Superbrands: Майонеза "Краси" доминира над всички останали марки на пазара
Майонеза „Краси” получи признание от Superbrands за четвъртвековния си юбилей
Глобалната организация Superbrands връчи своята награда за отличен брандинг на Майонеза "Краси", с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар. На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и официалното издание, известно като Библията на брандинга, представящо съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната. Изданието разказва и за четвъртвековното съществуване на Фабрика за майонеза "Краси", за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който "Краси" се превръща в продукт, разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands - марка, която трябва да демонстрира: качество, надеждност и различие
Superbrands посочва майонеза "Краси" като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.
При получаването на наградата мениджъра на Фабрика за майонеза "Краси", Даниела Авджиева отбеляза, че е развълнувана да получи наградата Superbrand в годината на четвъртвековния юбилей на "Краси" и това е поредното отличие за марката-лидер на пазара на майонеза у нас.
"Ние поставяме на първо място отговорността да предлагаме безопасен хранителен продукт, затова именно "Краси" е "Най-добрата майонеза" като вкус и качество на пазара, ние задаваме стандарта на традиционната майонеза в България!"
През тази година "Краси" за пети пореден път бе посочена и за "Любима марка" на българските потребители.
НАЙ
С мечтаната работна виза внесените работници може бързо да избягат от България
Бумът на оръжията: Възход на ВМЗ - Сопот и рекордни приходи от 828 млн. лeва
Delasport с нов офис в София и ускорен глобален растеж
BILLA разкри какво включват стратегическите планове на веригата за 2024 г.
Бумът на оръжията: Възход на ВМЗ - Сопот и рекордни приходи от 828 млн. лeва
С мечтаната работна виза внесените работници може бързо да избягат от България
ЕК: Всяка година в ЕС идват 1,5 млн. трудови мигранти, но не стигат
Бюджетната комисия прие на първо четене забраната за реклама на хазарт