Коментари - WorkTalent ви пита: Трябва ли да отговаряме на мейли на колеги или ръководители в извънработно време? | Бизнес.dir.bg

Коментари - WorkTalent ви пита: Трябва ли да отговаряме на мейли на колеги или ръководители в извънработно време? | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Че аз в работно на някои не им отговарям, камо ли през другото...

какво Ви пише в договора! на запад, ако пише, че сте на разположение 24 часа, то тогава да. ако ли не ду хай ду ду. в бг са възприели всички мизерии от запада, перверзни интервюта за работа, всяка фирма прави про няколко кръга интервюта, а накрай заплатата един голям ой. за това се научете да си знаете правата. въпреки, че родният работодател е малко експлоататор, който не обича да плаща.

Като цяло сте прав/а, но с едно голямо НО - работим в България, и когато решиш да изтъкнеш правата си/да претендираш за това - резултатът е само един - "посочват ти вратата". Въобще "животинско" общество, с "животински" принципи и разбирания.....

това никак не ме учудва. ние българите ги обичаме тези неща. на запад също не са цвете за мирисане, но не са толкова брутални. въпреки това, ако почнеш да изразяваш много мение и да се цепиш от колектива шушумиги, шансът за кариерно развитие експоненциално намалява. демек, универсална офис култура. като цяло, аз не съм чул добра дума за БГ работодател. както казва народа, всички са правени от едно тесто...

Фирмите трябва да разберат най накрая че са ни наели за 8 часа ратен ден през седмицата. Всичко останало си е лично време и ако искат да се го използват, трябва да си платят както трябва, но първо трябва да попитат дали сме съгласни. Писна ми и от манталитета на хората че работата е над всичко.

Щом е по мейл, значи не е на живот и смърт, може да изчака до следващия работен ден. Ако е спешно, ще ме намерят по телефона. В моята професия (инженер съм) спешностите са два вида: 1. Бързо, спешно, веднага ни трябва проект за нещо, което ще го правим след три месеца или след две години ... живот и здраве; 2. Имаме проблем с монтажа, затворили сме два булеварда, кранът стои и чака, това струва 4-5000 евро на час (отделно от това са надниците на монтажниците и другия персонал) ... Първата група спешности автоматично отиват на опашката, след другите спешности. За втората група реагирам своевременно ... но на всеки е ясно, че такива проблеми не се решават по мейла.

Ти па за кво си им? Има си оперативен на място, хахаха

Между другото ставал съм свидетел на случай, в който служител на немските ни партньори отговори на мейл докато беше в отпуск, след което началникът му го скастри. Времето за почивка си е за почивка. @Простака: Оперативен на място не може да променя моите решения, които са съгласувани и одобрени. Става дума за носеща конструкция, а не за козметични промени. За всяка промяна добавям чертежи и изчисления. "оперативният" може да е строителен инженер (или техник), но има разлика в образованието и квалификацията. В Германия, например, има съществена разлика между "Статикер" и "Бауинженьор", въпреки че и двамата са инженери в строителния сектор. И няма Статикер, който да работи на обект, дори само заради разликата в заплащането. Няма и Бауинженьор, който да проектира - няма нужното образование/квалификация. Просто в моя случай става дума за държави, в които всеки си знае мястото, а не за България, където някакъв т.нар. "проджект мениджър" с педагогическо, философско или икономическо образование се изживява като корифей във всеки бранш, в който попадне. П.П. Пиша немските думи на кирилица заради тъпите нови правила ...

Ти някъф важен ли си ? Май мнооо на сериозно си се взел а? Гоуемия той...

Как този път не са забранили коментарите на тази простотия...