са много малко. И какво очаквам като услуга от тях, за да започна отново да се возя на такси, ще дам като пример от преди около месец в Западна Европа - вали проливен дъжд, спирам такси за сравнително кратко разстояние, шофьорът веднага излиза да отвори вратата на приятелката ми, за да не стоя аз на дъжда, докато тя се качва. Колата е на не повече от 2 години, беше ми чак неудобно, че съм мокър и се качвам в такъв чист автомобил. Шофьорът с панталон и риза, само попита къде да ни закара. След като стигнахме, платих и помолих да ни изчака 10-тина минути, тъй като трябваше да се купи нещо и да ни върне до хотела. Въпреки че броячът беше нулиран при първото плащане, шофьорът не ни таксува отново със стартова сума, която изобщо не беше малка, нито пък имаше такава за престоя, а директно тръгна към хотела, където отново излетя да ни отваря вратите. Шофирането беше безупречно, както и отношението. На другия ден към летището получихме същото обслужването от друга таксиметрова компания. Да, тарифата им е висока, но получаваш услуга, която си заслужава и не съжаляваш за това. Извинявам се за дългия пост, но се надявам поне някой от таксиметровия бранш да прочете това и да се опита да промени ако не повечето от компанията му, поне себе си.

Бате ако ми дадеш такава цена и аз ще отварям вратите за жената ти. Даже и не само вратите ще и отварям.

Качеството ще се увеличи, ако и цената се увеличи - ВЕРВАЙТЕ МИ. Това само роден бизнесмен, по известен като БАКШИШ, може да го изтърси. Или да хванем да се притесняваме, че фирмите не печелят достатъчно, че да имат възможност да направят инвестиция в това да се ПОДОБРИ услугата и след това да вдигнат цената?

Sm3hurk0

Пълна лъжа е всичко ! Преди време пресметнаха, че МИНИМАЛНАТА тарифата трябва да е 1,30 лв/км за София. Това бяха сметки оповестени от министър от правителството на ББ. След 2-3 дена от министъра бе снето доверието и излезе Фандъкова и каза: 1,30 лв./км. е максималната цена за километър на територията на гр. София. Та това е историята за цените на таксиметровите услуги в София и е пример, как държавата се меси в частния бизнес.

Да направят възрастта на таксиметровите автомобили до 5 години и тогава да вдигат цената

lu4ka

Те цената си я взимат и сега. "Руски паметник" - ж.к."Свобода" - 5км 830м. Ж.к."Свобода" - "Руски паметник" - 11км 620м.

Нека го направят. Лошото е че повечето българи няма да могът да си позволяват таксита и много таксиметрови ще останат без работа и ще трябва да си търсят друга. Пазаря не прощава! Или се съобразяваш с възмножностите на клиентите си или оставаш с по малко клиенти.

Sm3hurk0

по-добре без работа, отколкото с недоизплатена кола и затънали в борчове.

И по 0.50 лв да направят , пак няма да ги ползвам тези миризливци

Няма нищо, което да се подобрява в услугата. Аз ползвам една от столичните големи компании, таксито пристига до 1-2 минути, което е отлично постижение. Имат ограничение за възрастта на колата, КАТ или общината да си свърши работата и да разкара трошките. Това, което искат, е да компенсират поскъпването на горивата и на живота като цяло. Нашите заплати обаче засега не мърдат, така че и те да изчакат.

има търсене и предлагане - като доматите на пазара. Общината дига ли цената на корнишоните на женския пазар - Не. Що да дига цената на такситата?

Sm3hurk0

Бъркаш много нещата.... иска се минимална цена на такситата, че сега някои работят на загуба с корисни цели.... и за това търсят начин да фискализират на кухи фирми и да не плащат данъци. Сравнението на женския пазар не е подходящо за този случай.

За тая ралта си има КЗК.

Тия тъпи бакшове вече даже не могат да открият адреса И не могат да си включат навигацията за тази цел (истинска случка от преди 2 дни с една фирма, дето има в името си цвета на колите си), а повишаване искат! Ееех, да не бяха изгонили Юбер тия прости бакшиши, тогава щеше да има повишаване на качеството на услугата!

Ма, кво ни занимават, че ще стачкуват. Аз ще стачкувам, защото шефа ми ми дава 800 лв заплата, а не 8000, колкото смятам, че заслужавам....ама, чакайте...това е частна фирма, кво общо има общината. Бакшишите като педалите. Да вдигат шум.

айде да идва Uber

Е, лобито на жълтите ги изгони. Аз сега ползвам SPARK и с 3.48 за 12 минути си се возя сам, на ток съм, и не трябва да слушам бакшишки брътвежи в купчина желязо, което противно на всякакви физични закони, някак се придвижва.

По закон не трябваше ли да бъдат до 10 годишни такситата? Вчера се возих на такси ВАЗ 2107 и си припомних младостта, ама все пак си е поне 20-30 годишна кола.....

А защо първо не си подобрят услугата, а после да искат повече пари?

БРЦК

Таксиджиите никой не ги спира да карат ако искат и на 2лв на км. Простите тъпанари искат столична община да направи ЗАДЪЛЖИТЕЛНАТА МИНИМАЛНА цена в бранша 1лв. Та да няма конкуренция. Боклуци. Върнете Убер и закривайте тия дебили.

Sm3hurk0

Явно тъпия си ти и тези които са Ви сложили 23+ до момента. За София цената на такситата е ограничена до 1.30 лв/км. от Столична Голяма Община ! По морето цените са други и за това софиянци гледат на въпреки тарифа от 3.50 лв. / км. и изпадат в транс. Та не си прав... и живееш в заблуждение.

а кой я измисли тази глупост??? Нали уж само максималните ставки се регулираха от общината?

Аз съм съгласен да вдигнат таксата, НО първо да им се забрани да карат на гориво, различно от фабричното за колата. Ако е на бензин - да карат на бензин, ако е дизел - да карат на дизел. Второ колите задължително да бъдат до 5 годишна възраст и до някакви километри - да речем 400 000 примерно. Освен това да се следи личната хигиена, модификациите от всякакъв вид по автомобилите да са забранени и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да имат детско столче налично в багажника за да не се чудим как да се качим с дете при тях и да е безопасно!

И какво те грее на какво гориво карат? Ти се благодари,че има хора каращи на газ, защото съвсем ще се задушим.

Могат и 10 лева на км да си направят тарифата и да се фалират сами