Финал на класацията „Любимите марки”
Тече последният етап от единствената класация на българския потребител “Любимите марки”, съобщиха организаторите на кампанията от сп. “BGBusiness Bulletin“.
На първия етап, озаглавен „номинации” (8 – 15 декември 2008 г.) бяха определени 19 отрасъла, в които потребителите собственоръчно посочиха своите любими марки – без списък от предложения, из които да се избира. Дискусионен остава подборът на отраслите, който бе базиран на комбинираната номенклатура: някои отрасли не намериха своето представителство по съображения, свързани с малкия брой фирми в даден отрасъл, примерно телекомуникации. На втори кръг „гласуване” (13 – 22 януари т.г.) въз основа на броя свободни номинации отидоха топ 6 от брандовете във всеки от селектираните отрасъла, като целта бе да бъдат посочени трите най-любими марки в отрасъл. Сегашният трети, последен етап ще определи отново чрез гласуване “любимата марка” в топ 10 отрасъла, събрали най-много гласове по време на втория етап. Класацията ще завърши на 18 март, сряда, когато ще бъдат обявени и наградени 10-те “любимите марки” по водещите отрасли, както и Grand Prix “Любимата марка” на потребителите у нас.
„Любимите марки” не разчита на жури при номинациите и няма специални пазарни критерии за участие на марките в кампанията. Единствено потребителските предпочитания „включват” дадена марка, без да е необходимо тя да бъде купувана от потребителя. По този начин класацията представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга. Партньори на „Любимите марки са Българска стопанска камара и Германо-българската индустриално-търговска камара, а медийни партьори са Дир.бг, ТВ2, агенция Фокус, телевизия EBF, Дарик радио, радио Витоша, WebGround.
Не пропускайте своя последен шанс да дадете своя вот за марките, които обичате – призовават организаторите към www.mylovemark.eu.