Огромни печалби прибират фирмите, доредили се до договор със Столичната община за реклама върху общински терени. По някои контракти печалбата стига до 1500%. Част от фирмите са се окопали в тази дейност в далечната 1995 г., стана ясно от отговор на общинската администрация по питане на съветника от БСП Росен Малинов. От реклама върху 110 спирконавеса, поставени по договор на фирма "Маркани лайн", в общината постъпват месечно 17 667 лв. с ДДС или по 160 лв. на съоръжение. В същото време тази рекламна площ се продава на крайна цена от 858 лв. на месец или с над 400% печалба, изтъкна Малинов. Сходни са печалбите и при договора на фирмата за 23 рекламни ракети. "Маркани лайн" е правоприемник на стар договор от 1995 г. на фирма "Коктейл бар Нико" и има договор с фирма "Нюз аутдор", 34% собственост на рекламния бос Красимир Гергов. Още по-фрапиращи са разликите в цените по договора с "Вал София" за 210 рекламни ракети. От тях в общината постъпват 9022 лв. на месец или по 43 лв. на съоръжение. В същото време фирмата печели за месец по 710 лв. от рекламна ракета - 1500% печалба. Печалбите в началото на годината са били още по-големи, но общината увеличи с 50% сумите по договорите. София от години не може да проведе нови конкурси заради водените от фирмите дела срещу новата наредба за рекламна дейност. Ако до декември проблемът с наредбата не бъде решен, от 2009 г. рекламна дейност върху общинска собственост в София няма да има.