Кока-Кола ХБК България бе отличена като лидер в сектор "Храни и напитки" от най-голямата група за бизнес информационни услуги в Югоизточна Еврова - ICAP CRIF Bulgaria, част от международната група CRIF, разположена на 4 континента. За десета поредна година инициативата "TRUE LEADERS" отдаде признание на водещите компании в България, които са се изявили като лидери в своя сектор и едновременно отговарят на няколко измерими и обективни критерия. Компаниите победители бяха наградени на официална церемония в Гранд Хотел Милениум София, на 8 декември, в присъствието на повече от 200 представители на висшия мениджмънт на водещи български и международни компании, както и представители на търговски камари и браншови организации.

Призът "TRUE LEADERS" в сектор "Храни и напитки" за Кока-Кола ХБК България бе връчен на Стефан Гълъбов, финансов директор на компанията, от инж. Милен Станоев, директор на "Златна Панега Цимент" АД.

"Да бъдеш лидер означава да поемеш отговорността да бъдеш добрия пример във всяко отношение - за своите клиенти, партньори, потребители и обществото като цяло. И ние с желание носим тази отговорност. Социално-икономическите ни резултати са сигурен знак, че последователните стъпки водят до желаните постижения. През изминалата година Системата на Кока-Кола инвестира 131 млн. лв. в българския бизнес, а икономическият ни ефект се изразява в добавена стойност от 640 млн. лв. Ние генерираме 1% от данъчните приходи в страната и всяко работно място в Системата поддържа 4 външни работни места. А това, в което вярваме е, че когато хората, с които работиш, споделят мисията, визията и ценностите на компанията, успехът не закъснява", сподели по повод признанието Стефан Гълъбов.

Стефан Гълъбов, финансов директор на Кока-Кола ХБК България

Снимка: Coca-Cola

Тази година наградите "TRUE LEADERS" отличиха общо 42 български компании в различни отрасли, които през изминалата година същевременно са запазили позициите си на най-печеливши компании, затвърдили са своите лидерски позиции в сектора и са увеличили персонала си. Класирането на всеки участник се определя на базата на няколко измерими индекса, които се изчисляват чрез официално публикувана информация и не включват субективна оценка на журито или обществени проучвания.

Снимка: Coca-Cola


Материалът е предоставен от Кока-Кола ХБК България.