В Турция бе създадена компания за производство на първия турски автомобил
Компанията включва пет турски холдинга
Обратно в новинатаКоментари - В Турция бе създадена компания за производство на първия турски автомобил | Бизнес.dir.bg
Коментари
И ние едно време правехме БулгарРено. Ама едно време. Сега даже и колелета не сглобяваме. На хейтърите да им кажа, че завизаването на 10 китайски гайки и опъването на верига + залепяне на реклама на рамата НЕ Е ПРОИЗВОДСТВО!
Аз са гавря ама наще само боза ментак правят и сирне с палмааа!Само чите може да ги оправи ,че изотзадеее да ги накъсаа!Нямааа оправияяя въйййй!!
Сега българските турчета ша откачат по форумите да ломотят като откачени! Ибрик ша има ли вргаден и буркааа???
Ако щете вярвайте, но България ще произвежда самолети!
въпроса е после кой ще ги лапне или се га са ги лапнали некои потурчени ингилизи, франсета, дръпнати жълтурковци, американци или юдей.
Купиха моделите на SAAB, преди 2-3 години и сега ще направят същото с малко крадени новости, наистина ли никой не помни случая? http://auto.dir.bg/news.php?id=20340889
То изглежда просто но не е, сигурно ще извикат стотици западняци да дават акъл и ще стане като тунела под Босфора - японци им го направиха а турците бяха с кирките и лопатите.
Автомобили се произвеждат серийно вече повече от 100г. Какъв е проблемът за една 80милионна държава през 2018г да си прави сама автомобил? 4 колела и един мотор са все пак, не е летяща чиния. Качеството само по себе си може и да не е върховно, но реално важно е съотношението цена/качество, което може да е добро и без някакви супер технологии.
Каквото и да се каже, икономическата реалност в Турция е такава, че вече мечтаят за собствена марка автомобил. Дали ще стане или не е друг въпрос. Да ги оставим да помечтаят за собствен автомобил. Погледнете нашата къщичка. Ние за какво МЕЧТАЕМ и КАКВО ИМАМЕ?
Преди 15-16 г се връщахме от тяхното море с автобус и някъде около Одрин нещо стана с мотора и автобуса спря,не мърда.През нощта, в почивен ден дойдоха с камион, изтеглиха ни в сервиз,оказа се тежка повреда-задрали бутала.До сутринта оправиха всичко.Гледах какво правят... при сглобяването всеки чаркул се измива с бензин, смазва и тогава се монтира,за децата и жените веднага докараха отнякъде чай,сандвичи и разни други неща....Сутринта всичко беше топ и тръгнахме.Аттобуса беше Мерцедес, по онова време турците произвеждаха по лиценз стотина модела автомобили от различни марки.Найш кога у нас ще стане такава авария и ще дойдат да ти помогнат през нощта в почивен ден и сутринта да е готово-Никога!
Потвърждавам горното - бяхме на екскурзия там с Паджеро. Възникна проблем с ходовата част - дефектирал лагер (шофьора-собственик е запален офроудър). Оставихме дамите на плаж и двамата със собственика потърсихме сервиз. Дойдоха да ни изтеглят, ме ме закараха до техен магазин за тунинг, да се забавам, а на собственика (след изразено от него желание да гледа), му докараха столче с масичка и чадър пред халето, сложиха му кана с кафе, дойде автомонтьора, влачейки собствен комплект инструменти на колела (един сандък с обем половин кубичен метър)... След час и половина работата беше свършена. А познайте кога в България ще Ви пуснат да влезете в халето на сервиза, камоли да гледате какво правят с автомобила Ви!? Да не беше толкова далече, май бих ходил там за ремонт.
Я, по-спокойно. Ноември м.г. даваха прототипа. Нищо особено, просто един автомобил, нищо интересно. Руската лада. За начало бива. После може и да стане. БЕКО преди 25 години бяха пълни боклуци, сега са добри, може и с автомобилите им да стане така, времето ще покаже, пък и Ердоган може да изчезне, както не му се иска, може да му плюят под опашката. Голям началник, юрка ги. Прекалено самонадеян политик, такива не свършват добре.
Те китайците още не могат да произведат читав автомобил, та тази ли анадолска измет ще успее?!
Всичко е въпрос на приоритет на управниците. Взеими например нашите политици, приоритета им е по-лесно да крадат и си създават такива закони. И те ако се фокусират над колите ще я направят, а те имат история със производство на свои автомобили по лиценз на Рено, Фиат. А и в момента за Европа до колкото ми е известно повечето коли се сглобяват там, също и компонентите им се произвеждат там. Поне аз преди около 6 месеца си купих японска кола, но до сега частите които съм видял по нея са все произведени в Турция.
