Германските туристи се връщат при туроператорите, объркани от предлагането в интернет.

Огромният брой предложения за ваканции в интернет отблъсква хората от мрежата и отново ги насочва към офисите на туристическите компании, посочи Германската туристическа асоциация, цитирана от ДПА и БТА.

"Вярвам, че много клиенти се чувстват все по-объркани, когато преценяват многобройните оферти онлайн, и обръщат гръб на интернет", каза президентът на асоциацията Ралф Хийке.

Приходите на туроператорите са нараснали с 3 процента до рекордните 23,7 млрд. евро през миналата година.

Броят на постоянно работещите туроператори в Германия през 2015 г. се е увеличил за втора поредна година до общо 9880 спрямо 9729 през 2013 година.

Въпреки това туристическият онлайн бизнес също отчита растеж. Според оценки 35,5 процента от резервациите за почивки през 2015 г. са били направени през интернет спрямо 28,6 процента преди три години, посочва браншовата организация.