Турция одобри плановете за развитие за проекта "Канал Истанбул"
Каналът ще свързва Черно море северно от Истанбул с Мраморно море южно от него
Обратно в новинатаКоментари - Турция одобри плановете за развитие за проекта "Канал Истанбул" | Бизнес.dir.bg
Коментари
За тези дето не разбират маимунски в българския тълковен речник е написано ДЕМЕК -значение ЗНАЧИ СИРЕЧ. Хей 'българино ' учи си взика.
Ние пък говорим за тунел под Шипка от близо 40 години ,докато бъде готов още 40 години ще мине
"Ще разтовари Босфора",разбира се като насочи международния трафик от там, за което ще си плаща. Сега през Босфора се преминава безплатно.
Нщо не си запознат - през Босфора минаването се палща, защото става само със специално подготвени лоцмани. Иначе късмет! Скалите и от двете страни са много твърди.
от най-бедната, най-корумпираната с най-висока смъртност държава по ЕВРОСТАТ обсъждат 45 км.канал в Турция ? 3 години поправяхме един тунел построен на Витиня от бай Тошо ще коментираме огромни проекти ???
Като им се копае да копат! Но е добре да се знае, че цял континент напъва към Истанбул и ако объркат нещо ще им иде свещения град по дяволите.
Имат на власт маниак грандоман. Сума ти народ измря, за да се построи летището и то от неговите гласоподаватели - бедните от Анадола. Инфлацията галопира - само сменя министрите на икономиката и шефовете на централната банка, но това не решава проблема, защото той иска ниски лихви при не работеща добре икономика. Сега иска да разкаже играта на Истанбул, като го направи остров, съсипе живота на десетки хиляди хора, съсипе вододайната зона и какво ли не.
Борбата не е за облекчаването на Босфора а за обезопасяването на Истанбул, през този век Истанбул вече беше обгазен с тетрахлоретан от обърнал се в Босфора кораб, а проливът беше затворен за седем дена докато турците съберат изпопадалите в морето контейнери-цистерни съдържащи този отровен химикал, малко по-късно Истанбул остана без джамове от взривил се в Босфора танкер и само чистата случайност спаси живата на много хора, което ми напомня и за инцидент от миналият век при който танкер горя в продължение на 27 дена в същият този пролив...
Като почнат да дишат развалени яйца, ще им дойде акъла, тази солена вода в повече, ще вдигне 200 метровата зона на живот, с колко никой не знае но това е бомба със закъснител, която ако гръмне целия свят отива на кино. При едно земетресение сероводорода излиза на повърхнотта и край.
Ще си унищожат подпочвената и питейна вода.Това е проблема.
То да беше само това проблемът. - ще отчуждят десетки хиляди декари плодородна земя на няколко села в района и ще унищожат поминъка им, превръщайки ги в бедняци - ще унищожат диви екосистеми от типа на европейските "Натура 2000" - там където каналът излиза на Черно море има рибарски селища, жителите на които също ще бъдат изселени, имотите им отчуждени, поминъкът - съсипан - едно езеро и два язовира ще бъдат унищожени - турската икономика в момента е в много лошо състояние заради грандоманските проекти на Ердоган, които глътнаха много пари и заради обтегнатите отношения със САЩ - лирата пада вече от 2-3 години, инфлацията расте неудържимо. Поредният грандомански проект просто ще закове и последния пирон в ковчега на турската икономика. Ердоган няма да миряса докато не докара Турция до фалит.
Сега и ние да направим канал Банкя Истанбул за да олекотиме трафика на Македония Бая парички ще влязат в чекменджето на Агата
Слагат кръст върху Монтрьо, и свободното минаване на чуждестранни кораби. Включително руски , американски военни кораби!
Монтрьо, освен Босфора, включва Мраморно море и Дарданелите... така че кръст може да сложи само канал от Егейско до Черно море;) "вдъхновен от желанието за рационализиране на преминаването и плаването в Дарданелите, в Мраморно море и в Босфора, обхванати от общото определение на "Проливите", за да се защитят, в рамките на сигурността и сигурността на Турция, в Черно море, крайбрежните държави,..."
sled prokopavaneto na kanal istahbul dvizhenieto prez bosfora shte bıde ednoposochno,samo za tova si zasluzhava da bıde prokopan.
Обаче кмета на Истанбул, позовавайки се на мнението на експерти мисли че това ще доведе до екологична катастрофа в европейската част на Истанбул. Да ама не, след бездарната икономическа политика на Ердоган, трябва да се направи нещо велико за да не мисли турския народ за житейските трудности.
Да правиш канал до канала е доста тежка диагноза.
Те и в Панама така... С диагноза. Що ли копаят нов канал, тези глупави панамци?
Разширяват го и в единия край пускат V образно втори канал в единия край, за да облекат излизането. Там трафикът е убийствен, не е като в Босфора. По 14 000 - 14 500 кораба годишно. А на Босфора са 55 000 - 60 000 годишно. Изобщо няма място за сравнение. Отделно широчината на Панамския канал е 150 метра. А Босфора в най-тясната си част е 750 метра, в най-широката 3700 метра. Абсолютна простотия прави Ердоган, чесане на егото. Още ли мислиш, че не е диагноза?
Ежедневния доклад какво се случва в мюсюлманска турция е приет. Чуствайте се свободни да пишете и за другите съседни държави, или понеже те са ХРИСТИЯНСКИ, много-много не Ви интересуват.