"Тесла" отчете рекордна чиста печалба от $3,69 млрд. за последното тримесечие на 2022 г.
Изпълнителният директор Илон Мъск каза, че търсенето ще бъде добро въпреки вероятното свиване на пазара за автомобили като цяло
Обратно в новинатаКоментари - "Тесла" отчете рекордна чиста печалба от $3,69 млрд. за последното тримесечие на 2022 г. | Бизнес.dir.bg
Коментари
Фалшиви резултати, завишени и неистински данни. Грешни прогнози за 2023та година на тежка рецесия се очертава. Его детенцето Илон ако не умре от тупане на бЕло, ще завърши в психиатрия или пандела...
колко милиарда изкара ?
ако ще се самоубивате , купете Теслå А започна с батерии на ел. енергия за бита, щеше да помогне на всички.
Ами мой приятел притежава Тесла и с нея отидохме на ски във Франция, мога да ти кажа че към момента цена KW спрямо цена L каквото и да е гориво, няма по-евтино придвижване, тъй като дори в най-скъпата част на Европа в която бяхме през това пътуване (Франция), 1 KW ток струваше 0.60 евро цента, срещу 1.20 евро за газ (следващото най-евтино гориво). Самата Тесла също е сравнително поносима цена като нова (между 50 и 70 000 евро от шоурум) - което е аналогично на повечето среден клас коли с ДВГ, така че не знам за какво блеене става дума. Моят джип харчи 17/100 дизел при 3.50 ... не знам в момента кой е заблуденият - този който зарежда безплатно ток в България, или този който купува дизелово гориво на 3 лв / L към днешна дата .....
Безплатен ток почти няма вече! На зарядна станция в България е поне 40 цента(масово 50+), та се съмнявам във Франция да е 60, но може и да е така. ОБАЧЕ пропан бутан е 1.20 лв. Ако колата ти харчи 10 литра - 12 лева на 100. При разход на ел. автомобил 16 КВч/100 ( и цена 80 стотинки от станциите) 12.8 лв на 100. При това без отстъпката за пропан бутан, която изглежда ще я върнат. Като престиж, возия и всичко останало ел. автомобила е много по-добре от кола на LPG, но като разходи е много назад.
Не, че нещо, но по колко време чакахте да се зареди колата по пътя. Защото газ ще заредя за 5 минути. :-) Мъж си купи електрическа кола. Включи я в контака в гаража и разбра, че ще му трябва една седцмица, за да се зареди. хахах :-) Не е виц, а заглавие във вестник. :-)
Click bite заглавия много. Наистина недостатък е че трябва да се зарежда повече време. LPG се зарежда за 5 мин, Тесла иска зареждане от 40 минути (до 100% батерия) на Supercharger за пробег от 350 до 550км. Ако го зареждаш в гаража си, при зареждане от 8 часа с кабел в контакт ще заредиш батерията. Но при всичко има + и -. Нека да не забравяме че Performance версията на Тесла е по-бърза от най-бързата създавана шосейна суперкола към момента, докато струва колкото нова Октавия без екстри.
Тесла ЗАПОЧНАХА с електромобили. Бизнеса с батериите за бита и слънчевите панели го захванаха години по-късно.
Тока в България е между 60 и 90ст. ако зареждаш на зарядна станция в Кауфланд или друга такава. Тесла суперчарджър е безплатна за автомобилите на Тесла, поради причината че Тесла нямат представителство за България и като компенсация дават на клиентите си безплатно зареждане до изграждането на такова - по план през 2026 година. Тоест перефразирано, ако имаш Тесла в България или Сърбия тока ти е безплатен ЗА ТЕСЛА. 2-ро, нямаш зони и ограничение за паркиране на Теслата в градовете с такива. Може да отидеш на синя зона в центъра и да оставиш колата цял ден, без да имаш ограничение от 2 часа или такси за плащане. Освободен си от данъци защото е ел. автомобил е държавна субсидия и т.н. Към момента Тесла излиза безплатно за притежаване (за големите градове с Тесла superchargers).
Той Мъск се готви да напуска, път те взели че се взели в ръце?! :) Ма иначе къде по-сладко е Туитърчето - папкаш срещу абсолютно нищо! Ботове (ChatGPT) ти пишат "новините" за подгряване на аудиторията, а ти само гушиш ли гушиш...
Ще избие за старлинка на Украйна:)))
Мъск действа като петролен шейх завладяващ пазара. По интересното е друго - ако ръста на производството се запази след десетина години това ще бъде компанията с най-много продадени автомобили в света и акциите и въобще няма да изглеждат надценени.
В глобална рецесия и свиващо се потребление ръст е невъзможен. А колкото до статията - елементарни борсови схеми за набиране на балъци. Балона тесла гръмна още преди две години.
40 години откак се занимавам с икономика. Недей да твърдиш щуротии. Това, че даден сектор/икономика се свива не означава автоматично, че всичко намалява. Напротив - настъпва технологично преструктуриране и секторите с новите технологии - електромобили, АИ, синтетични храни - растат.
Кажи, че си се набълбукал и спри да правиш свободни съчинения. Занимавал се бил с икономика 40 г., а речника му като на 30 г. пръдло, пишман инвеститор.
Тесла имат ръст от 51% в продажбите на автомобили 2021/2022 ! Рецесията е за "нафтовите печки", не за електромобилите. Даже и в България се забелязва това.
Ще се окаже, че Нексо са с повече приходи
Браво на бачо Мъск , а бг селнянина ака Бай ГанЯ освен да псува от дивана и д аобяснява кой какъв е и как друго не може :)
Мяркам тук там по някоя тесла ис улиците на София. Някой знае ли дали могат да се управляват автономно? И ако не, защо са им ? Извън България не е нужно да държиш волана ако се возиш в Тесла
Тесла е компания която има дълг за 96% от капитализацията си - демек на 96% е ипотекирана Теглил е Мъск някой заем и са го записали като приход - така стават печалбите в САЩ
Да видим какво се случва с дълга...май се стопява по план: Tesla long term debt from 2010 to 2022. Long term debt can be defined as the sum of all long term debt fields. Tesla long term debt for the quarter ending September 30, 2022 was $2.096B, a 67.44% decline year-over-year. Tesla long term debt for 2021 was $5.245B, a 45.4% decline from 2020. Tesla long term debt for 2020 was $9.607B, a 17.42% decline from 2019. Tesla long term debt for 2019 was $11.634B, a 23.71% increase from 2018.
Не пишат за субсидиите. Прибави и тях. Без субсидии тези коли са не продава Еми. Та и ние даваме пари на тях.
Тесла, кога ще започне да плаща за рециклиране на акумулаторните батерия, най-мръсното производство в света.
Понеже поддръжката на ДВГ е безпроблемна, сметни само, че средната батерия на Тесла ще издържи поне 800 хил км…