Потребителите искат бизнесът да ги измъкне от кризата
Три четвърти от американците вярват, че компаниите трябва активно да участват в борбата с пандемията
75% от потребителите смятат, че компаниите трябва активно да участват в борбата с COVID-19 и това категорично ще повлияе на репутацията им след края на пандемията. Това показват резултатите от ново проучване на комуникационната група Porter Novelli, проведено в началото на април в САЩ.
45% от анкетираните заявяват, че бизнесът може да осигури по-бързи и по-добри решения за кризата от институциите и неправителствения сектор. 71% са категорични, че ще спрат да използват продуктите или услугите на всяка организация, която си позволи нелоялни търговски практики по време на пандемията.
От друга страна, предприетите адекватни мерки от страна на компаниите влияят изключително положително на имиджа им - над 70% заявяват доверие и лоялност към такива организации, а 63% биха ги предпочели като работодател.
71% от американците оценяват положително публичната информация за предприетите от бизнеса антикризисни мерки, а над половината биха ѝ повярвали повече, ако идва от независими трети страни като институции и медии.
Едва 25% заявяват, че се доверяват на публикации в социалните мрежи по темата, свързани с COVID-19.
"Компаниите, с които работим в региона, намериха правилния начин да реагират на кризата и да общуват със своите клиенти. Въпросът e как да се преформатира цялостната комуникация на големите участници на пазара, така че да не намаляват драстично бюджетите си, а да ги пренасочат към проекти, които подпомагат местните общности. Защото както медиите, така и комуникационните агенции биха били обречени, ако настъпи "пандемия" от силно намалени или спрени бюджети." Това заяви Томислав Цолов, генерален мениджър на агенция APRA Porter Novelli, която е представител на групата в България и още 7 страни в региона - Албания, Сърбия, Словения, Босна и Херцеговина, Черна гора, Косово и Северна Македония. Сред ключовите клиенти на агенцията са А1, Nestle, Coca-Cola, Bridgestone, Beiersdorf, NEPI Rockcastle - компанията-собственик на Paradise Center и Serdika Center в България и много други.
Porter Novelli има над 100 офиса в 60 страни в целия свят. Веригата е част от Omnicom Group, която обединява 3 от водещите комуникационни агенции в сфери като здравеопазване, корпоративна социална отговорност и връзки с институциите.
Методология на изследването:
Porter Novelli реализира проучването PN View: 360, което има за цел да събере и обобщи впечатленията на хората по отношение на коронавируса (COVID-19). Изследването е проведено онлайн в рамките на омнибусното проучване CARAVAN® в началото на април 2020 г. и е сред 1004 пълнолетни граждани на САЩ.
НАЙ
Половинвековната връзка на Австрия с "Газпром" приключи с конфискация на газ
Филип Морис Интернешънъл отбелязва 10 години IQOS
Опростени регулаторни процеси са ключови за тежката индустрия и ускорени процедури
Yettel е най-добрият работодател в телеком сектора за 2024 г. според независима онлайн класация
Половинвековната връзка на Австрия с "Газпром" приключи с конфискация на газ
Българите са спестили над 6 милиарда лева от началото на годината
След като "щипна" газ за €230 млн., Австрия скъса с "Газпром", но купува руски газ от посредници
Еврокомисията: ЕС не внася от Азербайджан газ с руски произход