Тол спокойствие ... поне за 3 месеца

Очакват се месечни приходи от около 40-60 млн. от тежкия трафик

Обратно в новината

Коментари - Тол спокойствие ... поне за 3 месеца | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Правителството в името на социалния мир допуска този рекет на превозвачите.Това е много груба грешка и тепърва ще берем негативите на това решение.Не са шофьорите които настояват за ниски такси, а техните работодатели ,които искат само да ползват,без да плащат това ,което камионите и бусовете им рушат.Плашат,че ще оставят хиляди шофьььори без работа.Кой им се връзва-шофьор без работа няма да остане .Европа плаче за нашите .И е готова да плаща,да ги осигурява както се полага и условия на труд както на немските и френските шофьори. Само че, печалбата ще отиде в чужди фирми. Ама там се плаща пътна такса според това колко пътуваш и никой не протестира,че таските са големи Там всеки си е направил сметката и решава има ли интерес да има транспортна фирма. Нашите превоозвачи искат да ударят кьоравото и да ползват само приходите а радходите да са за държавата Не са си направили добресметкаата -това е сметка без кръчмаря.Пътищата са в лошо състояние именно поради техния тарикатлък. Време е държавата да се вземе в ръце и да въдвори ред,основан на икономическата логика а не на това колко са бедни нашите превозвачи

Познавайки Олег Асенов още като асистентче в габровското ВМЕИ, много ще се учудя, ако тази тол система въобще заработи. Надявам се поне, че не я е дизайнвал лично той...

Това само показва , че правителството въобще нямат идея за какво иде реч ! Щели да опитат какво им казват едни прости шофьори ! Какво може да се очаква от мутра която обикаля напред-назад с джип и си мисли , че велик р-л ! Ако в правителството имаше кадърни хора тази система да е пусната преди 6 месеца и с цени не каквито казват тези мазни бакшиши !

zdrafkof

Превозвачите са паразити.Печелят на наш гръб.България спешно има нужда от инвестиции в пътната инфраструктура.А тези "Андрешковци" /по техните думи/се правят на луди.

И аз това казвам, но България харчи пари само за личните сметки на собствениците на псевдо строителните фирми и политиците! Затова нямаме инфраструктура и българските шофьори плащат най-скъпите налози, защото ползват едно нищо. А, на превозвачите плащаме ние!