Никол Николова, която е 12. клас в Професионалната гимназия по техника и строителство в Перник със специалност "Интериорен дизайн", спечели стипендия за първата година в университет от томболата с награди за практикантите в Lidl. Цялостното изживяване на Никол в практикантската програма ѝ помогна да затвърди положителните си нагласи към компанията и я мотивира да остане на постоянна работа в магазин на веригата в Перник. По този начин зрелостничката ще съвместява завършването на средното си образование с трупането на опит, придобиването на самостоятелност и финансовото подпомагане на своите бъдещи планове.

Никол намира мотивация в топлите усмивки на клиентите, на които помага, както и в желанието за финансова стабилност предвид предстоящите важни събития в живота ѝ - абитуриентски бал и кандидатстване в мечтаната специалност "Педагогика и изобразително изкуство". Стипендията, която спечели от Lidl, е важна стъпка по пътя ѝ към тази мечта.

Денис Кираджийски, бъдещ студент в Медицинския факултет на СУ "Св. Климент Охридски", спечели голямата награда - iPhone 14 Pro, след като два месеца усвоява тънкостите на бизнеса и споделя задълженията на екипа на магазина на Lidl в Гоце Делчев. "Програмата ме научи да работя пълноценно в екип, да давам всичко от себе си и най-вече - да бъда човек." - каза на финала на практикантската си програма в Lidl Денис.

Практикантките от Бургас Велина Йорданова и Виктория Кавлакова спечелиха ваучери за любими продукти в Lidl на стойност 600 лв.

В десетото юбилейно издание на Практикантската програма на Lidl участие взеха 218 ученици от цялата страна. 92% от практикантите посочват, че биха препоръчали програмата на свои връстници, а 73% биха кандидатствали в други младежки инициативи на компанията.

Сред мотивите да изберат именно практикантската програма на Lidl, като изпълнен със смисъл ангажимент за лятото, участниците изтъкват репутацията на компанията, възможностите за нови преживявания и общуване с различни хора, и не на последно място - финансовата самостоятелност.

По време на своята практика учениците активно участват в ежедневния живот в магазини на Lidl, като полагат основите на своя професионален опит в бързооборотната търговия. Те трупат знания за бизнеса и умения като постоянство, дисциплина, управление на времето, работа в екип и общуване с клиенти.

Лидл България е компания, отворена към младите хора и чрез младежките си инициативи дава много възможности на ученици и студенти да се приобщят към сплотените екипи в компанията, да придобият и развият ценни за бъдещето умения и да положат стабилни основи на своята бъдеща кариера.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 120 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.


Материалът е предоставен от Лидл България.