"Фолксваген" планира да закрие най-малко три завода в Германия
Това е планът на най-голямата индустриална група в Германия да започне разпродаване в родната си страна Германия, заяви представител на работническия съвет. Федералното правителство се обяви в подкрепа на работните места
Обратно в новинатаКоментари - "Фолксваген" планира да закрие най-малко три завода в Германия | Бизнес.dir.bg
Коментари
Фолксваген е голямо дърво, но по скъпо от тойота Кой ги кара тия боклуци не знам В същото време да си купиш тойота чакаш от 6 месеца до 2 години, защо ли? Ами щото не се чупят и са по добре направени Може би в европа още ги харесват, не знам … но явно не Проблема на немските коли е че са скъпи защото са направени в германия. Другия проблем е че са по некачествени, поне от тойота и лексус
Войната срещу РОССИЯ е скъпо удоволствие.
Всяка 2-ра и 3-та кола в САЩ са японски и корейски. Умря автомобилостроенето на САЩ и ЕС. А влязат ли китайските електромобили в ЕС, Европа съвсем ще си затвори производството. В САЩ няма китайски автомобили освен Волво. В момента Китай произвежда НЕЛЕГАЛНО "Джета" и продава в роССия. Познай съде ще се изнесе Фолксваген, след големия брат Мердседес? Мердседес разпродават всичко в Германия и се изнасят в Китай. Единственно БМВ остана чисто германска, защото е фамилна собственост.
Да намалят цените двойно и ще си купя кола от тях.
Но не си съгласен да ти намалят заплатата ти двойно, нали? Педи 15-та години един "работодател" ми каза: Плащай си ти осигуровките, ако искаш ипотечен кредит. На следващият ден просто напуснах. И тогава разбрах, че спасението е само и единствено в ръцете на давещият се. За съжаление. по тези географски ширини, все гледаме да изкрънкаме нещо: да е по- на далавера. Затова караме коли от по 3 хиляди лева, но пък за сметка на това на скромните 120000 км. Аз лично предпочитам да платя нормалната цена за стоката/услугата, която получавам и да се фокусирм върху това да изкарвам повече. Много повече. Но всеки сам си "преценя", нали така?
Това няма общо със САЩ или Русия. Има всичко общо само с Китай, техния преход към електрически е 50% продадени нови за последната годиан, което значи че 50% от предишните ДВГ( голяма част на фолксв.) седят непродадени. Игледите са още по-зле понеже Китай ще са първите със >90% електрически нови автомобили
И така, какво е чувството да имаш САЩ като приятел?