На база на това, че 51.2% от българите използват интернет, като 72% от тях са активни потребители на платформи за обмен на видео съдържание, от банката са решили да спестят на клиентите си ценно време в трафика на големите градове и да им осигурят професионална индивидуална консултация за жилищно финансиране по интернет.

„Чрез новия онлайн видео канал ще предоставяме високо професионални консултации по всички въпроси, свързани с жилищно и ипотечното кредитиране. Голямото предимство за нашите клиенти е лесният достъп до услугата и то в удобно за тях време и място. Огромна част от активното население е онлайн и предпочита да се информира от мрежата. Тези хора вече няма да бъде нужно да посещават клон, за да получат експертен съвет или съдействие за жилищно финансиране”, коментира Румен Радушев, началник управление „Жилищно кредитиране“ в Пощенска банка.

Статистиката показва, че все по-голям брой домакинства у нас имат достъп до глобалната мрежа, като всеки втори българин е активен онлайн. Профилът на масовите интернет потребители у нас очертава поравно мъже и жени в трудоспособна възраст, с висше образование, живеещи в големия град. Именно това са хората, които най-често се интересуват от закупуването на имот чрез жилищен кредит.

За реализиране на видео консултациите за жилищно кредитиране е създаден специален Skype профил. По време на видео връзката с Пощенска банка клиентите ще могат в реално време да водят разговор със специализиран експерт „Жилищно кредитиране“, да му зададат своите въпроси, дори да разгледат на екран необходимите документи. Също така те ще могат да получат по електронен път своята оферта за нов кредит, примерен погасителен план, преддоговорна информация и други материали.

След консултацията потребителите могат лесно да продължат и към следващия етап – безплатно онлайн кандидатстване за жилищен кредит.