Българската компания за създаване на онлайн магазини CloudCart поема към нови хоризонти и разраства своята екосистема с модерен подход към пазара - Partners First, и изцяло нов продукт в портфолиото си - Marketing Suite. По време на събитието CloudCart Genesis Conference на 26 октомври пред над 500 гости водещата компания в e-commerce сектора представи технологичните новости в софтуерната платформа на клиентите си от Балканите, а доказани професионалисти споделиха актуални тенденции и кои практики в онлайн търговията водят до успех.

"Partners First e изцяло нов подход, който ще изгради ново бъдеще както за нас като компания, така и за нашите партньори като участници в платформата, и успеха на търговците, които ще бъдат големите печеливши. Ще надградим това, което вече имаме - съществуваща екосистема от експерти с над 50 агенции, фрилансъри и специалисти в услуга на нашите търговци", каза Николай Илиев, CEO на CloudCart.

 

Устремени към новото бъдеще по време на конференцията CloudCart начертаха технологичната карта на e-commerce сектора с най-новите тенденции и успешни подходи в първо лице от топ специалисти.

Маркетинг директорът на CloudCart Петър Лозанов насочи вниманието към топ 7 причини защо някои онлайн магазини не успяват и как 70% от тях могат да постигнат повече.

 "На първо място поставям липсата на знания в сферата на онлайн търговията на предприемачите и мениджърите. Това винаги е била една от най-сериозните бариери в работата, особено в началните етапи на структуриране на бизнеса и на връзката между клиента и различните екипи. Затова е важно с растежа на компанията да има бързо израстване на собствениците и мениджърите", сподели своя опит Лозанов.

CloudCart обяви и нов продукт: Marketing Suite - цялостно решение, с което ще помага на собствениците на малък и среден бизнес в Европа да продават още по-успешно и да растат.

"Вече не е достатъчно просто да изпращаш съобщения, а да достигнеш до потребителите през различни канали ефективно, без да се натрапваш. За целта обаче трябва да имаш възможност да отчиташ тяхната интеракцията и поведение. Marketing Suite дава точно такива възможности: микс от маркетинг инструменти за повече приходи от текущата база от клиенти. Събираме данни, сегментираме ги в групи на база 120 критерии, изпращаме персонализирани и уместни интеракции спрямо поведението на потребителите в различните канали", каза Петър Илиев, CTO на CloudCart.

Специална изненада за гостите на конференцията беше и поп звездата Любо Киров, който отбеляза своя 50-годишен юбилей по време на събитието и представи новия си уебсайт, изработен изцяло от CloudCart.

Повече за CloudCart: Компанията е основана в София през 2016 година от братята Николай и Петър Илиеви. Те създават платформа, която бързо се утвърждава като най-лесния за използване софтуер за електронни магазини, както и като мащабна екосистема за електронна търговия.

Компанията е част от една от най-престижните бизнес класации в света - Deloitte Technology Fast 50 за Централна и Източна Европа. Aмериканската медия CIO Review отличи софтуера й за "Най-надеждно eCommerce технологично решение", медийният гигант Newsweek подреди компанията в топ 3 на най-добрите бизнес инструменти за 2019. През 2022 в Словения е обявена като стартъп №1 в Европа.