Необичайните условия, в които оперира бизнесът през последните години, ще оставят трайни следи върху начина, по който функционира. Затова в януарския брой на списание ,,Мениджър" решихме да надникнем зад фразата Business as unusual. Мотивацията и представата на хората за добро работно място и професионална кариера се промениха и бизнесът ще трябва да се приспособи към тях. И тук не става въпрос само за поколението Z. Свидетели сме на преструктуриране на геополитическите сили, което издига червени флагове пред икономическата сигурност.

В тази комплексна обстановка атрактивността на мениджърската позиция, от една страна, се увеличава заради предизвикателството, от друга - избледнява заради отговорността и постоянната надпревара с времето. ,,За да се справиш, е необходимо да си лидер, който също постоянно се променя", споделя пред списание ,,Мениджър" Ивайло Рашев, изпълнителен директор на БСХ "Домакински уреди България" ЕООД.

Прогнозирането в тези условия е трудно, но желанието ни да търсим предвидимост ни кара да чертаем вероятни сценарии за развитие. Такива споделя и Нуриел Рубини на страниците на списание ,,Мениджър".

Снимка: сп. "Мениджър"

В тях ще намерите още причините, на които се дължи парадоксът на пазара на недвижими имоти в България и последните тенденции в автомобилни сектор у нас. Препоръчваме ви да прочетете още какво не е наред с Боинг и защо един болт има толкова голямо значение в тази индустрия. Ще научите още какво прави Дженсън Хуанг - толкова обичан лидер, какво донесе на Тайгър Уудс партньорството му с Nike и кои са филмите за изобретатели, които си заслужава да гледате. Позитивните разкази за бъдещето ни представят две световно известни личности - писателката Здравка Евтимова и икономистът Шел А. Нордстрьом.

Търсете бр. 1/2024г. на списание "Мениджър" в: разпространителската мрежа manager.bg/списание както и в платформата за дигитално четене zinzin.bg.