Тежка година за водещите автомобилни производители в Германия
Наред с трудния преход към електрически модели и агресивната конкуренция от страна на китайските им конкуренти, те са изправени пред оскъпяване на тяхната продукция на пазара в САЩ заради по-високите мита
Обратно в новинатаКоментари - Тежка година за водещите автомобилни производители в Германия | Бизнес.dir.bg
Коментари
Айде сега, митата ви виновни. Митата са от вчера (ако не, от ония ден). Митата не са ви виновни за погрешната стратегия и агресивната електрификация, която ви излъгаха, че ще проработи (а вие ще станете милиардери за един ден), и която няма нищо общо с реалността. Затова сега Тръмп на драго сърце ще ви претопи, след като сте се докарали дотам. Иначе, неговата игра е проста: ако не искаш мита, ела в САЩ, ако ли не, стой си в ЕС и плащай мита.
Тия намазаха филията и по ръбовете, отделно станаха грийн, еееее робите не щат да купуват
Фолксваген сам се затри, като послуша брюкселските екоинклузивни бюрократи и започна да бълва електрички, които сега отлежават по складове и пристанища. Беемве са най-добре, защото продължиха да изкарват нови модели ДВГ и продават прекрасните си дизели като топъл хляб в Европа, както и най- мощтните бензинови серии в САЩ . Офизиално заявиха че ще произвеждат ДВГ и след 2035 година въпреки неадекватните Европейски директиви.
Няма по-голямо зло в Европа от зелените климанеутрални малоумници, които затриха икономиката и производствата. Сега ни карат да ядем мухи и червеи и да гоним Михаля с вятърни перки и слънчеви батерии. А и - кравите под ножа , че да не пърдят.
БМВ и прекрасен двигател са пълен оксиморон, но за другото си прав. Прекрасни са за продавачите на части и масла, и сервизите. Още повече като цяло немските автомобилопроизводители започнаха да бълват всякакви кашони с огромни дисплеи, крайно вредни за очите, и доста безполезни, за това, за което се употребяват, и каквато финкция трябва да изпълняват. Даже някъде в закона беше записано, че не може да има по-голям дисплей от 7 инча на таблото, те отдавна ги надхвърлиха. Като цяло таблетите на колела, дето взеха да произвеждат и с двигатели, и с електродвигатели са ...олеле. Всъщност важи за всички марки, след моделна година 2008. Познати немци имам, които смениха старите си коли, със нови. Първо ужасно много чакане, после се оказа, че всъщност не бяха доволни, нито от разход, нито от качество на изработката. Но казват, старата кола я няма вече, а тя беше много по-добре. Пък аз като типичен българин, си купих 30-годишен френски верижен В6 атмосферен бензин, който някак си никак не им цепи басма в неговият си клас по магистралите. В най-лошият случай държи с тяхното темпо. А е система на впръскване отпреди 30 години...
Карай, управляващите в Европа се занимават само с Украйна, това им е оправданието за тяхното съществуване друго не ги инетересува. Санкции и т.н.
Като не им се получава производството може да си внасят. Няма нищо страшно във вноса. Ние как вече си внасяме ток.
Имаха голямо технологично предимство в дизеловите двигатели и сами си закриха производството им ....
Да, се научат да правят коли и после може и да им стане по леко дееба и изпаднали германци!!!