Регистрацията за маркетинг обучението Coca-Cola Academy (Light) в SoftUni Digital стартира
Записването за курса, който е част от програмата #YouthEmpowered, е отворено до 25 май
Системата на Кока-Кола в България продължава да подкрепя младите в тяхното професионално развитие и за поредна година организира обучението Coca-Cola Academy (Light). Безплатният курс се реализира със съдействието на SoftUni Digital и е част от образователната програма на компанията - #YouthEmpowered, благодарение на която в продължение на 7 години, над 25 000 младежи са получили ценни знания и съвети за успешен кариерен старт от над 460 експерти. Курсът е подходящ както за начинаещи, така и за всички, които притежават известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво. Обучението има за цел да разкрие основните тенденции в сферата на маркетинга и тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите, развиващи най-популярните брандове безалкохолни напитки в световен мащаб.
Регистрацията за Coca-Cola Academy (Light) е активна и ще продължи до 25 май, а курсът, с продължителност от две седмици, стартира на 27 май. Записалите се за обучението ще получат неограничен достъп до всички лекции и материали и ще имат възможността да ги гледат в момента на провеждането им или на запис в удобно за тях време.
Coca-Cola Academy (Light) ще даде своето начало с темата за динамиката на управлението на онлайн канала, а курсистите ще разберат какво го отличава от традиционния. След това те ще бъдат въведени в сферата за лансиране на нови продукти. По време на тази лекция опитните експерти от Системата на Кока-Кола в страната ще споделят тънкости, свързани с целия процес на лансиране - от зародиша на идеята и нейната разработка - до изкуството на маркетинг стратегията и самото разпространение на продукта. Обучението ще продължи с магията на добавената стойност и нейната роля в повишаването на продажбите както в локалната точка на продажба, така и онлайн. Накрая специалистите в сферата ще вникнат в развитието на инфлуенсър маркетинга и ще разкрият методите за подбор на инфлуенсъри, които имат съществено значение за изграждането на добавена стойност за бранда и достигането до правилните аудитории.
Решилите да се впуснат в приключението Coca-Cola Academy (Light) ще имат възможността да черпят знания от истински професионалисти в сферата сред които: Нелия Златанска - E-retail & FSA Key Account Manager, Ванеса Иванова - експерт Стратегическо управление на негазирани марки, Георги Мардов, който се грижи за развитието на бизнес отношенията с партньорите на Кока-Кола ХБК България в онлайн търговията, бранд мениджърът Анна Мария Свиленова и Петя Христова, която заема позицията маркетинг мениджър за социални мрежи.
Всеки, който иска да се запише в курса и да задълбочи познанията си в сферата на маркетинга, може да го направи от тук.
НАЙ
Собственикът на Eлектрохолд реализира първата си емисия облигации за 500 млн. евро
Белгия взе завой за връщане към ядрената енергия
Оръжия вместо коли: Бум на военната индустрия в Чехия
Вицепрезидентът на ЕK за чист, справедлив и конкурентен преход идва в България
Белгия взе завой за връщане към ядрената енергия
НСИ: Ръстът на доходите в България продължава да изпреварва този на разходите
$4 трилиона може да донесе на американския бизнес обиколката на Тръмп в Близкия изток
Оръжия вместо коли: Бум на военната индустрия в Чехия