Тука много отворковци плюят по турците ,но като се разболеят тичат в турските болници защото медицината им е на световно ниво ,,турското образование и наука също са много развити ,колкото за колите ...това ще им е най малкият проблем ,доколкото знам вече имат традиции в производството на автобуси ,камиони и коли на различни марки ,още преди 25 години произвеждаха едни от най качествените компоненти за ходовата част на автомобилите в изцяло техни заводи ,така ,че да не се упражняваме какво могат или не могат да направят турците а да гледаме ние на какво дередже сме.
батка, аде ние сме отворковци, ами ти къв си? А кво произвеждат турците си имаме някаква идея. Най-големия боклук правят. Тука сме все шофьори. Всеки от нас е правил ремонти и е горял с турски ментета. Аз на колата си никога няма да сложа турско менте. Ако е за баклави, боза, локум еша им няма. Ама да правят конкурентни и качествени авточасти и автомобили има още много чурек да ядат докат стигнат до там.
Когато в Саудитска Арабия почнат да сменят Мерцедесите с новия турски автомобил на бай Ердоган може и да пуснете тука в ДИР една статия че Турция произвежда коли.
Който е ходил в Турция и не е предуеден му е направило впечатление че те за цялото време което са на тази територия нищо собствено не са построили.Квото са заварили там просто я името са му сменили я полумесец и чалма са му сложили и го представят за свое.Същото е и с другите техническите неща.Да - правят коли по лиценз на чужди поточни линии по чужди чертежи.Но нещо свое да измислят?Абсурд особено да е качествено и съвремено.
Каква завист към турците се усеща само от коментиращите, не е истина. За разлика от нашите полтиците които само гледат да крадат, там поне нещо и за страните си правят.
Абе не знам за автомобил, но като бях в Истанбул, се уплаших от качеството на строителството.
нещо си бил сочила или сляп.качеството е нулево не случайно като ги разклати се срутиха толкова сгради.
Бе то за купуване ще го купи, ама дали ще се вози на него!? въй аллах акбар, дано не се буторяса докато го кара наследника на аллаха... великия владетел на новосъздадената османска империя- от албания, до сирия , че и БЪЛГАРИЯ включително!!!!....въх пази боже!!! Дано нашя ГОСПОД да пази техния манаф (алах бе обърках се) !!! Честит рамазан манаф!!!.... важи само за живеещите в България турски гяу и!!!
Турция ще направи Лек автомобил и то Добър ... пък и защо не отличен . Всичко имат - Акъл, Технологии, Материали, ПАРИ и ....че Искат да го направят. Имат Желание и Дух. Ердоган започваа ми харесва .... аз не го харесвам, но няма как да кажа лошо в случая
Най напред да направят собствена марка колело или мотор, че тогава да се пробват на кола, икономиката им и индустрията са изцяло на западни и японски технологии, то и ние когато те нямаха и хабер произвеждахме ''чавдар и булгар'' ама на принципа '' видяля жабата че подковават коня и тя дигнала крак'' та и тяхната.
Айде стига с дивотии, които са 30 години назад. Иди на поне едно изложение в Турция, па тогава обяснявай кво имат и кво нямат!! Имат и произвеждат всичко!!
Турците произвеждаха ФИАТ кръстен Доган. Най-голямият в Европа завод за автобуси Мерцедес е в Измир. Мисля, че произвеждаха и Рено Клио. Та не знам сега какво са решили да произвеждат.
Булгаристанците явно са назад с информацията са ситуацията в Турция.Въпреки че и те като общество си имат сериозни проблеми, нивото на турската наука отдавна се конкурира с всички.Прочете някое тяхно научно издание да разберете за какво става въпрос, на светлини години са пред нас, и съм сигурен че не кола, а и самолет могат да построят без проблем.Не случайно Моцарт е написал турски марш, а не булгарлар марш
Само за Моцарт не съм съгласен. Другото е истина. Моцарт просто е писал по актуална тема (турците атакуват Виена) и няма нищо общо с турската икономика.
ся първо вярно е че сме назад с информацията кво става в Турция. Ама разчитаме на по-напреднали люде, кат тебе да ни информират своевременно за всички постижения на Моцарт в областта на ориенталския кючек. Научни издания на турски език за момента ще се въздържаме да коментираме, щото турският ни е ограничен до : чок гюзел ханъм и амана кодумана сиктимини.
