Kaufland е любимата марка на българските потребители. Това показват финалните резултати в тазгодишното издание на потребителската класация "Любимите марки". За поредна година компанията и участващите й собствени марки събраха най-много гласове в изданието. Kaufland беше избрана безапелационно за Търговска верига №1 у нас и за Любим международен работодател, като така затвърди авторитета си на пазарен лидер и компания за пример с работодателските си практики и в тазгодишното издание на класацията.
"Любимите марки" е единствената потребителска класация у нас. В нея в директен вот в три етапа българите избират своята любима марка в различни категории. По данни на организаторите тази година в гласуването са се включили рекорден брой потребители - близо 62 хиляди души.
Kaufland завоюва първото място и в категория "Иновативна марка". Част от собствените марки на веригата също спечелиха първо място в различни категории - марката Kuniboo® е най-предпочитана в "Бебешки и детски продукти", а bevola® спечели в "Био и натурална козметика". Националната линия "Брей!" на Kaufland взе приз в категория "Българска марка - храни и напитки - продукт", а K-Classic се нареди сред финалистите в "Собствени марки - храни и напитки". "Шеф месар" на веригата попадна в ТОП 3 на потребителските предпочитания в "Месни продукти". K-take it veggie е сред най-популярните в категория "Веган, био и натурални продукти", а лютеница "Брей!" - в категория Майонези, лютеници и сосове.
Получените отличия са в резултат на усилията на компанията да предлага на клиентите си несравним избор от качествени и винаги свежи продукти на конкурентни цени. Компанията ежедневно демонстрира грижа към крайните си потребители и към служителите си, за което заслужи мястото си за на финала в цели 11 категории.
* съдържание на Kaufland
НАЙ
Формулата за успешна кариера на Кристина Газиева
Поскъпването на храните на едро продължава втора поредна седмица
Много чуждестранни компании все още не са напуснали Русия
Поскъпването на храните на едро продължава втора поредна седмица
Много чуждестранни компании все още не са напуснали Русия