Сайтът беше и сред финалистите в раздел „Професионални награди за уеб - Адаптивен дизайн (Responsive дизайн)”. Ключови постижения при моделирането на „виртуалния магазин” са неговият адаптивен дизайн /трансформира се удобно за различните видове устройства/, интерактивният кредитен калкулатор-симулатор и бързият и интуитивен процес за кандидатстване за кредит.

Те бяха оценени най-високо от журито, съставено от представители на бизнеса, медиите и професионалистите в уеб, съгласно критериите на конкурса, сред които са иновативност, функционалност, дизайн, нестандартни решения и др. Същите критерии очевидно се оценяват високо и хората, които ползват „магазина за кредити”, тъй като по данни на компанията само за 6 месеца след старта на сайта през януари 2013 г. е отбелязан ръст от 77% на онлайн молбите за кредит спрямо предходното полугодие.

Във връзка с тази тенденция Луик Льо Пишу, изпълнителен директор на БНП Париба Лични Финанси, България заяви: „Ние сме приели като свой ангажимент да предоставяме на хората най-иновативните и удобни решения за кредит. Уверени сме и, че интернет ще бъде все по-важен канал за продажби. Ето защо разработихме и предложихме на клиентите иновативния виртуален „магазин за кредити”, който изцяло променя концепцията за комуникация с тях. Наградата от българска уеб асоциация е висока оценка за работата на нашия екип и доказателство, че компанията ни е лидер в сектора на онлайн кредитирането.”, посочи той.