Като прочетох коментарите се убедих, че тука пишат абсолютно некомпетентни хора. Само за сведение да ви информирам, че 50% от производството на автобуси на Европа е съсредоточено в Турция.
Едно е да произвеждаш по лиценз на поточни линии внесени и настроени от съответния производител друго е сам да създадеш нещо техиническо.Турците определено нямат нито опит в това нито капацитет.
Явно нямаш никаква информация. Турция отдавана не сглобява само, но много от фирмите си имат развойни центрове там, така, че много от моделите са и проектирани в Турция. Да не говорим и, че компонентите вложени в съответния автомобил (камион, автобус и т.н.) са до 80% турско производство. Само за пример Форд има 3 завода в Турция ( за леки коли, микробуси и тежки камиони) и Форд в световен мащаб вече не произвежда никъде другаде тежки камиони освен в Турция.
Искаш да кажеш че 50% от автобусите на Европа се СГЛОБЯВАТ в Турция заради евтината работна ръка,има голяма разлика между това да сглобяваш нещо и да произвеждаш нещо.
Мерцедес има 2 завода за автобуси (Истанбул Хьошдере и Давутпаша) и половината от моделите на фирмата се РАЗРАБОТВАТ в Турция. Отделно имат завод за тирове в Аксарай. МАН има завод в Анкара, където се разработват и произвеждат автобуси МАН и Неоплан (бтв, Неоплана на Левски е турски). ТЕМСА (бившият Мицибиши Тюрк) е изцяло турски и мподелите са техни. BMC (бритиш мотор къмпани отдаван го няма в Англия) е изцяло турска фирма и произвежда автобуси, камиони и лекотоварни камиони в Измир. Имат си и собствен завод за двигателите с лиценз от Къминс. Да споменавам ли ФИАТ, Рено, Тойота, Хонда, Хюндай и т.н. А имаш ли си представа тези главни заводи, от колко производители на компоненти се нуждаят. И всичко това те го развиват от 50-те години на миналия век. Не съм туркофил, но не мога на черното да кажа бяло и обратно.
Путлер има автомобил, другия азиатски тъпунгер и той трябва да има. Е, и двата ще са пълни кочини, дори най-заклетите русофили и турчеещи се идиоти няма да си купят от тях, ако и почти без пари да ги дават, ама ще са "горди" и "патриотични"...
Турция произвежда автомобили от преди 40 години. Поне Фиат преименуван на Анадол, Мурад и пр.
Копие на неКьв модел на шведското ВОЛВО като Ердоган обещал да купи 1кола и да я кара поне 10 години от2023-2О33
Турците освен за под изпълнители и аргати за друго не стават, благодарение на тях и ние сме на това дереже, за това Европа им е отредила роля на съвременни роби .
Ами да.сега като се замисля разбирам защо всички пътнически автобуси са мерцедес.а Tofas беше чудно копие на фиат.който помни.А турците купиха фалиралия Сааб.режат му ауспуха и турския автомобил е готов.А и сега Турция сглобява Тойота,рено,фиат.за къв им е турски автомобил ако не е евтин и боклучав?
От една реклама на Тофаш... Хем дъ хъ шик, хем дъ хъ комфорлъ. (Хем съвременен, хем коформтен)
Турците купиха цялото оборудване на фалиралия SAAB плюс документацията и разработките на шведите. Изглежда че нещо на тая основа ще направят.
Турците правят много добри автобуси (Отобус). Правеха и коли преди време (Тофаш) и могат да павят каквото си искат. Не спят, работят денонощно. Ще направят и автомобил, то не е голяма философия. А те го могат.
Всичките комуняги ще ви пращаме там , то без туй вече сте си побратими.С доковите манти и турчилята ще правете зазки и газки с бризент.
черен слънчасал шопар кола не можеш направи наново, защото всяка една част е патентована. Един амбреаж да използаш като готова конструкция и ще те потърсят да си платиш.
По последни данни най-много бройки автобуси в момента там произвежда Отокар в завода в Арифие (Адапазаръ). В същия завод се произвежда и новият турски танк (мисля, че се казваше Алтай, ако не се лъжа). Съседния завод произвеждаше Ивеко Отойол, но го присъединиха към Отокар, тъй като са под общ холдинг (Коч).
Работата ми прилича на Хитлер с фолксвагена....
Автомобила ще се казва "байр будала"
Тоя нещо много взе да не изпълнява заръките на световните управници. Сам да прави това, сам да прави онова... Явно ще има и там "цветна революция".
Хм, първият турски автомобил... или първият автомобил произведен от компании които са изцяло турска собственост ;)